Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Ogilvy król Madison Avenue

Tłumaczenie: Agnieszka Rogalińska
Wydawnictwo: StudioEMKA
5,89 (9 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
3
6
4
5
0
4
2
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
The King of Madison Avenue
data wydania
ISBN
978-83-60652-79-4
liczba stron
311
język
polski
dodała
Milena

To pierwsza biografia Davida Ogilvy’ego, indywidualisty świata reklamy napisana przez człowieka, który znał go najlepiej. Kenneth Roman, były dyrektor i członek rady nadzorczej OGILVY and MATHER, prezentuje pasjonujący obraz jednej z najbardziej fascynujących i uwielbianych postaci branży reklamowej. Żywa narracja i uczuciowy, ale zarazem szczery ton czynią tę biografię zarówno zachwycającą...

To pierwsza biografia Davida Ogilvy’ego, indywidualisty świata reklamy napisana przez człowieka, który znał go najlepiej. Kenneth Roman, były dyrektor i członek rady nadzorczej OGILVY and MATHER, prezentuje pasjonujący obraz jednej z najbardziej fascynujących i uwielbianych postaci branży reklamowej.
Żywa narracja i uczuciowy, ale zarazem szczery ton czynią tę biografię zarówno zachwycającą jak i pasjonującą.
Idiosynkratyczny, dramatyczny i będący źródłem licznych cytatów – Ogilvy był silną osobowością i instynktownym liderem biznesowym, który stworzył unikatową kulturę korporacyjną w swojej agencji i natchnął branżę smakiem, jakością i profesjonalizmem. Stworzył z Ogilvy & Mather globalne przedsiębiorstwo jednocześnie propagując idee marek, reklam opartych na wynikach badań i dyscyplinę marketingu bezpośredniego. Namawiając do okazywania szacunku dla konsumenta, pozyskiwał klientów swoją błyskotliwą kreatywnością i przekazem mówiącym, że reklama musi sprzedawać, a nie tylko bawić.

 

źródło opisu: Wydawnictwo Studio EMKA, 2010

źródło okładki: http://www.studioemka.com.pl/index.php?page=p&id=390

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 152
Mikołaj Drgas | 2012-08-23
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 20 sierpnia 2012

Jeżeli interesujesz się reklamą to ta książka jest dla Ciebie :). Warto przeczytać!

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Ostatnie dziecko

Powieści Fitzka są na wysokim poziomie. Jest pomysł, który realizuje od początku do końca a i tak pozostawia czytelnika z pytaniami. Nie da się nudzi...

zgłoś błąd zgłoś błąd