Starbucks. Sztuka wyciągania wniosków z porażek, czyli rewolucyjny przepis Schultza na wielki sukces

Okładka książki Starbucks. Sztuka wyciągania wniosków z porażek, czyli rewolucyjny przepis Schultza na wielki sukces
Howard Schultz Wydawnictwo: Znak Literanova Seria: Punkty Przełomowe poradniki
312 str. 5 godz. 12 min.
Kategoria:
poradniki
Seria:
Punkty Przełomowe
Tytuł oryginału:
Onward: How Starbucks Fought for Its Life without Losing Its Soul
Wydawnictwo:
Znak Literanova
Data wydania:
2012-03-12
Data 1. wyd. pol.:
2012-03-12
Liczba stron:
312
Czas czytania
5 godz. 12 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324016884
Tłumacz:
Mariusz Gądek
Średnia ocen

                6,8 6,8 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,8 / 10
55 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
176
170

Na półkach: ,

Najwyższa nota. Przeczytałam tę książkę w dwa dni. Z wypiekami na twarzy. Wypisywałam na kartce pomysły i to, co mniej w niej wzrusza (wzrusza!). Że kubki z imionami, że tablice z ogłoszeniami, że obsługa zna imiona dzieci klientów, że kierownictwo jedzie bezinteresownie pomagać w usuwaniu skutków Katriny. Nie bywam w Starbucksie, ale autentycznie – chyba zacznę. Nie chodzi o to, że książka jest reklamą. Chodzi o to, że ta książka, a właściwie autor, który jest doskonałym liderem, wyzwala emocje. Pokazuje przykład, daje propozycje, podkreśla, że warto ku czemuś dążyć i w dodatku osiąga sukces. Teraz ja chcę coś zrobić. Chcę działać. Pomysły to jest najważniejsza rzecz na świecie. :)

Najwyższa nota. Przeczytałam tę książkę w dwa dni. Z wypiekami na twarzy. Wypisywałam na kartce pomysły i to, co mniej w niej wzrusza (wzrusza!). Że kubki z imionami, że tablice z ogłoszeniami, że obsługa zna imiona dzieci klientów, że kierownictwo jedzie bezinteresownie pomagać w usuwaniu skutków Katriny. Nie bywam w Starbucksie, ale autentycznie – chyba zacznę. Nie chodzi...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    313
  • Przeczytane
    83
  • Posiadam
    29
  • Teraz czytam
    10
  • Chcę w prezencie
    10
  • 2013
    3
  • Biznes
    3
  • 2014
    2
  • Biblioteka
    2
  • Psychologia
    2

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także