Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Za darmo. Przyszłość najbardziej radykalnej z cen

Seria: Punkty Przełomowe
Wydawnictwo: Znak Literanova
7,12 (58 ocen i 7 opinii) Zobacz oceny
10
3
9
4
8
16
7
17
6
11
5
6
4
1
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Free. The Future of a Radical Price
data wydania
ISBN
9788324016310
liczba stron
248
słowa kluczowe
biznes, internet, marketing, sprzedaż
kategoria
poradniki
język
polski
dodała
Ag2S

Na tym, co za darmo, możesz nieźle zarobić. Chińskie podróbki markowych ubrań poprawiają wyniki sprzedaży w salonach Diora. To, że ludzie ściągają z sieci pirackie pliki MP3, nie szkodzi muzykom, ale jest dla nich jak najbardziej korzystne. Udostępnienie za darmo w internecie książki bestsellerowego autora zwiększyło jej sprzedaż w księgarniach. Jak to jest możliwe, wyjaśnia Chris...

Na tym, co za darmo, możesz nieźle zarobić.

Chińskie podróbki markowych ubrań poprawiają wyniki sprzedaży w salonach Diora.

To, że ludzie ściągają z sieci pirackie pliki MP3, nie szkodzi muzykom, ale jest dla nich jak najbardziej korzystne.

Udostępnienie za darmo w internecie książki bestsellerowego autora zwiększyło jej sprzedaż w księgarniach.



Jak to jest możliwe, wyjaśnia Chris Anderson, autor bestsellerowego Długiego ogona. Nie tylko wyjaśnia - wprost radzi, jak zarobić na darmowych produktach, podpowiadając między innymi 50 konkretnych modeli biznesowych opartych na „za darmo”.

Gdy w 2007 roku grupa Radiohead opublikowała za darmo w internecie swój album In Rainbows, uznano to wydarzenie za punkt zwrotny w dziejach nie tylko kultury, ale przede wszystkim biznesu. Muzycy zrobili to samo co King Gillette, który zbudował przemysłowe imperium, rozdając za darmo maszynki do golenia z wymiennymi ostrzami. Dziś Google daje zaś swoim użytkownikom za darmo wszystko, a firma i tak zarabia krocie.
Za darmo to zaskakujący i prowokujący podręcznik nowego modelu biznesu i marketingu.

Za darmo to lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć, jak działa biznes w epoce internetu.

 

źródło opisu: http://www.znak.com.pl/

źródło okładki: http://www.znak.com.pl/

pokaż więcej

Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
pokaż wszystkie
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (333)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 6
Malgosia | 2014-10-07
Na półkach: Przeczytane

http://1drv.ms/1C2xIb8

Po trosze: podręcznik. Po trosze: filozoficzna odskocznia. Reasumując: frapująca treść.

książek: 674
Robert | 2011-12-02
Przeczytana: 20 listopada 2011

Czy Google działa rozsądnie dając za darmo użytkownikom oprogramowanie biurowe, wyceniane w pakiecie Microsoftu na kilkaset złotych. Czy artyści z Radiohead nie upadli na głowę rozpowszechniając jeden ze swoich albumów właściwie bez konieczności uiszczania żadnych opłat? Jaki cel miał autor tej książki na przekór wydawcom udostępniając ją za darmo w Internecie?? I czy w takim wypadku w ogóle da się jeszcze na czymś normalnie zarobić??

Świat w XXI wieku zdaje się stawać na głowie. Wszechobecny nadmiar produkcji i marnotrawstwo skutkuje dewaluacją dóbr jeszcze do niedawna drogich i uchodzących za ekskluzywne. Zjawisko najbardziej widoczne jest w Internecie, gdzie produkt cyfrowy mimo, że stanowi określoną własność intelektualną (najczęściej wysoko wycenianą) rozdawany niekiedy jest za darmo lub po kosztach marginalnych. Czyżby wielcy internetowi ‘gracze’ wiedzieli coś, o czym pojęcia nie mają zwykli śmiertelnicy? A może przeczuwają zbliżający się koniec świata i po prostu rozdają...

książek: 402
Damian | 2013-03-12
Przeczytana: 13 marca 2013

Spodziewałem się czegoś lepszego, zdecydowanie się zawiodłem. Autor nic nowego nie odkrywa, o czym mi wiadomo.

książek: 257
nie_szkodzi | 2013-08-26
Na półkach: Przeczytane, Ulubione, Posiadam
Przeczytana: 24 sierpnia 2013

Znakomita książka z pogranicza ekonomii i psychologii konsumenta. Czyta się jak powieść, ciężko się oderwać. Mimo to uczy i zawiera mnóstwo przydatnych informacji. Absolutnie dla każdego, gorąco polecam/

książek: 262
Zzyciaksiazek | 2015-07-29
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: wrzesień 2011

Czy da się zarobić na muzyce w czasach, gdy całe albumy, ba, nawet dyskografie zespołu można ściągać za darmo z Internetu? Czy prowadzenie portalu społecznościowego bez pobierania opłaty za uczestnictwo jest zasadne? Czy pisarz utrzyma się z zamieszczania najnowszej powieści w formacie PDF na swojej autorskiej stronie? Na te i inne pytania Chris Anderson odpowie – TAK.

Wydaje się to absurdalne, lecz autor „Za darmo” w przekonywujący sposób dowodzi, że ma to sens. Zwłaszcza w epoce, gdzie dostęp do produktów, usług i informacji jest banalnie prosty. Wystarczy kilka kliknięć myszką.

Więcej: http://zzyciaksiazek.blogspot.com/2011/10/jak-zarabiac-we-wspoczesnym-swiecie.html

książek: 312
uszas | 2013-09-23
Na półkach: Przeczytane

Każdy kto prowadzi biznes w Internecie powinien przeczytać ta książkę... Powala

książek: 550
Dobry | 2011-12-12
Na półkach: Przeczytane

http://www.dobroniak.com/za-darmo/

książek: 69
Nenya | 2017-01-23
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 23 stycznia 2017
książek: 189
Rafał | 2017-01-19
Na półkach: Ekonomia, Posiadam, Przeczytane
Przeczytana: 2015 rok
książek: 67
Paweł Paśnik | 2017-01-16
Na półkach: Przeczytane
zobacz kolejne z 323 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd