Jak mówić, żeby nas słuchali. Komunikacja we współczesnym miejscu pracy
- Kategoria:
- poradniki
- Tytuł oryginału:
- How to Talk so People Listen: Connecting Today's Workplace
- Wydawnictwo:
- Rebis
- Data wydania:
- 2013-03-26
- Data 1. wyd. pol.:
- 2013-03-26
- Liczba stron:
- 340
- Czas czytania
- 5 godz. 40 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788375101812
- Tłumacz:
- Sylwia Jaśkiewicz-Budek
Lektura obowiązkowa dla każdego menedżera, który wie, że nadmiar kanałów komunikacyjnych utrudnia bycie słyszanym i dlatego trzeba mówić wyraźnie i przekonująco.
Mimo że nowoczesna technologia zdominowała nasze życie zawodowe, w interesach nadal kluczowe pozostają bezpośrednia komunikacja i osobiste spotkania. Autorka wnikliwie analizuje najczęstsze problemy związane z porozumiewaniem się w miejscu pracy i podpowiada, jak sobie z nimi radzić.
Z książki tej dowiesz się m.in., jak:
- wygłaszać prezentacje i przemówienia z wykorzystaniem środków wizualnych, by dotrzeć do odbiorców i zmotywować ich do słuchania;
- prowadzić indywidualne spotkania i rozmowy z klientem, szefem, współpracownikiem, tak by zostać wysłuchanym i osiągnąć swój cel,
- przewodniczyć i uczestniczyć w efektywnych zebraniach.
Autorka proponuje wyjątkowe, praktyczne techniki ułatwiające skuteczną komunikację we współczesnych, zróżnicowanych miejscach pracy – przydadzą się one zarówno doświadczonym menedżerom, jak i osobom stojącym u progu kariery.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 23
- 14
- 4
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Jak mówić, żeby nas słuchali. Komunikacja we współczesnym miejscu pracy
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Dobra książka i przyjemnie się ją czytało, jednak kilku rzeczy mi zabrakło. Uważam, że autorka skupiła się za bardzo na wyliczaniu wskazówek, a za mało na praktyce i wytłumaczeniu, jak tytułowe zdolności w sobie rozwinąć. Nikt nie stanie się świetnym mówcą z dnia na dzień. Problem tremy i lęku przed wystąpieniami publicznym potraktowany był bardzo powierzchownie (w całej książce poświęcono mu jakieś 2 strony). Traktowałabym tą pozycję jako uzupełnienie np. kursu komunikacji lub innych książek z tej tematyki. Myślę, że najbardziej przyda się osobom, które lubią wygłaszać prezentacje i nie boją się ich, jedynie nie do końca wiedzą jak robić to skutecznie i efektownie.
Dobra książka i przyjemnie się ją czytało, jednak kilku rzeczy mi zabrakło. Uważam, że autorka skupiła się za bardzo na wyliczaniu wskazówek, a za mało na praktyce i wytłumaczeniu, jak tytułowe zdolności w sobie rozwinąć. Nikt nie stanie się świetnym mówcą z dnia na dzień. Problem tremy i lęku przed wystąpieniami publicznym potraktowany był bardzo powierzchownie (w całej...
więcej Pokaż mimo to