forum Oficjalne Aktualności
Czytamy w weekend
Pierwszy wiosenny weekend już przed nami, tak samo, jak zmiana czasu. A to oznacza, że na czytanie będziemy mieli o jedną godzinę mniej! To jednak nie zniechęciło członków zespołu lubimyczytac.pl i ciakwostekhistorycznych.pl do sięgnięcia po naprawdę wyborne lektury. Iza ponownie sięgnie po prozę Camilli Läckberg, żeby sprawdzić, czy polubi bohaterów jej nowej serii. Ania skusiła się na pozycję, która była nominowana w Plebiscycie Książka Roku 2021 w kategorii Debiut, z kolei Kinga urządzi sobie weekend z Międzynarodową Nagrodą Bookera. Tomek sięgnie po książkę, która oddaje hołd Kazimierzowi Górskiemu — idealna lektura przed wtorkowym meczem barażowym Polska-Szwecja.
Zobacz pełną treśćodpowiedzi [320]
Kończę czytać rewelacyjną Doberman, a po niej Kto zdradził Anne Frank, Ostatni świadek. Historie strażników hitlerowskich skarbów i Szajka bez końca...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcejCiekawa jestem tego historycznego śledztwa - Kto zdradził Anne Frank . Podziel się proszę wrażeniami po przeczytaniu.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Zimowe zaręczyny
Bestiariusz słowiański. Część pierwsza i druga
Mikrocykl balanga utrudnia czytanie, ale kończę Razwiedka. Z historii rosyjskiego wywiadu.
A potem chyba pójdę w drugą wojnę światową: Drezno 1945. Ogień i mrok lub Ciche zwycięstwo. Amerykańska wojna podwodna przeciwko Japonii
Opis na stronie plus wydawnictwo wskazują na pozycję sensacyjno-tabloidową, ale mogę się mylić. Byleautornie miał stylu pisarskiego a la Anatol Taras .
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postAkurat wydawnictwo ma kilka ciekawych pozycji, mam jeszcze Tragedia i męstwo Afganu. Historia interwencji radzieckiej w Afganistanie. oraz Tajne wojny ZSRR. Dla mnie opis trochę wprowadza w błąd, owszem autor przedstawia te...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcejKatuje trzeci tydzień.. Jak powstała bomba atomowa
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postJa cały weekend spedze a i pewnie nie skończę Na wschód od Edenu 😄
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
W ten weekend dużo czasu na czytanie nie mam. Jutro świętujemy 12 urodziny starszej pociechy.
Także jeżeli trafi się chwila relaksu to spędzę ją z:
Pogranicznik
Nastolatki pod mikroskopem już dawno się tak nie uśmiałam w towarzystwie książki 😂
Dzisiaj kończę Co cię gryzie? Fascynujący świat pasożytów, które jest naprawdę niezłą i ciekawą opowieścią o pasożytach, choć wolałbym, aby miało trochę bardziej zwartą strukturę niż rozdziały o luźnych tematykach, poprzeplatane anegdotami. Oprócz tego kontynuuję wciągającą W ciemność
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcejW ciemność zdecydowanie za mało znana i czytana. Znakomity obraz zmagania się chorobą psychiczną.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post@awita i @Matylda zgadzam się, jest naprawdę świetnie napisana!
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
W ten weekend w związku z przymusowym uziemieniem zamierzam poszaleć:
właśnie kończę Topieliska, zaraz zabieram się za moją nową miłość, czyli Morderstwo na polu golfowym i cały czas podczytuję Opowiadania kołymskie, bo niestety...
"Opowiadania kołymskie" również wywarły na mnie mocne wrażenie.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postTak, 'Opowiadania kołymskie' to dla mnie najlepsza rzecz o systemie łagrowym. Piekło w stanie czystym.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postTak. Mam więcej książek o tej tematyce, ale dozuję to sobie w większych odstępach czasu, bo temat przytłacza. W kolejce czeka książka Krąg Workuty
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postAuteczko Hrabala to nie będzie nic lirycznego. Ta niewielka książeczka to duże przeżycie emocjonalne.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postJuż jestem za połową, może nawet w ten weekend skończę - Czarne skrzydła czasu.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postPodoba mi się. Nie jest tak świetna jak Trzynasta opowieść ale z powodzeniem trzyma poziom Była sobie rzeka . Przyznam, że nie bardzo rozumiem skąd taki rozrzut między ocenami poprzednich dwóch książek Setterfield a tą. Niska średnia początkowo mnie zniechęcała do kupna tej książki,...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
To wydanie Czarne skrzydła czasu to całkiem nowe tłumaczenie. Czytałam, że lepsze, gładsze, bez potknięć, płynne i poetyckie, oddające klimat oryginału. Jeszcze przede mną - dlatego pytałam, bo bardzo mam na nią ochotę.
Mnie się bardzo podobała Była sobie rzeka , a Trzynasta...
Ja z kolei czytałam wszystko w nowych wydaniach, bo na Diane Setterfield natknęłam się niedawno. I bardzo pozytywnie oceniam jej książki, jest w nich taki lekko niepokojący klimat i piękny, poetycki styl, coś, z czym nie spotkałam się dotąd u innych autorów. A Czarne skrzydła czasu nie odstają, w moim odczuciu, od...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Jest na liście "następna w kolejce", więc to już bardzo niedługo.
Dzięki za podzielenie się emocjami :)
Zachęciłyście, dziewczyny, do Czarnych skrzydeł czasu . Znam tylko Trzynastą opowieść i całkiem mi się podobała.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
zeszlego weekendu nie przeczytałam
Liwia. Matka bogów
Pies, który nas odnalazł
Z zimnym sercem