forum Oficjalne Aktualności
Czytamy w weekend
Ponoć w przyszłym tygodniu ma wrócić lato. Patrząc za okno trudno w to uwierzyć. Pochwalcie się Waszymi weekendowymi wyborami - z chęcią sprawdzimy, jakie książki będą Was rozgrzewać w najbliższych dniach.
Zobacz pełną treśćodpowiedzi [268]
Zostało mi jakieś trzydzieści stron Kuba. Syndrom wyspy i właśnie idę kończyc, aby móc zabrać się za Za jeden wiersz. Cztery lata w chińskim więzieniu. Mam duże oczekiwania co do tej książki.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postTeż jedna z pozycji na mojej długiej liście do przeczytania. Miłej lektury :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Rzeczywiście potrzeba mi rozgrzenia, ale ten weekend spędzę w chłodniejszych klimatach skandynawskich:
Królowa
Przewoźnik
i jeśli starczy mi czasu Freja
A ja mam zamiar skończyć Tylko oddech A potem:
Ku odległym brzegom oraz Strażniczka miodu i pszczół
Wreszcie w pracy mniej pracy i mogę cały weekend czytać książki (i tylko książki) a więc radośnie zabieram się za Ocean na końcu drogi oraz Dziwna pogoda .
Zaczytanego weekendu wszystkim:)
Warto przeczytać tą książkę? Zastanawiam się nad nią. :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Ja nie dałam rady audiobook wysłuchać. Ja sobie odpuszczam twórczość tego autora.
Pozdrawiam
Ja odpuściłem po przeczytaniu jednej jego książki.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postNie czytałam za wiele Mroza, ale jeśli chodzi o Hashtag to jest bardzo nierówny. Jestem w połowie, więc nie wiem jak będzie dalej, ale jak na razie nie porywa. Przez sporą część książki chciałam ją rzucić w kąt i nie czytać. Była bardzo słaba i męcząca. Teraz jest trochę lepiej... Zobaczę jak się rozwinie akcja.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Moim zdaniem pomysł ma na książkę, ale gorzej już realizacją. Wątki trochę rwane, później niedopracowane. Mam znajomych, którzy lubią jego twórczość. Najlepiej sprawdź sama i oceń.
Mi też w tych książkach nie odpowiada, że pomysły są zbyt zbliżone do innych autorów. Wzorować się można, no ale nie aż tak.
@Tysia19
może nie słabe. W końcu czytają go tysiące...
Ale dla mnie było to.. nijakie. Nudne i niewciągające.
Czytasz i... nic. Zero emocji.
Kończysz i zapominasz. Odhaczasz jako zaliczone z pewnością, że po kolejne nie sięgniesz.
Zgodzę się ze wszystkimi... Totalna klapa, pierwsza i ostatnia książka tego autora, chociaż nigdy nie mów nigdy :/ ale z tego co się orientuje inne książki Mroza są naprawde dobre, możliwe że tylko ta ksiażka to jakaś pomyłka
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postTeś porzuciłam po 100 stronach. Jak na razie zostaję wierna Chyłce i Zordonowi, ale i ta seria powoli jest już naciągana i pisana na siłę, ale nowy tom będę na pewno czytać :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postJeżeli chodzi o Mroza mnie spodobała się seria z Forstem. Czytałam też "Behawiorystę" jednak nie potrafiłam się wkręcić w akcję i porzuciłam w trakcie. Mam wrażenie czytając opinie wielu, że z książki na książkę Mróz co raz bardziej nuży...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postCiągle męczę Mroza.. na słuchawkach Zerwa w papierze Hashtag a jak uda mi się skończyć sięgnę po Giba. W punkt. Autobiografia
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postCzyta się dobrze, jednak dotarłam do momentu, który mnie zaskoczył i nie wiem jak to może się skończyć. Jestem więc ciekawa ale nie potrafię na chwilę obecną jej ocenić, muszę poczekać do końca:)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Skończyłam kiepski:
Nawiedzony dom na wzgórzu
I czytam:
Zgromadzenie cieni
Może uda mi się jeszcze zacząć:
Wyczarowanie światła