forum Oficjalne Aktualności
Czytamy w weekend
Słońce! Ciepło! Gorąco! Upał! Lato w pełni! Jak sobie radzicie z taką temperaturą? Chowacie się w domu czy uciekacie nad wodę i chowacie w cieniu drzewa? I jaką książkę wtedy bierzecie - coś lekkiego, bo wasz mózg i tak nie chce pracować na wyższych obrotach czy temperatury nie mają wpływu na wasze literackie wybory?
Zobacz pełną treśćodpowiedzi [206]
Zaczynam Mali bogowie. O znieczulicy polskich lekarzy a w międzyczasie kończę Duchowe życie zwierząt
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postJak skończysz Mali Bogowie, przeczytaj proszę kolejną ksiązkę Reszki - o wielkich firmach. Godna polecenia, ale jak masz kredyt w banku to dostaniesz zawału serca a nie chce Ciebie miec na sumieniu - dlatego uprzedzam :-) MIłej lektury
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postMali Bogowie bardzo mi się podoba więc z pewnością sięgnę po kolejne książki Reszki. Kolejną wezmę tą, którą polecasz... niestety mam kredyt w banku ale serce jak dzwon więc może dam radę :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Na fali lektur Pyrkonowych :)
Takeshi. Cień Śmierci
Takeshi. Cień Śmierci
Czytam Seks w małym mieście. W pogoni za szczęściem, następnie potem Okruchy Raju, Ekstaza Gabriela, Pokuta Gabriela, Potajemne zaślubiny, Małżeństwo po grecku.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Ja w ten weekend wracam do świata Rosharu :)
Dawca Przysięgi II
Właśnie zacząłem:
Czasomierze
I pewnie skończę szybko, bo mnie wsysło 😀
Tak, to świetna książka!!! Jeśli dodatkowo czytałeś "Atlas chmur" i "Tysiąc jesieni Jacoba de Zoeta", to znajdziesz dodatkowe smaczki od autora;)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post"Tysiąc jesieni..." jest najlepsze! Koniecznie przeczytaj, jeśli podoba Ci się proza Mitchella.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postTak podoba się, podoba... poszperam, poszukam. Dzięki za polecenie 😀
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postWszystkie książki Mitchella są świetne. Ciekawe, czy uda się teraz upolować "sen_numer_9", nie była wznowiona...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postCzasomierze świetne, ale Tysiąc jesieni... jest lepsze. Zdecydowanie najlepsza rzecz autora.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postUżytkownik wypowiedzi usunął konto
Dzięki, myślę że link przyda się nie tylko mnie :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postNie zapominajcie o "Konstelacjach" - uroczej opowieści o nastoletnim dojrzewaniu na angielskiej prowincji lat 60. Tu również znaleźć można ślady po "Atlasie chmur".
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Weekend spędzę z najnowszą książką pana Kinga :
Pudełko z guzikami Gwendy
Jestem ciekawy, bo zapowiada się dobrze i może sięgnę jeszcze w weekend po :
Tylko cień
Thriller Czyściec niewinnych autorki bardzo spodobał mi się i liczę, że ta książka również będzie świetna :).
Pudełko z guzikami Gwendy bardzo przyjemna :) czyta się bardzo szybko ;) co do Kinga to ja odliczam dni do premiery Outsidera ;)
Czekam na opinię Tylko cień :)
Czyściec niewinnych jest mega, Tylko cień zupełnie się do niej nie umywa. Inny kaliber. Mi się nie spodobał, tylko zakończenie dość mocne i ratuje całość.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Kończę Psychopatie Zacznę na pewno
Pi razy drzwi. Szkice o liczeniu, myśleniu i istnieniu
i będę czytać Długi film o miłości. Powrót na Broad Peak lub
Trzeci biegun
Dziś był zwariowany dzień. Spędziłam 2 godziny w banku bo zablokowaly się komputery. Ale dzięki temu skończyłam czytać Crème de la Kreml. 172 opowieści o RosjiPo powrocie do domu chciałam kupić ebooki i mój komputer też nie działał więc zaczęłam czytać Dziedzice ziemi
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcejNa zachodzie bez zmian, albo alergio pozwól czytać - kontynuuję książki z zeszłego tygodnia: Władca Pierścieni: Dwie Wieże i Star Wars. Katalizator. Wprowadzenie do filmu Łotr 1 z nadzieją na happy end.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post