Opinie użytkownika
„Towarzyski poradnik dla panien bez posagu” Sophie Irwin
Moja ocena: 4/5
Jeśli lubisz klimat powieści osadzonych w XIX wiecznej Anglii, motyw enemies to lovers lub enemies to friends to lovers, to musisz przeczytać tą książkę.
Książka pełna humoru, słownych pojedynków, a relacja Kitty i Jamesa to złoto.
Najstarsza z sióstr, sierot musi zroibić wszystko aby zapewnić byt...
„Wielki Mur z Winnipeg i Ja” Mariana Zapata
Moja ocena: 5/5
Przeczytanie tej książki zajęło mi 3 dni, ale to tylko i wyłącznie dlatego, że zaczęłam ją wieczorem i czytałam ją w czasie świąt w innym przypadku zajęłaby mi jeden bądź półtora dnia, tak się wciągnęłam. Nie wszystkie książki slow burn mnie interesują, ale ta to cudo, nawet nie odczułam tych pięciuset stron....
Trylogia klątwy Danielle L. Jensen
Moja ocena całej serii: 4,5/5
Jeśli jest jeszcze osoba, która tego nie przeczytała to niech prędko to nadrobi!
Od tej autorki dotychczas przeczytałam książki z serii „Królestwo Mostu”, które bardzo mi się podobały, dlatego bałam się sięgnąć po inne książki autorki z obawy, że mnie rozczarują. Ale moje obawy były bezpodstawne. Czytając...
Nie wiem dlaczego tyle czasu minęło zanim sięgnęłam po Trylogię Klątwy. Sama siebie nie rozumiem czemu tyle zwlekałam.
Jako pierwszy przeczytałam prequel i bardzo się z tego cieszę. W tej części zostały poruszone rzeczy, które mam wrażenie nie zostały już tłumaczone w kolejnych (mimo, że prequel wyszedł jako ostatni).
W ”Niedoskonali” poznajemy historię Marca i Pénélope,...
Ta książka była dobra, świetnie się na niej bawiłam, ale czy zawładnęła moim sercem? - nie.
Przeczytałam ją w szybkim czasie, wciągnęłam mnie, ale jest kilka rzeczy które mi w niej przeszkadzały.
Sądziłam, że to będzie slow burn, skoro Alex Volkov to góra lodowa to myślałam, że jego relacja z Avą będzie się rozwijać powoli, a to moim zdaniem było bardzo szybkie. Zachowanie...
Zakończenie serii opowiada o życiu Bren i jej przyjaciół w Cain, członkowie jej ekipy studiują, ale to nie dla niej. Szuka swojej drogi, zastanawia się nad tym co chce w życiu robić, zauważa jak bardzo się zmieniła, dojrzała. Poznaje sama siebie. Konfrontuje się z własnym ojcem, zaczyna nową pracę, w której dobrze się czuje. Zaczyna układać sobie życie i .... bum kolejne...
więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to
Kolejna fantastyczna książka od wydawnictwa young, oprócz bardzo dobrego środka ma prześliczną okładkę.
„Nie potrzeba zaklęcia, kiedy coś jest ci pisane”
Rowan i jej mama to naprawdę nietuzinkowe postacie, które bardzo polubiłam. Sięgając po tę książkę byłam pewna, że to kolejna słodka historia. I owszem była taka, ale była także pełna silnych emocji, trudnych decyzji,...
Ponownie wracamy do Avery i braci Hawthorne’ów, dowiadujemy się nieco więcej o mama Avery oraz co ich łączy z Tobym. Avery razem z chłopcami rozwiązują zagadkę przeznaczoną dla córek seniora, dokonując przy tym szokujących odkryć.
Zagadki, zwroty akcji i świetna zabawa - tak bym określiła swój czas spędzony z tą książką. Nadal jestem team Greyson, więc zakończenie nie do...
Po dłuższym czasie wracamy do świata, które znamy z serii Fallen Crest, ale tym razem akcja rozwija się w Roussou. Głównych bohaterów poznaliśmy już wcześniej są to Heather i Channing. Od momentu kiedy ich poznaliśmy minęło kilka lat, Heather i Chan są dorośli, prowadzą własne biznesy i dalej jest między nimi gorąco, jednak mają swoje problemy. Ich przeszłość,...
więcej Pokaż mimo to
Pierwszy raz czytałam tę książkę w czerwcu 2016 roku, a więc trochę czasu minęło, ale po tym czasie i po tylu przeczytanych książkach, ona nadal ma szczególne miejsce w moim sercu.
Historia Bree i Archera jest pełna miłości, ale i lęku oraz trudności. Żaden z nich nie miał łatwo w życiu, niedawna śmierć ojca i jej okoliczności odcisnęły na Bree piętno. Archer od kiedy był...
Piękna muzyka, która była jego koszmarem...
Ta książka była dla mnie całkowitym zaskoczeniem, sięgając po nią byłam pewna, że jest to lekka, przyjemna młodzieżówka do przeczytania na raz, no cóż całkowicie się myliłam.
Beck to bardzo utalentowany piętnastolatek, gra na fortepianie i nienawidzi tego, a przynajmniej odtwarzania czyiś utworów, sam ma głowę pełną swojej...
Uwielbiam książki Tijan za te wszystkie emocje, które we mnie wzbudzają, mimo że nie są one łatwe. Taka strata na zawsze odbija na ludziach swoje piętno, Mackenzie nigdy nie będzie łatwo, zawsze gdzieś z tyłu głowy będzie głos Willow. Ważne aby na nowo nauczyć się żyć a nie przetrwać, na pewno bardzo jej w tym pomógł Ryan.
Cieszę się, że jej rodzice odnaleźli dobrą drogę a...
Moja pierwsza przeczytana książka w 2023 roku i wow, to był naprawdę świetny początek roku.
Książka mnie bardzo wciągnęła, zagadki i tajemnice sprawiały, że bardzo trudno było się od niej oderwać. Czterej bracia, jedna dziewczyna i niekończące się pytania.
To był świetny wybór i nie mogę się doczekać aż sięgnę po drugą część, to co przemawia samo za siebie to jest to, że...
Historia Persefony i Hadesa napisana na nowo.
Uwielbiam mitologię, to ile rzeczy można jeszcze dopowiedzieć, tą niejasność, którą można wykorzystać aby stworzyć coś innego.
Tak było i w tym przypadku, zmiana charakteru związku pomiędzy Hadesem i Persefoną, sam sposób ich poznania oraz to kto tak naprawdę jest tym „złym” w tej historii. W samej książce także jest dużo...
Nie jest to moja ulubiona książka, ale bardzo mi się podobała. Bree i Nathan, dwójka przyjaciół zakochanych w sobie od lat. Udawanie pary to da nich szansa aby przyznać się do swoich prawdziwych uczuć, ale nie jest łatwo odegnać wszystkie obawy i zrobić to co się chce. Bree nie chce litości ze strony Nathana i denerwuje się wtedy, kiedy on chce jej pomóc, więc sportowiec...
więcej Pokaż mimo to
Szerze sięgając po pierwszą część historii Raven i Brayshawów (jeśli źle odmieniałam to przepraszam) sądziłam, że się rozczaruję, że jej nie skończę.
Przy pierwszym podejściu przeczytałam ok 60 stron i było to kilka miesięcy temu, myślałam, że nie skończę jej, ale coś mnie podkusiło i stwierdziłam dam jej jeszcze raz szansę.
I powiem wam, że mnie wciągnęła i to na tyle, że...
Wspaniała historia, która pokazuje, że mimo iż dana osoba nas nie dostrzega wszystko może się zmienić w ułamku sekundy, zaledwie jedna decyzja, odpowiedni moment i miejsce i bum...
Myślę, że autorka wykonała wspaniałą robotę tworząc tę książkę, postacie Adama i Olive wydają się autentyczne. Olive, która nigdy nie dostrzegała „prawdziwego” Adama, w trakcie ich układu...
Cudowna książka młodzieżowa.
Historia Liz i Wes’a jest wyjęta niczym z filmu, naprawdę czytając ją czułam się jak podczas jakiegoś seansu. Wątek enemes to lovers jest jednym z moich ulubionych.
Książka oprócz wątku romantycznego, posiada inny również ważny. Mama Liz zmarła kilka lat wcześniej, dziewczyna jest bardzo samotna, tęskni za mamą zwłaszcza w tak ważnych chwilach...
Jest to historia Alex, która rok wcześniej straciła brata i od tamtej pory jest zagubiona, załamana a jedyne co myśli, że jej pomaga to intymne stosunki z najlepszym przyjacielem zmarłego brata. Ta książka porusza ważne kwestie, traumę, stratę żałobę, odrzucenie, toksyczne związki. Jako czytelnik jestem w stanie dostrzec jak toksyczny jest związek pomiędzy Jessem a Alex, a...
więcej Pokaż mimo to
Dworskie intrygi, listy, tajemnice, moda i nieoczekiwane emocje, tak bym opisała tą historię.
Sam początek książki, pierwsze zdanie i przepadłam. Nie mogłam się oderwać od tej historii, przebiegły plan zabicia Króla Cieni, romanse w tle, zagadkowe morderstwo oraz inne wątki sprawiały, że miałam ochotę zaszyć się z książką i na nic innego nie zwracać uwagi. Po pierwszym...