Opinie użytkownika
“Dziewczyna Na Niby” jest moim pierwszym spotkaniem, z twórczością Lucy Score. I już mogę Wam zdradzić, że na pewno nie ostatnim. Książka swoją premierę zagraniczną, miała osiem lat temu. I niestety, troszkę to czuć podczas czytania. 🤗
Historię Harper i Luke przeczytałam na jeden raz. W momencie gdy ją zaczęłam, to nie odłożyłam dopóki nie skończyłam. To właśnie historia...
Ostatnio trafiam tylko na takie książki, które wciągają mnie w swój świat od pierwszej strony i nie chcą wypuścić, dopóki nie skończę czytać ostatniej. Tak również było w przypadku “Emocjonalnej Ruletki” B. A. Feder. Z bólem serca odkładałam ją wieczorem, po przeczytaniu 200 stron. Gdyby nie to, że musiałam wstać o piątej, to na pewno nie odłożyłabym jej, przed...
więcej Pokaż mimo to“P.S Rzucam Ci Wyzwanie” to niestety, już ostatni tom trylogii “Postscriptum”. 😔 I tak jak przypuszczałam, ta część podobała mi się najbardziej. Romans biurowy i wątek hate-love, to dla mnie połączenie idealne. 😁 Cieszę się, że autorka tego nie popsuła i napisała naprawdę dobrą książkę. Jednak znalazłam też jeden bardzo duży minus. A mam tutaj oczywiście na myśli grubość...
więcej Pokaż mimo to
“Nagie Serca” to książka, która wciągnęła mnie w swój świat, już od pierwszej strony.❤️ Z bólem serca odkładałam ją gdy musiałam iść do pracy. A później nie mogłam się doczekać momentu w, którym będę mogła do niej powrócić. 🤩
Hoover to autorka, która potrafi grać na emocjach czytelnika. “Nagie Serca” to książka o cierpieniu, samotności i nadziei. Autorka wykreowała bardzo...
Dziś obchodzimy Dzień Matki, dlatego uznałam, że to jest idealny czas, aby przedstawić wam antologię “Teraz Cię Rozumiem Mamo”. 💚 Zbiór ośmiu cudownych opowiadań, o relacjach między matką, a córką. Nie zawsze są tą łatwe relacje. Często są pełne bólu, niezrozumienia i wzajemnego obwiniania się. 💔 Relacja z moją mamą nigdy nie należała do łatwych. Często się kłócimy i nie...
więcej Pokaż mimo to“Ukochany Pacjent” zapowiadał się naprawdę dobrze.🤩 Pierwsze trzydzieści stron, wywarło na mnie bardzo dobre wrażenie. Liczyłam na to, że w końcu uda mi się trafić na polski debiut, który będę mogła wam polecić.😊 Niestety potem zaczęły dziać się niesamowite rzeczy, które zmieniły moje zdanie o tej pozycji o 180 stopni. Absurd gonił absurd, a wiele sytuacji, które się...
więcej Pokaż mimo to“Stara Miłość Nie Rdzewieje” to druga część, z cyklu #czterywesela od Denise Grover Swank. 👰 Z niecierpliwością wyczekiwałam tej pozycji. Po zapoznaniu się z piórem autorki, przy okazji “Przypadkowy Narzeczony”, wiedziałam, że zaskoczy mnie jeszcze nie raz. 🤩 I miałam rację. “Stara Miłość Nie Rdzewieje” podobała mi się jeszcze bardziej, niż jej poprzedniczka. Ta pozycja to...
więcej Pokaż mimo to“Najpiękniejsza Pamiątka” to dla mnie, jak na razie, najsłabsza książka wychodząca spod pióra Vi i Penelope. 😔 Nie wywołała ona we mnie żadnych większych emocji. Ja osobiście lubię, gdy w powieściach, relacje między bohaterami rozwijają się szybko. Tutaj niestety wszystko pomiędzy nimi toczy się powoli.🙊 Poznają się, zaczynają przyjaźnić i dopiero potem można mówić o jakiś...
więcej Pokaż mimo to
“Diabelski Układ” to książka, którą skończyłam blisko tydzień temu i już zdążyłam zapomnieć. 🙊 I w sumie bardzo się cieszę, bo uważam, że zmarnowałam z nią tylko swój czas. 😔
Niestety nie znalazłam w tej książce żadnych plusów. Za to minusów jest aż pod dostatkiem. W tej pozycji absurd goni absurd. 😔
Pierwszy i najważniejszy minus to fabuła, której w ogóle nie byłam w...
Przyznam szczerze, że gdyby nie propozycja zrecenzowania tej książki, to pewnie do dziś bym o niej nie wiedziała.🙊 Mam wrażenie, że ta powieść przeszła bardzo dużym echem na bookstagramie. A szkoda, bo jest to naprawdę dobry debiut. 🥰
Jasne. Książka nie jest idealna, czego oczywiście się po niej nie spodziewałam. ☺️Napisana jest w przyjemny sposób. Podczas czytania nie...
“W Płomieniach” to zaskakująco dobry debiut. 🤩Pani Magdalena Szponar zaprezentowała nam się z bardzo dobrej strony. Książka napisana jest lekkim stylem.🥰 Nie ma męczących opisów, a dialogi napisane są ze smakiem. Autorka dodała do swojej książki trochę wątku sensacyjnego. To sprawiło, że historia była trochę bardziej tajemnicza i intrygująca.😱
Główni bohaterowie nie byli w...
Ciężko jest mi cokolwiek napisać o tej pozycji. 🙊 Myślę, że “Folwark Zwierzęcy” Orwella kojarzy każdy z was. Sądze też, że większość z was ma już tę lekturę za sobą. Dlatego postanowiłam, że ja też muszę tę historię nadrobić. 🤔
Krótki tytuł, niosący za sobą wielkie przesłanie.😱 Byłam w szoku, że autorowi na tak małej ilości stron, udało się umieścić, tak dużo wartościowych...
“Dziewczyna Z Fotografii” to moje pierwsze spotkanie z twórczością Anny Olszewskiej. ❤️ Gdy tylko zobaczyłam tę okładkę, od razu zapragnęłam poznać jej zawartość. Jest intrygująca i tajemnicza, a patrząc na nią w ogóle nie wiedziałam czego mogę się spodziewać po tej historii. 🙊
Powieść wciągnęła mnie w swój świat już od pierwszej strony. 🤩Pani Anna zabrała mnie w podróż do...
“Siedem Zmysłów. Jak je zrozumieć i wykorzystać, by lepiej żyć” to moje pierwsze spotkanie z książką popularnonaukową. 😊 I było to jak najbardziej udane pierwsze spotkanie. Nigdy nie sądziłam, że książka z tego gatunku może mnie aż tak mocno zaciekawić. 🤩
Pozycja podzielona jest na 8 rozdziałów.📚 Autor pierwszy rozdział poświęca na ogólny zarys i wprowadzenie nas w...
“Szczęście Na Czterech Łapkach” to zbiór opowiadań w, których główną rolę odgrywają nosi futrzani przyjaciele. 😻 Napisana została przez polskie autorki i autora w bardzo szczytnym celu. A tym celem jest wsparcie Fundacji “Przytuliska U Wandy”, której wydawnictwo przekaże część dochodów ze sprzedaży tej pozycji. ❤️
Przyznam szczerze, że sięgając po tę książkę, spodziewałam...
Nigdy nie sądziłam, że tak bardzo przyciągną i zainteresują mnie góry i wspinaczka w książkach.⛰️ Zazwyczaj raczej stroniłam od tego typu tematów w literaturze. Jednak teraz
mogłabym czytać o nich cały czas.📚
Tak jak wspominałam, ja na temat wspinaczki nic nie wiem. 🙊I z tego co wiem, autorka zaczynając pisać tę powieść, cztery lata temu, też niewiele wiedziała o tym...
Urocza, zaskakująca i piękna. ❤️ Takimi słowami mogłabym opisać książkę “Teraz I Na Zawsze” Mikki Daughtry, Rachael Lippincott. Historia o stracie, żałobie i cierpieniu. Nie raz złamała mi serce. Jednak niosła ze sobą też nadzieję.🤩 Nadzieję na to, że po tak ciężkich chwilach i tak w końcu wyjdzie słońce. Musimy tylko walczyć o siebie i nie poddawać się. bo poddanie się w...
więcej Pokaż mimo to
“Mala M” to moje pierwsze spotkanie, z twórczością autorek. ☺️Niestety nie mogę go zaliczyć do udanego. Książka mnie bardzo rozczarowała. Sięgając po nią, spodziewałam się czegoś zupełnie innego.🙊
Na początku czytało mi się ją naprawdę niesamowicie szybko. Były nawet momenty w, których się zaśmiałam. 😁Niestety od połowy strasznie mi się dłużyła. Zabrakło mi w niej więcej...
“Gangsterska Gra” to mafijny romans polskiej pisarki Dominiki Smoleń.📚 Nigdy wcześniej nie miałam okazji czytać nic wychodzącego spod pióra autorki. Dlatego nie wiedziałam czego mogę się po Niej spodziewać.☺️
I niestety z przykrością muszę stwierdzić, że ta pozycja mnie nie porwała.😔 Spodziewałam się po niej czegoś innego. Mam wrażenie, że w całej książce może z dwie pełne...
“Przeklęty Kontrakt” od Melanie Moreland to książka, którą uwielbiam. ❤️ Wywołała ona we mnie tak wiele różnych emocji. Zaczynając od złości, idąc przez smutek i wzruszenie, aż do radości. 🤩
W powieści mamy przedstawiony punkt widzenia zarówno Richarda, jak i Kate. To pozwoliło mi na lepsze zrozumienie tego, dlaczego ona przez cały czas znosi jego okrutne zachowanie i...