Opinie użytkownika
Z twórczością Alka Rogozińskiego zetknęłam się za sprawą książek, które napisał w duecie z Magdaleną Witkiewicz. Te tak bardzo przypadły mi do gustu, że postanowiłam bliżej zapoznać się z jego innymi książkami.
Mario wraz z Dominiką przygotowują wielki pokaz mody. Podczas niego mają zostać zaprezentowane kolekcje dwóch domów mody. Olimpus zażyczył sobie sceny morderstwa,...
Uwielbiam powieści Krystyny Mirek. Jeszcze nie trafiłam na słaby tytuł w jej wykonaniu. „Świąteczny sekret” chciałam już przeczytać w 2019 roku, jednak nie było mi to dane, bo książka dość szybko się wydała. W tym roku wreszcie ją namierzyłam i przystąpiłam do lektury:)
Zosia to uczennica klasy maturalnej, która ma skomplikowane relacje rodzinne. Jej matka cały czas...
Ostatnio zaczęłam nadrabiać twórczość swoich ulubionych autorek, w tym Magdaleny Witkiewicz. Gdy miałam wolną chwilę, sięgnęłam po powieść Nie ma jak u mamy. To bardzo wzruszająca, a momentami zabawna opowieść o kilku kobietach z różnych środowisk. Ich ścieżki nieoczekiwanie się krzyżują. Każda ma inny bagaż doświadczeń, boryka się też z odmiennymi problemami. Mimo to...
więcej Pokaż mimo to
Bardzo lubię komedie kryminalne w wykonaniu Alka Rogozińskiego i Magdaleny Witkiewicz. Wiem, że obejdzie się bez brutalnych scen, czeka mnie za to masa dobrej rozrywki. Nie inaczej było w przypadku książki Pudełko z marzeniami.
Malwina jest w związku z Radkiem, który oddaje się medytacji i promuje weganizm. Pewnego dnia mężczyznę zachęca ją do rzucenia wszystkiego i...
To pierwsza od dawna powieść erotyczna, która w pełni mi się spodobała. Odnoszę wrażenie, że polskie autorki pragną powtórzyć sukces Blanki Lipińskiej, pisząc romanse mafijne. Ten temat jest dla mnie zbyt oklepany. Poza tym tego typu książkom brakuje wiarygodności i bohaterek z charakterem. Muszę przyznać, że przesyt brutalnością i wulgaryzmem także mi nie odpowiada....
więcej Pokaż mimo toUwielbiam powieści Magdaleny Kordel. Zawsze bije z nich optymizm i ciepło. Po ich lekturze świat wydaje się lepszym miejscem. Nie inaczej było w przypadku powieści „W blasku słońca”. Poznajemy tutaj losy dwóch różnych kobiet. Pierwsza z nich, Nicoletta, to dojrzała Włoszka, która niedawno straciła ukochanego męża i nie może się z tym pogodzić. Wszędzie, gdzie może, zabiera...
więcej Pokaż mimo toCzytałam pierwszą część Seksuolożek i pamiętam, że wywarła na mnie ogromne wrażenie. Druga jest jeszcze lepsza. Marta Szarejko rozmawia z różnymi specjalistkami, w tym fizjoterapeutką, specjalistką od wulwodynii i bólu sromu oraz seksuolożką, która pracuje z dziećmi będącymi objawami molestowania. Książka porusza bardzo ważne tematy, w tym wzrost zakażeń HIV. Wirus...
więcej Pokaż mimo toTo całkiem sympatyczna powieść świąteczna, napisana lekkim i przystępnym językiem, można ją przeczytać w kilka godzin. Poznajemy tutaj siostry bliźniaczki – Eloise i Carę. Obie kobiety różnią się między sobą. Eloise należy do zagorzałych miłośniczek Bożego Narodzenia. Natomiast Cara wolałaby przeznaczyć Święta na pracę, aby uzyskać upragniony awans. Obie spotykają na swej...
więcej Pokaż mimo toZamek z piasku dogłębnie mnie poruszył. To historia małżeństwa, które od początku było dla siebie stworzone. Weronika poznała Marka w liceum, od tamtej pory tworzyli harmonijną całość. Rysy na idealnym małżeństwie pojawiły się, gdy ona zapragnęła zajść w ciążę. Marek zgodził się zostać ojcem, ale mimo licznych starań test ciążowy wciąż wskazywał tylko jedną kreskę. Weronika...
więcej Pokaż mimo toTo bardzo dobrze napisany poradnik seksuologiczny, który zwraca uwagę na różne aspekty naszego życia erotycznego. Znajdziemy tutaj historie z życia wzięte, które pokazują, jak seks między przyjaciółmi niszczy znajomość. Dowiemy się, dlaczego tak ważna jest rozmowa o naszych potrzebach. Przyjrzymy się też fetyszom, które mogą być całkowicie niewinne i niezagrażające...
więcej Pokaż mimo toTo świetny poradnik psychologiczny, który kompleksowo przybliża problem lęku przed bliskością. Wbrew pozorom jest on dość mocno rozpowszechniony w naszym społeczeństwie. Czasem manifestuje się ucieczką w pracę lub w hobby, czasem osoba dotknięta tym strachem obraża swojego partnera. Co ciekawe, najmniej przyjemne rzeczy mają miejsce wówczas, gdy w związku dobrze się dzieje....
więcej Pokaż mimo toBardzo cenię sobie powieści duetu Penelope Ward i Vi Keeland. Zawsze świetnie się przy nich bawię, odnajduję logiczne powiązania i odrobinę romantyzmu. Wciąż czytam je z wielką przyjemnością, stanowią przeciwwagę dla coraz gorszych powieści erotycznych ukazujących się na polskim rynku wydawniczym. Mam wrażenie, że teraz trwa moda na przemoc, układy mafijne etc. W...
więcej Pokaż mimo toOstatnio mam szczęście do dobrych powieści obyczajowych. Agnieszka Jeż w swojej najnowszej książce Zwyczajne cuda poruszyła wiele ważnych problemów społecznych – syndrom DDA, odrzucenie dziecka przez rodziców ze względu na jego homoseksualizm, wychowywanie dziecka niepełnosprawnego. Jest to także nie lada gratka dla miłośników literatury, ponieważ główna bohaterka, Marta,...
więcej Pokaż mimo toKrystyna Mirek jest jedną z moich ulubionych autorek, dlatego ucieszyło mnie wznowienie powieści Nowy podarunek. Jest to książka poświęcona konfliktowi pomiędzy synową a teściową. Marta czuje się sfrustrowana swoim małżeństwem. Krzysztof w ogóle o nią nie zabiega, nie dąży do seksu, nie chce z nią rozmawiać ani wspierać w trudach wychowywania dzieci. Na dodatek zbliża się...
więcej Pokaż mimo toPamiętam, że bardzo spodobały mi się Złodziejki czasu, dlatego ucieszyłam się, gdy Hanna Cygler postanowiła powrócić do dobrze znanych mi bohaterek w powieści Złodziejki świąt. Elwira przybywa na targi książki w Krakowie. Liczy na to, że jej nowy kryminał spotka się z zainteresowaniem stałych czytelników. Tymczasem pada ofiarą hejtu, którego się nie spodziewała. O co chodzi...
więcej Pokaż mimo toZawsze z niecierpliwością czekam na nową powieść Magdaleny Kordel. Jej książki są zawsze świetnie napisane i intrygują czytelnika od pierwszej do ostatniej strony. Bo nadal cię kocham to kolejny tom serii Malownicze. Został on poświęcony głównie Leontynie, starszej pani prowadzącej Kuferek. Bliżej z jej historią mieliśmy okazję zapoznać się w „Tajemnicy bzów”. Pojawia się...
więcej Pokaż mimo toTen poradnik zaintrygował mnie, gdy odwiedziłam księgarnię. Widziałam, że autorka pisze z sensem, bo miałam okazję przejrzeć pobieżnie zawartość poradnika. Niestety, każda z nas ma kontakt z toksycznymi mężczyznami. To niekoniecznie musi być nasz partner. Toksycznym mężczyzną może okazać się nasz ojciec, wujek, dziadek, kuzyn, kolega z pracy czy ze studiów. Lillian Glass...
więcej Pokaż mimo toNie jestem miłośniczką kryminałów. Większość jest zbyt krwawa i brutalna. Należę do osób, które nawiedzają koszmary, gdy lektura okaże się zbyt nasączona przemocą. Robię jednak czasem wyjątek dla komedii kryminalnych. Te są bowiem dużo lżejsze w odbiorze. Z twórczością Alka Rogozińskiego po raz pierwszy spotkałam się przy Biurze M. To książka, którą napisał wraz z...
więcej Pokaż mimo toCzytałam już wiele powieści świątecznych. Jedne miały wątek kryminalny, drugie romantyczny, a trzecie dotyczyły niesienia pomocy potrzebującym. Nie spotkałam się jednak z taką książką jak „Godzina zagubionych słów”. Ten tytuł stanowi połączenie elementów powieści świątecznej z atmosferą Wszystkich Świętych. To kolejna książka Nataszy Sochy, którą miałam okazję czytać i nie...
więcej Pokaż mimo toBardzo dobra powieść obyczajowa. Ewa straciła rodziców w wypadku samochodowym. Na szczęście mogła liczyć na opiekę wujka. Waldek chętnie opiekował się siostrzenicą, ta zapełniała pustkę w jego życiu i pozwalała uniknąć niewygodnych pytań dotyczących jego stanu kawalerskiego. Mężczyzna wolał unikać kobiet, ponieważ miał z nimi złe doświadczenia. Albo go odrzucały na starcie,...
więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to