Opinie użytkownika
" Aleksander” to książka, w której miłość przecina gruba linia prawa, a w jej środku dwie dusze, które gubią się pod naporem uczuć.
Kolejny tom słynnej rodziny Blakemore, a jego bohaterem jest Aleksander. Mężczyzna, który staje na czele rodziny i już wróg puka do jego drzwi, lecz on pozostaje głuchy na odgłosy. Nieświadomy, pozostawia uchylone drzwi do swojego życia tym...
„ Pięknym za nadobne” to książka, która pokazuje, że ludzkie dostrzegają tylko tyle ile my chcemy im pokazać, a cała prawda o nas jest zamknięta na klucz, o którym wiedzą nieliczni.
Savannah to kobieta, która jest ikoną idealnego życia. Przykładna żona, która ma oparcie w idealnym mężu. Dziedziczka imperium więc czego chcieć więcej? Otóż jej wnętrze krzyczy, lecz nikt...
„Nie poddawaj się” to książka, która pokazuje, że zamknięty rozdział w życiu nie oznacza końca książki.
Powrót do pary, która nie miała lekko jest cudownym przeżyciem, ponieważ jak się rozpoczęło razem z nimi drogę to zdecydowanie czytelnik staje się uzależniony i każdy rozdział jest dawką adrenaliny, bez której czuje pustkę. Ostatni tom jest wisienką na torcie, który z...
„ Poza zasięgiem” to książka, która pokazuje miłość zabarwioną błędami.
Amaya wraca do domu wraz z synem po siedmiu latach. Pragnienie, by spędzić czas z osobą, która dała jej dach nad głową wygrywa ze złamanym sercem. Powrót nie jest łatwy, a tajemnice ciężkie do ukrycia zwłaszcza, że on znajduje się tuż obok.
Carter wraz z Amayą mają wspólną przeszłość. Wychowywani...
„Soften Me Again” to książka, która pokazuje, że na dobre trzeba poczekać i czas nie jest wrogiem tylko sprzymierzeńcem!
Powrót do Willow i Victora to coś na co czekałam! Wydawało się, że już wszystko możliwe zostało popsute, a teraz jest czas na uporanie się z błędami, jednak autorka miała co do tego inne plany! Byłam przyszykowana na coś spokojnego, a już na pierwszych...
„ Podwójny blef” to książka, po której czytelnik zatrzymuje się na chwilę, by zrozumieć, jak bardzo trafna jest jej fabula.
Chloe to dziewczyna, która została poturbowana przez los! Jena chwila zabrała jej radość z życia, lecz ona się nie poddaje, chce odciąć się od przeszłości i zmienia całkowicie otoczenie. Nowa szkoła i nowe znajomości, brzmią jak nowy początek, ale...
„ Kiedy wstanie świt” to książka, która pokazuje, że miłość atakuje z zaskoczenia, nie zważając na okoliczność!
Luna to dziewczyna, która wróciła do domu na wakacje po dość długiej nieobecności. To nie mają być zwykle wakacje. Relacja miedzy nią i ojcem nie należała do dobrych i nadszedł czas, aby to wszystko naprawić. Wyjechała jako dziewczyna, a wróciła jako kobieta nie...
„ Thorne Princess” to książka, która pokazuje, że nie zawsze nasze zachowanie idzie z wnętrzem duszy!
Hallie to typowa księżniczka, która żyje w blasku fleszy, a skandale to jej drugie imię. Influencerka , a zarazem córka byłego prezydenta więc co tu może pójść nie tak? Niestety, jak się okazuje wiele. Zły czas, złe miejsce i o jeden skandal za dużo sprawia, że w jej...
Książka, która jest dla mnie wielkim odkryciem!
Autorka stworzyła postać tak realną, że czytając wydawało się mi, że jestem bacznym obserwatorem zdarzeń rozgrywających się w książce!
Niesamowite podejście do psychiki bohatera dało mi jasny przekaz, że autorka zadbała o research i w umiejętny sposób potrafiła przelać, go na kartki papieru.
Czy polecam? Zdecydowanie!...
„ Odrodzony” to książka, która złamie serce na milion sposobów, a zarazem pokaże, że życie dzieli się na rozdziały i w momencie otwarcia następnego, wspomnienia nie są wymazywanie, a celebrowane.
Alessandro Santo to człowiek, który nie potrafi ulokować uczuć. On zwyczajnie nie zna tego pojęcia. Wieczny bawidamek pod wpływem impulsu godzi się na aranżowane małżeństwo tylko...
„ Nie na sprzedaż” to książka, która pokazuje, że pieniądze nie są w życiu najważniejsze, a miłość i ludzie, którzy nas otaczają!
Collie to księżniczka, która w życiu ma wszystko. Luksus otaczający ją z każdej strony, zwykłego śmiertelnika przyprawia o zawrót głowy, o takich ludziach słyszymy jedynie w programach telewizyjnych. Colline staje przed wyzwaniem, musi się...
„ Milestones” to książka, która porywa już od pierwszych stron powieści i trzyma w napięciu do ostatniej!
Veronica to kobieta, która dokładnie wiedziała, jaki jest jej cel w życiu i gdy już był on blisko, okazało się, że będzie o niego walczyć w pojedynkę. Śmierć ojca i testament, który pozostawił w częściach były policzkiem, a zarazem determinacją, do tego, by pokazać...
„ Heart of Ice” to książka, która pokazuje, jak bardzo powierzchownie oceniamy innych, nie zagłębiając się w ich wnętrze!
Heidi to kobieta, która pragnie jednego – żyć bez skazy, która zdobi jej policzek. Oddana swojej pracy, daje z siebie wszystko, a raczej jest sobą, pogodną dziewczyną, która wzbudza zaufanie u swoich pacjentów i współpraca z nią przebiega w komfortowej...
„Nieustępliwy szef” to książka, która pokazuje, że życie bywa przewrotne i potrafi namieszać w najmniej oczekiwanym momencie!
Aron Stone targany wyrzutami sumienia postanawia odnaleźć córkę ochroniarza, by mieć pewność, że jej życie ułożyło się, mimo tragedii, która spotkała jej ojca. Poszukiwania nie są łatwe, a na horyzoncie pojawia się kobieta, która uparcie nie chce...
„ Boyless. Chłopakom wstęp wzbroniony” to książka, która pokazuje, że czasem nasze działania podejmowane są pod wpływem impulsu, a od dawna wiadome jest, że decyzje podjęte w pośpiechu są złym doradcą.
Oliwia to dziewczyna, która odnosi sukces, jako influencerka, natomiast jej życie prywatne to ostatnio niekończące się pasmo nieszczęść. Postanawia odciąć się od życia i...
„ Spragnieni” to książka, w której króluje magia przeplatana z pożądaniem.
Anna to dziewczyna, której jena przejażdżka autobusem zmienia całe życie. Mrok towarzyszący jej podczas tego wieczoru może być oznaką jednego – nic już nie będzie takie same. Trójmiasto zaczyna ujawniać swoje sekrety, a Anna zostaje wciągnięta do nowej rzeczywistości. Czy odnajdzie się w świecie...
„Donna” to książka, która pokazuje, że los bywa okrutny – nie patrzy na status społeczny, atakuje i w niektórych przypadkach jest bezlitosny!
Na samym początku chciałabym zaznaczyć, że książka jest bezpośrednią kontynuacją „ Don” i „ Coletti” więc aby po nią sięgnąć trzeba znać poprzednie tomy.
Rosa musi stanąć na nogi po tragicznych wydarzeniach, lecz zadanie nie jest...
,Nie oddalaj się” to książka, którą autorka potwierdza, że jest mistrzem w swoim fachu, a jej znakiem rozpoznawczym jest łamanie serce czytelnikom.
Książka to bezpośrednia kontynuacja pierwszego tomu, więc już teraz zachęcam Was do rozpoczęcia historii Wiktora i Emilii od ,,Nie zbliżaj się” !
Emila znalazła się w sytuacji, kiedy serce owiane jest czarną tasiemką, a życie...
„ Enemy of My Brother” to książka, do której mam mieszane uczucia. Początek tej historii sprawił, że byłam ogromnie ciekawa, w jaki sposób autorka poprowadzi fabułę, a to dlatego, że czuć było emocje buzujące w żyłach bohaterów i poczucie humoru wprawiło mnie w dobry nastrój. Niestety, jak pierwsza połowa książki wciągnęła mnie całkowicie, tak w drugiej jej części wydawało...
więcej Pokaż mimo to
„ Pod skrzydłami żurawi” to książka, która wzruszy, zaskoczy i wręcz zahipnotyzuje swoją zawartością!
Olive to kobieta, która musi zmierzyć się ze śmiercią jedynej jej najbliższej osoby. Wspomnienia beztroskich dni wracają wraz z nadejściem dnia pogrzebu, a ceremonię nieoczekiwanie zakłóca miejscowy dziwak, który na swój niewyjaśniony sposób oddaje pokłon zmarłej....