Opinie użytkownika
“Potwór z Damanor” to książka, która przypadkiem pojawiła się w moim życiu za sprawą konkursu, w którym była do wygrania. Jako że nie udało mi się zwyciężyć, gdy tylko pojawiła się okazja, by ją zrecenzować w ramach klubu recenzenta, od razu z niej skorzystałem. Czy mi się spodobała? W celu poznania odpowiedzi zapraszam do recenzji.
“Potwór z Damanor” przedstawia losy...
„Bóg maszyna” to książka, którą od dłuższego czasu planowałem przeczytać. Moi znajomi zgodnie ją zachwalali i dodatkowo pomógł fakt, że to pierwsza powieść autorki, a do polskich debiutów fantasy mam słabość. Czy ostatecznie poziom lektury mnie zadowolił? Zapraszam do recenzji.
W królestwie Antianu istnieje siła zwana Wolą, której używać mogą tylko bogowie. Państwo to jest...
„Blask ostatecznego kresu” to ostatni tom „Trylogii Licaniusa”. Pierwszy „Cień utraconego świata” był dla mnie sporym zawodem, ale drugi był już o wiele lepszy i liczyłem, że cykl utrzyma ten poziom już do końca. Czy tak rzeczywiście się stało? Zapraszam do recenzji.
UWAGA! SPOILERY Z POPRZEDNICH DWÓCH TOMÓW
Po poświęceniu Ashy bariera jest cała, ale niebezpieczeństwo...
„Obrońcy Ahury. Przepowiednia” to drugi tom trylogii Mateusza Rogalskiego. Pierwszy - „Obrońcy Ahury. Pasowanie” był przyjemnym doświadczeniem i liczyłem, że historia przynajmniej utrzyma ten dobry poziom. Czy tak rzeczywiście się stało? Zapraszam do recenzji.
Aris Esnaf'ar zamiłowany w winach i pięknych kobietach nadal bierze udział w wojnie domowej w Królestwie...
„Więcej niż zło” Eweliny Stefańskiej to pierwszy tom cyklu „Kroniki traw”. Powieść jest debiutem autorki i to w dodatku wydanym przez Fabrykę Słów. Z racji mojej słabości do debiutów i faktu, że to konkretne wydawnictwo rzadko je wydaje, musiałem sięgnąć po tę pozycję. Czy mi się podobała? Zapraszam do recenzji.
Mieszkańcy wioski Amet wiodą spokojne życie. Dociera do niej...
„Grzechy ojców” to druga część trylogii „Dzieci starych bogów” Agnieszki Miela. Pierwsza „Śmiech diabła” była bardzo przyjemną lekturą i liczyłem, że tym razem będzie podobnie, a może nawet lepiej. Jakie wrażenie wywarła na mnie kontynuacja tej historii? Zapraszam do recenzji.
Aine Wart budzi się po konfrontacji z Fenrirem. Po niej coraz więcej pytań domaga się odpowiedzi....
„Echo przyszłych wypadków” to drugi tom „Trylogii Licaniusa” Jamesa Islingtona.
Pierwszy tom podobał mi się dużo mniej niż oczekiwałem, więc do drugiego
podszedłem z ostrożnością. Czy było lepiej? Zapraszam do recenzji.
Przeszłość Caedena
Caeden musi stawić czoła prawdzie na temat swojej przeszłości, która okazuje się
dużo mroczniejsza, niż przypuszczał oraz wypełnić...
„Drogi donikąd” to trzeci i zarazem ostatnim tom cyklu „Więzień oswobodzony”.
Pierwszy tom – „Miecze i słowa” był drugim przeczytanym przeze mnie debiutem,
okazał się bardzo dobry, a drugi – „Pięć pustych tronów” utrwalił dobre wrażenie.
Czy trzeci, kończący serię, spełnił moje oczekiwania? Odpowiedź na to pytanie
znajdziecie w recenzji.
Cesarstwo pod wodzą namiestnika...
„Patrycjuszka” to debiut Karoliny Żuk-Wieczorkiewicz. Na wstępie pragnę
zaznaczyć, że znam się z autorką i byłem świadkiem prac nad wydaniem tej książki.
Wiem, że pewnie wielu teraz od razu skreśli moją recenzję jako nieobiektywną, ale
pragnę was uspokoić. Nie zamierzam ani przesadnie zachwycać się powieścią, ani
też przesadnie krytykować, żeby pokazać, jaki to ja...
Arkady Saulski, „Bitwa Nieśmiertelnych” – recenzja
„Bitwa Nieśmiertelnych” to ostatni tom przygód Kentaro, będący częścią trylogii pt. „Zapiski stali”. Jak każda przygoda, tak również ta musiała się kiedyś skończyć. Poprzednie dwie części mnie nie zachwyciły, ale były na tyle dobre, bym nie porzucał cyklu. Jak przy nich prezentuje się finał? Czy spełnił moje oczekiwania?...
"Pani Cisza" to drugi tom polskiego cyklu pt. "Zapiski Stali", którego autorem jest Arkady Saulski. Czytałem wcześniej trzy książki tego pisarza i każda kolejna okazywała się lepsza od poprzedniej. Czy tak było i tym razem? Odpowiedź na to pytanie znajdziecie w recenzji.
Ród Nagata znajduje się na krawędzi upadku. Wiekowy daimyo rodu, Fukuro znajduje się coraz bliżej...
„Fuga. Powieść polifoniczna” Magdaleny Anny Sakowskiej to moje piąte spotkanie z science fiction. Dotąd przeczytałem tylko książki „Różaniec” i „Kameleon” Rafała Kosika oraz „Wstrząsy wtórne” i „Uderzenie” Marko Kloosa. Pierwszego z tych autorów poznałem wcześniej i pisał naprawdę wciągająco, ale za to powieści drugiego były dla mnie niezbyt ciekawe, a postacie miały nieco...
więcej Pokaż mimo toOpowiadanie poznane dawno temu na wattpadzie. Bardzo dobre i polubiłem Avero, a żmijuna wręcz uwielbiałem.
Pokaż mimo to
Krzysztof Piersa , “Liceum ogólnomagiczne” - recenzja
"Liceum ogólnomagiczne" to książka Krzysztofa Piersy, którego znam z tego, że prowadzi kanał na YouTubie - udziela tam wielu porad pisarskich oraz często motywuje młodych pisarzy do dalszego tworzenia swoich dzieł. Z racji tego postanowiłem sięgnąć po jego twórczość. Padło na "Liceum ogólnomagiczne". Czy to był trafny...
Piotr Wałkówski, “Ziemia i skrzydła” - recenzja
„Ziemia i skrzydła” to książka Piotra Wałkówskiego, którą postanowiłem przeczytać głównie z jednego powodu, a jest nim obecność smoków. Dzięki klubowi recenzenta Smocze Języki otrzymałem szansę, by poznać tę historię. Czy powieść mi się spodobała? Zapraszam do recenzji.
Nie będę się zbytnio rozwodził nad fabułą,...
Paweł Kolarzyk “Niko” recenzja
“Niko” Pawła Kolarzyka to kolejny debiut, który wpadł mi w oko z powodu intrygującego opisu. Odkąd zdałem sobie sprawę z jego istnienia, szukałem okazji do zdobycia własnego egzemplarza. W końcu szczęśliwie się udało i dzięki temu mogę się podzielić swoimi wrażeniami z lektury.
Powieść poświęcona jest losom tytułowego Niko, który mieszka w...
Paweł Kolarzyk, „Niko 2” – recenzja
„Niko 2” to kontynuacja książki „Niko” (wiem, żadne zaskoczenie), która była dla mnie jednym z przyjemniejszych debiutów tego roku. Czy drugi tom przygód tytułowego bohatera utrzymał poziom pierwszej części? Zapraszam do przeczytania recenzji.
Zacznijmy od tego, o czym jest ta powieść. Otóż, po wielu perypetiach z pierwszego tomu,...
“Bright” to książka, której nie miałem w planach, ale dzięki klubowi recenzenta mogłem ją przeczytać. Ciekawiło mnie, jak autor młodszy ode mnie (mam 18 lat) poradził sobie z tak trudnym zadaniem, jak zadebiutowanie na rynku wydawniczym. Czy podołał zadaniu? Odpowiedź na to pytanie znajdziecie w recenzji.
Powieść przedstawia losy najlepszego szpiega w Loftwergu - Sary...
Sny lazurowej wody to książka, której nie było w moich planach. Zaciekawił mnie jednak opis, a i fragment na legimi sporo obiecywał. Czy mi się podobała? Zapraszam do recenzji 🙂.
O czym jest książka?
Książka opowiada o losach Królestwa Lazenny, które nagle znalazło się w trudnej sytuacji. Król Veles zmarł, a następca tronu Xavier zaginął po niespodziewanej klęsce...
Pieśni dawnej Jonki to nie był pierwszy debiut, który przeczytałem, ale pierwszy który zobaczyłem na internecie. Od tamtego czasu musiałem czekać ponad rok 2 pierwsze tomy, żeby zacząć czytać, ale było warto 🙂. Seria mi się spodobała i tylko czekałem, aż trzeci tom wpadnie mi w ręce. W końcu tak się stało. Czy trzeci tom sprostał moim oczekiwaniom? Zapraszam do recenzji...
więcej Pokaż mimo to