Opinie użytkownika
Nie odkryjesz prawdy jest czwartym tomem serii z prokurator Gabrielą Sawicką. Już od pierwszych zdań w pierwszej części poczułam ogromną sympatię do Gabi, a z każdym kolejnym tomem coraz bardziej fascynowały mnie jej losy. Nie inaczej było tym razem.
Czwarty tom nadal ma w sobie sporo kryminalnej intrygi, jednak coraz mocniej zarysowuje się też wątek obyczajowy. Do...
Są takie książki, które na bardzo długo zapadają nam w pamięć. „Apartament” z pewnością mogę zaliczyć właśnie do tej kategorii. Izabela jeszcze z żadną swoją powieścią mnie nie zawiodła, a po przeczytaniu wielu bardzo pozytywnych opinii na temat tej książki miałam wobec niej wysokie oczekiwania.
Historia zaczyna się od przyjazdu małżeństwa Englerów do luksusowego hotelu w...
"Ja tu jestem szefem" to druga książka Ady Tulińskiej którą przeczytałam. I drugi raz, kiedy jestem nią zachwycona.
Diana prowadzi beztroskie życie. Jej przyszywana babcia jest właścicielką przedsiębiorstwa produkującego cydr. Dziewczyna nie martwi się o pieniądze ani swoją przyszłość, a jej życie wypełniają imprezy. Aldona nie ma jednak zamiaru pozwolić dziewczynie na...
Jeszcze nigdy nie zawiodłam się na żadnej książce Emilki Szelest, dlatego podświadomie gdzieś czułam, że „Bardzo cicha noc” w duecie z Eweliną Dobosz na pewno mi się spodoba. Ten jeden raz nie miałam jednak racji.
Historia zapowiada się naprawdę dobrze. Małżeństwo Igi, z pozoru idealne, jest totalnym nieporozumieniem. Kiedy kobieta przyłapuje męża między nogami sekretarki...
Nie mam w zwyczaju zostawiać książki nieprzeczytane. Nawet najbardziej przewidywalna historia zasługuje na to, by poznać jej zakończenie. Kiedy jednak opowieść okazuje się płytka, wyidealizowana i naiwna - mówię stanowcze NIE.
Tak było niestety w tym przypadku. Carlę i Williama poznajemy na imprezie urodzinowej dziewczyny. Bardzo szybko wpadają sobie w oko i jeszcze...
Są takie historie, które zapadają nam w pamięć na bardzo długo. „Zdążyć do domu na święta” jest właśnie jedną z nich.
Kaja i Filip poznają się na lotnisku w Brukseli, gdy okazuje się, że ich samolot do Polski zostaje odwołany, a oni mogą nie dotrzeć do domu na święta. Kaja jednak nie zamierza się poddać i planuje podróż pociągiem…a potem kolejnym. I wszystkim czym się da,...
Najlepsze podobno zawsze zostawia się na sam koniec. Wzięłam to sobie do serca jeśli chodzi o świąteczne recenzje i tak w ten sposób opowiem Wam dziś nieco o historii Norberta i Doroty. Uwaga! Będzie zachwyt!
Dorotę poznajemy jako spokojną barmankę, która ledwo wiąże koniec z końcem. Po godzinach jednak zamienia się w niegrzeczną Mademoiselle D. – dziewczynę występującą na...
Grudzień drugich szans to moje drugie spotkanie z twórczością Ani Langner i musze przyznać, że było ono bardzo udane. Dlaczego?
Klaudia widzie na pozór idealne życie – imprezy, zakupy z przyjaciółkami i życie przepełnione sielanką. Taki obrazek widzą wszyscy znajomi dziewczyny. Nikt nie wie jaki skrywa sekret. Jako nastolatka była kimś zupełnie innym – wyśmiewanym przez...
Lubicie czytać świąteczne książki? Ja muszę przyznać, że to jest mój drugi raz, kiedy zaczytuję się w tych rozgrzewających pozycjach. A Rockin’ Winter zdecydowanie zalicza się do tej kategorii.
Eliza zarabia na życie sprzątając szafy celebrytów. Dziewczyna marzy o karierze modelki plus size, ale dotychczas nie udało jej się tego marzenia spełnić. Kiedy jej najważniejsza...
Organizowaliście kiedyś wesele? Sobie, a może pomagaliście bliskiej osobie? Ja nie stanęłam jeszcze nigdy przed takim zadaniem. Tak samo, jak bohaterka książki Ani Chaber „Do wesela się wyrobię”.
Oli nie spieszy się do małżeństwa. Biała suknia, welon i eleganckie przyjęcie to zdecydowanie nie są jej klimaty. Kiedy jednak jej najlepsza przyjaciółka na kilka miesięcy przed...
Każdy z nas z pewnością ma jakieś plany, marzenia, pasje. Każdy z nas do czegoś dąży. Czasem jednak los potrafi pokazać nam środkowy palec i obrócić to wszystko w proch.
„Porażony życiem. Jak wyjechać z piekła” to historia zwyczajnego chłopaka, który podjął w życiu jedną, tragiczną w skutkach decyzję.
"Na mojej drodze stał słup wysokiego napięcia. Wspiąłem się na niego bez...
Ilekroć zaczynam jakąś książkę @iza_maciejewska_pisarka to wiem, że będzie to genialna opowieść. Nie inaczej było w przypadku Zaplątanych, choć była to nieco inna historia od tych, które już poznałam.
Kto jest na bieżąco z pozostałymi książkami Izy, ten główną bohaterkę na pewno już zna. Jako, że sama miałam wątpliwą przyjemność poznania Marty, to nie ciągnęło mnie za...
W ramach akcji #polskietakpoprostu w końcu zmotywowałam się do sięgnięcia po Piętno Przemysława Piotrowskiego. Ani trochę nie żałuję tego spotkania.
Komisarz Igor Brudny jest komisarzem stołecznej policji, który starannie pilnuje dostępu do swojej przeszłości. Nie jest zdolny do okazywania jakichkolwiek uczuć i wydaje się być niesamowitym gburem. Samo to sprawiło, że od...
„Losu nie da się oszukać. Zmienić tego, co nam sądzone. Przyszłość jest z góry ustalona, to przeszłość jest tym, co uderza z zaskoczenia.”
„Nie chcesz wiedzieć” to moje pierwsze spotkanie z twórczością Bartosza Szczygielskiego. Zdecydowanie mogę uznać je za bardzo udane i wiem już na pewno, że z przyjemnością sięgnę po kolejne powieści Autora.
Agata Nowak zna przyszłość...
Jakiś czas temu przeżyłam kolejne spotkanie z prokurator Gabrielą Sawicką, i po raz kolejny mam ochotę krzyczeć „ALE DLACZEGO?”
Tym razem zastajemy Gabi w naprawdę nieciekawym momencie jej życia. Wydarzenia z poprzedniej części ciągną się za nią i nie dają zapomnieć, a życie osobiste skomplikowało się już do tego stopnia, że nie widać żadnych szans na naprawę. Ale przecież...
Mimo, że bardzo nie lubię jesieni, to już nie mogłam doczekać się aż będę mogła z czystym sumieniem wrzucić jesienne zdjęcie. Od niejednej osoby w tym momencie mogłabym usłyszeć : „typowa, niezdecydowana kobieta”. Tylko czy na pewno każda kobieta jest niezdecydowana? Czy każdą musimy zamykać w tej klatce „typowości”? Czy my – kobiety – musimy spełniać oczekiwania świata,...
więcej Pokaż mimo to
Przyznam szczerze, że moje pierwsze spotkanie z twórczością Eweliny Dobosz nie należało do udanych. Z tego powodu historia Michała i Ewy musiała trochę odczekać na swoją kolej. Jak już po nią sięgnęłam, tak nie mogłam się od niej oderwać.
Historia wydaje się być, jak każda inna. Jest on – Michał. Bawidamek, imprezowicz i menager w jednym z krakowskich hoteli. Innymi słowy:...
Każdy z nas ma takich Autorów, którzy nigdy nas nie zawodzą. Emilka szelest należy właśnie do tej grupy. Cokolwiek bym nie sięgnęła, to zawsze jestem zadowolona z wyboru. Nie inaczej było w przypadku historii Kusicielek i Diabłów z Ventury. I choć momentami niektóre wątki wydawały mi się nieco naciągane, to w ogólnym rozrachunku uważam, że to całkiem niezła pozycja. Ale o...
więcej Pokaż mimo to
Lubicie latać samolotem? A może macie jeszcze to przeżycie przed sobą?
Nie ważne, do której grupy należycie, zapraszam na pokład samolotu!
Ona - Ida Halko - genialna pilotka, która na skutek redukcji etatów traci pracę.
On - Artur May - pilot w jednej na największych linii lotniczych.
Los - który niespodziewanie stawia tę dwójkę na swojej drodze po pięciu...
Jeden z autorów, który jest najlepszym wyborem na przełamanie kryzysu czytelniczego jest zdecydowanie @marcelmoss.autor
"WIEM CO ZROBILIŚCIE. I DOPILNUJĘ, ŻEBYŚCIE ZA TO ZAPŁACILI."
"Nie wiesz nic" jest kontynuacją historii grupy nastolatków z liceum Freuda w Warszawie. Marta, Sara, Kuba, Nina i Wiktoria muszą zmierzyć się z demonami przeszłości. Ktoś zna ich mroczny...