Filtry
Książki w biblioteczce [15]
Generuj link
Zmień widok
Sortuj:
więcej
Okładka książki Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy Ryan Holiday
Średnia ocen:
6,4 / 10
113 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 328 Opinie: 18
Okładka książki Zakamarki marki Paweł Tkaczyk
Średnia ocen:
7,0 / 10
430 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 1252 Opinie: 58
Okładka książki YOUPRENEUR. Jak zbudować i rozwinąć firmę opartą na marce osobistej Chris Ducker
Średnia ocen:
6,6 / 10
21 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 119 Opinie: 4
Okładka książki Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować Seth Godin
Średnia ocen:
7,2 / 10
30 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 311 Opinie: 3
Okładka książki To jest marketing! Seth Godin
Średnia ocen:
6,5 / 10
147 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 495 Opinie: 24
Okładka książki Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę Jay Conrad Levinson, Seth Godin
Średnia ocen:
8,0 / 10
6 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 109 Opinie: 1
Okładka książki Marketing. Wprowadzenie Gary Armstrong, Philip Kotler
Średnia ocen:
7,0 / 10
5 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 50 Opinie: 0
Okładka książki Marketing 5.0. Technologie Next Tech Hermawan Kartajaya, Philip Kotler, Iwan Setiawan
Średnia ocen:
7,1 / 10
32 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 123 Opinie: 4
Okładka książki Marketing Philip Kotler
Średnia ocen:
7,6 / 10
165 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 1031 Opinie: 22
Okładka książki O strategiach marketingowych. 10 IDEI HBR. James C. Anderson, Gaurav Bhalla, Clayton M. Christensen, Scott Cook, David C. Edelman, Susan Fournier, Taddy Hall, Kevin Lane Keller, Philip Kotler, Suj Krishnaswamy, Lara Lee, Theodore Levitt, Christine Moorman, James A. Narus, Neil Rackham, Frederick F. Reichheld, Roland T. Rust, Kate Sayre, Michael J. Silverstein, Wouter van Rossum
Średnia ocen:
8,0 / 10
4 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 48 Opinie: 1
Okładka książki Dobro popłaca! David Hessekiel, Philip Kotler, Nancy R. Lee
Średnia ocen:
4,5 / 10
2 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 22 Opinie: 0
Okładka książki Marketing lateralny Philip Kotler, Bes Fernando Trias
Średnia ocen:
8,6 / 10
5 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 23 Opinie: 1
Okładka książki Tajniki marketingu. Przewodnik po marketingu dla studentów MBA Tim Ambler, Patrick Barwise, Gregory S. Carpenter, Flora Kokkinaki, Philip Kotler, Leonard Lodish, Sean Meehan, Philip M. Parker
Średnia ocen:
9,0 / 10
1 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 14 Opinie: 0