Marketing. Wprowadzenie
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- Marketing. An introduction
- Wydawnictwo:
- Wolters Kluwer Polska
- Data wydania:
- 2012-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2012-01-01
- Liczba stron:
- 828
- Czas czytania
- 13 godz. 48 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788326434907
- Tłumacz:
- Dorota Wąsik
- Tagi:
- Marketing
Trudno sobie wyobrazic bardziej kompetentnych autorów podrecznika wprowadzajacego do marketingu niz duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykladowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykulów publikowanych w najwazniejszych periodykach branzowych. Prowadzil badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarzadzania sprzedaza i strategii marketingowych. Profesor Kotler nalezy do grona najwiekszych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie "Financial Times" zostal uznany za jednego z najbardziej wplywowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter. W ksiazce omówiono miedzy innymi:
- sposoby podejscia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych,
- tworzenie róznorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i okreslonych segmentów rynku,
- role uslug w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce,
- wspólczesne narzedzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udzialem klientów, internetowe kanaly wideo, spolecznosci internetowe i portale spolecznosciowe (np. Facebook, YouTube, Twitter),
- koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem,
- koncepcje marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjalisci do spraw marketingu zachecaja klientów do aktywnosci i udzielania informacji zwrotnej, ksztaltowania nowych produktów i wspóltworzenia przeslania marki,
- najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing,
- koncepcje marketingu zrównowazonego, polegajacego na prowadzeniu dzialan odpowiedzialnych społecznie. Nowatorski uklad tresci podrecznika, jego ciekawa forma i wiele odniesien do praktyk znanych firm sa pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalaja na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 43
- 7
- 3
- 3
- 2
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE