Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy

Okładka książki Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy Ryan Holiday
Okładka książki Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy
Ryan Holiday Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
144 str. 2 godz. 24 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2015-08-13
Data 1. wyd. pol.:
2015-08-13
Liczba stron:
144
Czas czytania
2 godz. 24 min.
Język:
polski
ISBN:
9788328307285
Tłumacz:
Michał Lipa
Tagi:
marketing growth hacking
Średnia ocen

6,4 6,4 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,4 / 10
113 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
349
344

Na półkach:

Stwórz samoczynną maszynę marketingową!

Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne twoim klientom
Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat
Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób wykorzystać efekt skali

Stwórz samoczynną maszynę marketingową!

Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne twoim klientom
Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat
Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób wykorzystać efekt skali

Pokaż mimo to

avatar
48
12

Na półkach:

Książka prezentuje ciekawe case studies, z których - owszem - można wynieść jakieś inspiracje, ale raczej takie przykłady są kroplami w morzu możliwości i są one bardzo specyficzne, a przez to trudno je odnieść do produktów/usług, które masz sam wypromować. Plus za słowniczek na końcu i listę przydatnych materiałów.

Książka prezentuje ciekawe case studies, z których - owszem - można wynieść jakieś inspiracje, ale raczej takie przykłady są kroplami w morzu możliwości i są one bardzo specyficzne, a przez to trudno je odnieść do produktów/usług, które masz sam wypromować. Plus za słowniczek na końcu i listę przydatnych materiałów.

Pokaż mimo to

avatar
6
5

Na półkach:

Ta książka powoduje trwałe zmiany w myśleniu o marketingu. Po jej lekturze poczułem się tak potężnie naładowany inspiracjami, że nie zważając na to, że jest środek nocy, wyskoczyłem z łóżka i chciałem z miejsca (bez kawusi!) zabrać się za konstruowanie własnej samo-napędzającej się machiny marketingowej, która jak obiecuje Ryan Holiday “bez niczyjej pomocy dotrze do milionów klientów”.

Ta książka powoduje trwałe zmiany w myśleniu o marketingu. Po jej lekturze poczułem się tak potężnie naładowany inspiracjami, że nie zważając na to, że jest środek nocy, wyskoczyłem z łóżka i chciałem z miejsca (bez kawusi!) zabrać się za konstruowanie własnej samo-napędzającej się machiny marketingowej, która jak obiecuje Ryan Holiday “bez niczyjej pomocy dotrze do...

więcej Pokaż mimo to

avatar
660
286

Na półkach: ,

Książka warta uwagi, ale... dla początkujących. Jak sam autor zaznaczył, książka powstała jako rozszerzenie artykułu i nie zawiera wskazówek krok po kroku jak zbudować skuteczny marketing w swojej firmie. Mimo to można sobie przypomnieć kilka fundamentalnych zasad działania marketingu i całej firmy. Ciekawe były też przykłady, które przytoczył autor. Niestety książka jest zbyt ogólna i zbyt krótka, by dać wyższą ocenę. Spodziewałam się więcej, jest niedosyt.

Książka warta uwagi, ale... dla początkujących. Jak sam autor zaznaczył, książka powstała jako rozszerzenie artykułu i nie zawiera wskazówek krok po kroku jak zbudować skuteczny marketing w swojej firmie. Mimo to można sobie przypomnieć kilka fundamentalnych zasad działania marketingu i całej firmy. Ciekawe były też przykłady, które przytoczył autor. Niestety książka jest...

więcej Pokaż mimo to

avatar
32
10

Na półkach:

Treściwa i krótka książka, która jest raczej ogólnym obrazem czym growth marketing jest, niż poradnikiem o tym, jak ten growth marketing się robi. Fajne przykłady, które zostały zastosowane w wielu firmach. Minusem z pewnością jest mała ilość tych przykładów. Jeśli zaczynasz swoją przygodę z podejściem data-driven w marketingu, jesteś "klasycznym" marketingowcem lub zaczynasz swoją drogę z projektowaniem różnego rodzaju produktów - warto przeczytać.

Treściwa i krótka książka, która jest raczej ogólnym obrazem czym growth marketing jest, niż poradnikiem o tym, jak ten growth marketing się robi. Fajne przykłady, które zostały zastosowane w wielu firmach. Minusem z pewnością jest mała ilość tych przykładów. Jeśli zaczynasz swoją przygodę z podejściem data-driven w marketingu, jesteś "klasycznym" marketingowcem lub...

więcej Pokaż mimo to

avatar
47
3

Na półkach:

Założeniem książki jest zmiana sposobu myślenia odbiorcy o marketingu. Jeśli należysz do grona tradycyjnych marketingowców, jest to pozycja obowiązkowa. W innym razie może wydać się zbyt ogólna, choć uważam, że i tak warto po nią sięgnąć.

Założeniem książki jest zmiana sposobu myślenia odbiorcy o marketingu. Jeśli należysz do grona tradycyjnych marketingowców, jest to pozycja obowiązkowa. W innym razie może wydać się zbyt ogólna, choć uważam, że i tak warto po nią sięgnąć.

Pokaż mimo to

avatar
874
858

Na półkach:

Gdyby taka książka ukazała się przed 2000 rokiem można by uznać pewne treści w niej zawarte za odkrywcze. Ale w 2013? Nie rozumiem jej fenomenu. Przyznaję jednak szczerze, nie mam pojęcia o marketingu i jego skuteczności. Obserwując to i owo przychylam się do słynnego poglądu Johna Wanamakera, że “połowa pieniędzy wydanych na reklamę jest wyrzucana w błoto. Problem w tym, że nie wiadomo która”. Żyjący na przełomie XIX i XX wieku Wanamaker zwany jest pionierem reklamy, zaś wyrażona przez niego opinia sugeruje spory autokrytycyzm i dystans. Tych zaś elementów zabrakło mi u Ryana Holidaya, w książce Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy.
[...]
całość:
http://www.speculatio.pl/growth-hacker-marketing/

Gdyby taka książka ukazała się przed 2000 rokiem można by uznać pewne treści w niej zawarte za odkrywcze. Ale w 2013? Nie rozumiem jej fenomenu. Przyznaję jednak szczerze, nie mam pojęcia o marketingu i jego skuteczności. Obserwując to i owo przychylam się do słynnego poglądu Johna Wanamakera, że “połowa pieniędzy wydanych na reklamę jest wyrzucana w błoto. Problem w tym,...

więcej Pokaż mimo to

avatar
51
7

Na półkach:

Może być ciekawa dla osób, które nie "siedzą" w marketingu.

Może być ciekawa dla osób, które nie "siedzą" w marketingu.

Pokaż mimo to

avatar
21
4

Na półkach:

W chwili wydawania może było to mniej oczywiste. Teraz nawet osoba nie siedząca w marketingu podświadomie to wszystko rozumie. Szkoda papieru, bo to co tam jest napisane-gdyby pominąć podlizywanie się komu popadnie-można opisać w dłuższym artykule.

W chwili wydawania może było to mniej oczywiste. Teraz nawet osoba nie siedząca w marketingu podświadomie to wszystko rozumie. Szkoda papieru, bo to co tam jest napisane-gdyby pominąć podlizywanie się komu popadnie-można opisać w dłuższym artykule.

Pokaż mimo to

avatar
275
126

Na półkach:

Książka wydaje mi się zbyt ogólna dla osób zajmujących się marketingiem na co dzień, a nawet dla totalnych laików. Ciężko mi w takim wypadku polecić ją komukolwiek z wyżej wymienionych grup.

Książka wydaje mi się zbyt ogólna dla osób zajmujących się marketingiem na co dzień, a nawet dla totalnych laików. Ciężko mi w takim wypadku polecić ją komukolwiek z wyżej wymienionych grup.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    180
  • Przeczytane
    149
  • Posiadam
    32
  • Marketing
    8
  • Marketing
    4
  • 2019
    4
  • Teraz czytam
    4
  • Chcę w prezencie
    3
  • Biznes
    3
  • Kindle
    2

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy


Podobne książki

Przeczytaj także