Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Data wydania:
- 2015-08-13
- Data 1. wyd. pol.:
- 2015-08-13
- Liczba stron:
- 144
- Czas czytania
- 2 godz. 24 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788328307285
- Tłumacz:
- Michał Lipa
- Tagi:
- marketing growth hacking
To pytanie z pewnością nurtuje Cię od chwili, gdy spojrzałeś na tytuł tej książki. Nurtowało ono też jej autora, gdy po raz pierwszy zetknął się z tym terminem i rewolucyjnym podejściem, które się za nim kryje. Najprościej rzecz ujmując, growth hacker — inaczej: haker wzrostu — to ktoś, kto wyrzucił wszystkie podręczniki z teorią marketingu i zajął się tym, co faktycznie działa, czyli przekonuje klientów do kupna produktu lub usługi. To ktoś, kto nie ma zamiaru wydawać milionów na reklamę telewizyjną i dawać ogłoszeń w gazetach. Woli posłużyć się możliwościami internetu: sprawdzić na małej grupie, czy pomysł w sieci przyciąga uwagę i skłania do kliknięcia, przeanalizować dane z serwisów, przekonać się, ile osób wchodzi na stronę bloga. To właśnie tacy ludzie stoją za sukcesem Hotmaila, Twittera, Instagrama...
Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak zostać skutecznym hakerem wzrostu, koniecznie przeczytaj tę niewielką książkę, napisaną przez NAPRAWDĘ DOBREGO marketingowca. Dowiesz się z niej, jakie narzędzia, techniki i strategie sprawdzają się najlepiej, jak analizować dane, eksperymentować i wciąż szukać nowych rozwiązań. Z pomocą Ryana Holidaya uda Ci się zbudować wspaniałą machinę, która będzie skutecznie sprzedawać Twoje produkty!
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Oceny
Książka na półkach
- 178
- 150
- 33
- 8
- 4
- 4
- 4
- 3
- 3
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Książka wydaje mi się zbyt ogólna dla osób zajmujących się marketingiem na co dzień, a nawet dla totalnych laików. Ciężko mi w takim wypadku polecić ją komukolwiek z wyżej wymienionych grup.
Książka wydaje mi się zbyt ogólna dla osób zajmujących się marketingiem na co dzień, a nawet dla totalnych laików. Ciężko mi w takim wypadku polecić ją komukolwiek z wyżej wymienionych grup.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toStwórz samoczynną maszynę marketingową!
Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne twoim klientom
Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat
Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób wykorzystać efekt skali
Stwórz samoczynną maszynę marketingową!
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toDopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne twoim klientom
Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat
Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób wykorzystać efekt skali
Książka prezentuje ciekawe case studies, z których - owszem - można wynieść jakieś inspiracje, ale raczej takie przykłady są kroplami w morzu możliwości i są one bardzo specyficzne, a przez to trudno je odnieść do produktów/usług, które masz sam wypromować. Plus za słowniczek na końcu i listę przydatnych materiałów.
Książka prezentuje ciekawe case studies, z których - owszem - można wynieść jakieś inspiracje, ale raczej takie przykłady są kroplami w morzu możliwości i są one bardzo specyficzne, a przez to trudno je odnieść do produktów/usług, które masz sam wypromować. Plus za słowniczek na końcu i listę przydatnych materiałów.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toMoże być ciekawa dla osób, które nie "siedzą" w marketingu.
Może być ciekawa dla osób, które nie "siedzą" w marketingu.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toTa książka powoduje trwałe zmiany w myśleniu o marketingu. Po jej lekturze poczułem się tak potężnie naładowany inspiracjami, że nie zważając na to, że jest środek nocy, wyskoczyłem z łóżka i chciałem z miejsca (bez kawusi!) zabrać się za konstruowanie własnej samo-napędzającej się machiny marketingowej, która jak obiecuje Ryan Holiday “bez niczyjej pomocy dotrze do milionów klientów”.
Ta książka powoduje trwałe zmiany w myśleniu o marketingu. Po jej lekturze poczułem się tak potężnie naładowany inspiracjami, że nie zważając na to, że jest środek nocy, wyskoczyłem z łóżka i chciałem z miejsca (bez kawusi!) zabrać się za konstruowanie własnej samo-napędzającej się machiny marketingowej, która jak obiecuje Ryan Holiday “bez niczyjej pomocy dotrze do...
więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo toKsiążka warta uwagi, ale... dla początkujących. Jak sam autor zaznaczył, książka powstała jako rozszerzenie artykułu i nie zawiera wskazówek krok po kroku jak zbudować skuteczny marketing w swojej firmie. Mimo to można sobie przypomnieć kilka fundamentalnych zasad działania marketingu i całej firmy. Ciekawe były też przykłady, które przytoczył autor. Niestety książka jest zbyt ogólna i zbyt krótka, by dać wyższą ocenę. Spodziewałam się więcej, jest niedosyt.
Książka warta uwagi, ale... dla początkujących. Jak sam autor zaznaczył, książka powstała jako rozszerzenie artykułu i nie zawiera wskazówek krok po kroku jak zbudować skuteczny marketing w swojej firmie. Mimo to można sobie przypomnieć kilka fundamentalnych zasad działania marketingu i całej firmy. Ciekawe były też przykłady, które przytoczył autor. Niestety książka jest...
więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo toTreściwa i krótka książka, która jest raczej ogólnym obrazem czym growth marketing jest, niż poradnikiem o tym, jak ten growth marketing się robi. Fajne przykłady, które zostały zastosowane w wielu firmach. Minusem z pewnością jest mała ilość tych przykładów. Jeśli zaczynasz swoją przygodę z podejściem data-driven w marketingu, jesteś "klasycznym" marketingowcem lub zaczynasz swoją drogę z projektowaniem różnego rodzaju produktów - warto przeczytać.
Treściwa i krótka książka, która jest raczej ogólnym obrazem czym growth marketing jest, niż poradnikiem o tym, jak ten growth marketing się robi. Fajne przykłady, które zostały zastosowane w wielu firmach. Minusem z pewnością jest mała ilość tych przykładów. Jeśli zaczynasz swoją przygodę z podejściem data-driven w marketingu, jesteś "klasycznym" marketingowcem lub...
więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo toGdyby taka książka ukazała się przed 2000 rokiem można by uznać pewne treści w niej zawarte za odkrywcze. Ale w 2013? Nie rozumiem jej fenomenu. Przyznaję jednak szczerze, nie mam pojęcia o marketingu i jego skuteczności. Obserwując to i owo przychylam się do słynnego poglądu Johna Wanamakera, że “połowa pieniędzy wydanych na reklamę jest wyrzucana w błoto. Problem w tym, że nie wiadomo która”. Żyjący na przełomie XIX i XX wieku Wanamaker zwany jest pionierem reklamy, zaś wyrażona przez niego opinia sugeruje spory autokrytycyzm i dystans. Tych zaś elementów zabrakło mi u Ryana Holidaya, w książce Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy.
[...]
całość:
http://www.speculatio.pl/growth-hacker-marketing/
Gdyby taka książka ukazała się przed 2000 rokiem można by uznać pewne treści w niej zawarte za odkrywcze. Ale w 2013? Nie rozumiem jej fenomenu. Przyznaję jednak szczerze, nie mam pojęcia o marketingu i jego skuteczności. Obserwując to i owo przychylam się do słynnego poglądu Johna Wanamakera, że “połowa pieniędzy wydanych na reklamę jest wyrzucana w błoto. Problem w tym,...
więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo toZałożeniem książki jest zmiana sposobu myślenia odbiorcy o marketingu. Jeśli należysz do grona tradycyjnych marketingowców, jest to pozycja obowiązkowa. W innym razie może wydać się zbyt ogólna, choć uważam, że i tak warto po nią sięgnąć.
Założeniem książki jest zmiana sposobu myślenia odbiorcy o marketingu. Jeśli należysz do grona tradycyjnych marketingowców, jest to pozycja obowiązkowa. W innym razie może wydać się zbyt ogólna, choć uważam, że i tak warto po nią sięgnąć.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toW chwili wydawania może było to mniej oczywiste. Teraz nawet osoba nie siedząca w marketingu podświadomie to wszystko rozumie. Szkoda papieru, bo to co tam jest napisane-gdyby pominąć podlizywanie się komu popadnie-można opisać w dłuższym artykule.
W chwili wydawania może było to mniej oczywiste. Teraz nawet osoba nie siedząca w marketingu podświadomie to wszystko rozumie. Szkoda papieru, bo to co tam jest napisane-gdyby pominąć podlizywanie się komu popadnie-można opisać w dłuższym artykule.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to