Opinie użytkownika
Tak jakoś się zdarzyło, że ostatnio przeczytałam trzy książki o bardzo podobnej i jakże ważnej tematyce. Wszystkie traktowały o małżeństwie u kresu rozpadu bądź o rozwodzie, o prawdziwej miłości, o poronieniach, które były przyczyną kryzysu małżeńskiego. Były to: ,,Disgrace’’ Brittainy C. Cherry, ,,Dane’s Storm’’ Mii Sheridan oraz właśnie “All Your Perfects” Colleen Hoover....
więcej Pokaż mimo to^ Ta „bardzo dobra” ocena jest tylko za treść książki i debiut autora, bynajmniej nie za przyjemność z czytania. Powiem krótko: nudziłam się niezmiernie. Przez co najmniej połowę powieści częściej ją odkładałam niż czytałam, bo czytanie młodzieżówki na siłę nie ma sensu. Naprawdę nie wiem, skąd to znudzenie. Być może świat, w którym żyje Aaron był dla mnie tak obcy...
więcej Pokaż mimo to‘Stara’, dobra Mia Sheridan, która stała się dla mnie „pewniakiem” już od drugiej jej powieści. Autorka niby ciągle pisze o tym samym, ale każda z jej historii jest wyjątkowa i zostawia to samo ciepło i uśmiech na twarzy. Jedyne do czego można się tu przyczepić to polskie tłumaczenie – te „szpony namiętności” i „obezwładniający przypływ pożądania”... – aczkolwiek wiem, że...
więcej Pokaż mimo toKolejna dyszka. Nie mogę ocenić tej książki inaczej. Dla mnie „All in” jest perfekcyjnie obmyśloną i napisaną historią, tak samo jak pierwsza część. Podobnie jak w „Sercu ze szkła” od początku wiadomo, jak książka się skończy (ale czy nie w większości romansów można domyślić się zakończenia?), ale to nie umniejsza magii i radości odkrywania każdej kolejnej strony. I...
więcej Pokaż mimo to„The Rose and the Dagger” to świetna kontynuacja „Gniewu i świtu”. Równie dobra, a może nawet odrobinę lepsza. Na pewno bardziej emocjonująca. Renee Ahdieh spełniła wszystkie moje oczekiwania. Drugoplanowe postacie (Irsa, Tarik, Rahim, Omar, Jahandar) zostały dobrze rozwinięte, zaś wątek miłosny – a raczej wątki – cudownie poprowadzone. Jeszcze bardziej zakochałam się w...
więcej Pokaż mimo to„Lovely Vicious” to zadziwiająco dobra trylogia. Zadziwiająco, gdyż ani okładki książek ani opis nie wskazywały na to, jak wiele kryje się za historią Isis i Jacka. Po pierwsze i najważniejsze: wątek miłosny okazał się wielkim zaskoczeniem, bo – o dziwo – nie przesłaniał reszty książki. Okładki krzyczą MIŁOŚĆ, SEKS, MIŁOŚĆ, SEKS, a tak naprawdę prawdziwy, świadomy pocałunek...
więcej Pokaż mimo to
Ta książka to koszmar. Tragedia. Totalne dno polskiej literatury.
W „Córce pedofila” nie ma absolutnie nic wartego uwagi. Już na samym początku ‘powieść’ rozczarowuje. Czytelnik po tytule i opisie spodziewa się trudnej, bolesnej historii dziewczyny molestowanej przez własnego ojca, a otrzymuje: koszmarne dialogi, znowu niepotrzebnie „krzyczące”, wulgarne i sztuczne, które...
„Serce ze szkła” to piękna, zupełnie wyjątkowa powieść. Emma Scott stworzyła niekonwencjonalną historię o chorobie i miłości, miłości w chorobie, ale głównie o miłości pomimo choroby. Opowieść o uczuciu Kacey i Jonaha jest pozbawiona schematycznych rozwiązań dla tego typu historii i to jest w niej najlepsze. Całkowita szczerość od początku do końca między dwójką głównych...
więcej Pokaż mimo to
„Terapia” Kathryn Perez porusza bardzo ważny temat, o którym powinno się mówić otwarcie na co dzień, a nie tylko szeptać po kątach. Doceniam to i starałam się to uwzględnić w ocenie. Ale więcej po prostu nie mogłam dać.
W warsztacie autorki, który zdecydowanie nie jest rewelacyjny, najbardziej leżą dialogi. Są po prostu KOSZMARNE. Szczególnie razi w oczy częstotliwość...
Już po samym przeczytaniu opisu wiedziałam, że ta historia będzie dobra. Powieść Dominiki van Eijkelenborg to całkowicie moje klimaty. Tym razem sięgnięcie po polską literaturę okazało się strzałem w dziesiątkę.
Wątek miłosny, który odgrywa główną rolę w książce, to jeden z takich nieoczywistych i głęboko zapadających w pamięci. Autorka idealnie rozwinęła uczucie między...
Recenzje były pozytywne, więc po raz kolejny postanowiłam sięgnąć po polską książkę New Adult, do której podchodziłam jak zawsze z dystansem, ale również nadzieją. Wyszło na to, że męczyłam się z tą pozycją niewyobrażalnie (przesadzam, ale tylko trochę), tylko z jedną myślą w głowie: byle tylko mieć już to za sobą. Powieść „Z popiołów” Martyny Senator okazała się kolejnym...
więcej Pokaż mimo toTo było tak: zobaczyłam okładkę i tytuł książki, przeczytałam opis i wiedziałam, że muszę ją kupić. Nie żałuję, choć podczas czytania byłam tego bliska, dopóki nie dowiedziałam się, o co naprawdę chodzi w tej historii. Temat przemocy domowej stał mi się bliższy po lekturze „It Ends With Us” Colleen Hoover (<3!), i to był jeden z powodów sięgnięcia po tę pozycję. Drugim był...
więcej Pokaż mimo to
„#niewidzialna” autorstwa S. Huss Roat to powieść bardzo aktualna dla dzisiejszej młodzieży. Porusza ważne problemy, takie jak: samotność, wyobcowanie, niemożność dopasowania się do otoczenia i w końcu fobia społeczna. Niezwykle mnie cieszy, że coraz więcej książek przełamuje tematy tabu i obala stereotypy, bo to po prostu trzeba robić.
Vicky Decker to z pozoru zwyczajna...
„Consolation”, pierwszy tom cyklu „Consolation Duet”, okazał się dla mnie – uwaga, uwaga – sporym rozczarowaniem. Porównanie autorki do Colleen Hoover w moim przypadku nie było rozsądnym posunięciem, gdyż diametralnie urosły mi oczekiwania. Pomijając fakt, że wątpię by jakakolwiek historia przebiła „It Ends With Us”, ta plasuje się za nią hen, hen daleko w tyle.
Już od...
ABSOLUTNIE GENIALNA. Colleen Hoover tą powieścią przebiła wszystko, co kiedykolwiek czytałam. Pierwszy raz daje książce dziesięć gwiazdek i uważam, że taka ocena jest w pełni zasłużona. Dla mnie „It Ends With Us” to ‘arcydzieło’. Gdybym mogła, dałabym więcej.
Sięgając po tę książkę, naprawdę nie wiedziałam czego się spodziewać. Opis jest należycie tajemniczy i intrygujący,...
Przypomniało mi się, dlaczego tak niechętnie sięgam po polską literaturę. Z twórczością pani Docher spotkałam się po raz pierwszy i raczej nie przeczytam jej kolejnych książek. Chyba, że autorka zmieni styl pisania... (Może to jednorazowy zabieg?) Ale o tym za chwilę.
Historia Dominiki jest całkiem ciekawa i wciągająca, choć na początku wydaje się odrobinę wyssana z...
„Opowieści z Akademii Nocnych Łowców” to obowiązkowa pozycja dla każdego fana Świata Cieni. Choć myślę, że akurat miłośników twórczości Cassandry Clare nie trzeba przekonywać. W tym tomie znalazły się nie tylko historie o przygodach Simona, którego wszyscy bardzo dobrze znamy i kochamy, ale także opowieści dotyczące innych byłych uczniów Akademii, tych nieżyjących i wciąż...
więcej Pokaż mimo to
Gdy tylko zobaczyłam okładkę i przeczytałam opis tej powieści wiedziałam, że muszę ją przeczytać. Nie pomyliłam się. „Światło, które utraciliśmy” to niesamowita książka. Jej lektura zajęła mi niecały dzień, czytałam ją, kiedy tylko mogłam.
Sposób w jaki została poprowadzona narracja powieści jest niekonwencjonalny i bardzo intrygujący. Główna bohaterka, Lucy, opowiada...
Uwielbiam Stephenie Meyer za tę książkę. „Zmierzch” wydaje się nieporozumieniem i niech odejdzie w zapomnienie. „Intruza” przeczytałam już drugi raz od deski do deski i wciąż jestem pod wielkim wrażeniem wielowarstwowości historii Wagabundy i Melanie. Jest w niej dosłownie wszystko: inwazja obcych istot na Ziemię, czyli „obcy”, a co za tym idzie poznawanie innej „kultury”,...
więcej Pokaż mimo toJak tylko dowiedziałam się o kolejnej powieści Mii Sheridan, nie mogłam się doczekać premiery. Uwielbiam jej historie – szczególnie nawiązania do mitów i legend – i nigdy się nie rozczarowałam. Tak było i tym razem. Niemniej jednak uważam, że to jej najsłabsza książka z dotychczas przetłumaczonych. Z tych, których czytałam oczywiście, bo „Calder” i „Eden” są wciąż przede...
więcej Pokaż mimo to