Opinie użytkownika
Pełna wersja recenzji na: http://coffee-cup90.blogspot.com/2021/02/camille-onaill-sucinum-tajemnice.html
Moi drodzy sama nie wiem, od czego mam zacząć tę recenzję, ponieważ książka
„Sucinum” wywarła na mnie mega wrażenie. Historia przedstawiona w tej powieści jest bardzo interesująca i intrygująca. Podoba mi się też to w tej książce, że autorka już od pierwszych stron...
Pełna wersja recenzji na: https://coffee-cup90.blogspot.com/2021/01/darcy-trigovise-inny-patronacka.html
Przypuszczam, że po przeczytaniu opisu książki Inny, większość z Was może się nieco do niej zniechęcić, ponieważ nie jest to kolejna komedia romantyczna, która jest przesłodzona do granic możliwości. Uważam, że Darcy Trigovise w bardzo ciekawy sposób ukazała to, że...
Pełna wersja recenzji na: https://coffee-cup90.blogspot.com/2020/07/ana-rose-arogant-patronacka.html
Książka „Arogant” to pierwszy tom najnowszej serii autorstwa Any Rose. Nie będę ukrywać, że ta powieść jest bliska mojemu sercu, ponieważ mogłam obserwować, jak ona powstaje. Było to dla mnie coś nowego i niezapomnianego, dlatego tego też już na zawsze będę darzyła tę...
Pełna wersja recenzji na: https://coffee-cup90.blogspot.com/2020/05/magdalena-ojrzynska-petla-narodziny.html
To co zaoferowała Magdalena Ojrzyńska w swojej debiutanckiej powieści jest dla mnie czymś nowym, bo jak dobrze wiecie, to zazwyczaj sięgam po książki erotyczne albo literaturę kobiecą. Jednak, każdemu z nas od czasu do czasu są potrzebne zmiany i dlatego właśnie...
Pełna wersja recenzji na: https://coffee-cup90.blogspot.com/2020/05/katarzyna-mak-dotyk-anioa.html#more
„Dotyk anioła” czytało mi się naprawdę dobrze i zadziwiająco szybko. Myślałam, że będzie to kolejna książka erotyczna, która będzie przepełniona scenami seksu, a pomiędzy nie będzie powplatana jakaś akcja, która będzie przewidywalna do granic możliwości i to będzie...
Pełna wersja recenzji na: https://coffee-cup90.blogspot.com/2020/05/maja-damiecka-swiateczna-goraczka.html#more
„Świąteczna gorączka” to powieść, którą czyta się szybko i przyjemnie. To jest ten typ historii przy której możecie się nieco rozluźnić i poprawić sobie humor. Tę książkę czytało mi się naprawdę przyjemnie, ponieważ jest ona napisana lekkim piórem. Nie da się...
Pełna wersja recenzji na: https://coffee-cup90.blogspot.com/2020/03/ewa-pirce-dopoki-nie-zajdzie-sonce-tom-2.html
Kiedy czytałam zakończenie pierwszego tomu „Dopóki nie zajdzie słońce” to byłam w nie małym szoku, ponieważ nie sądziłam, że taką bombę na sam koniec przygotowała nam Ewa. Oczywiście wiedziałam, że ta książka zostawi mnie w stanie zawieszenia, ale nie...
Pełna wersja recenzji na: https://coffee-cup90.blogspot.com/2020/03/k-n-haner-ze-miejsce-patronacka.html
Moim zdaniem K. N. Haner to niekwestionowana królowa mafijnych serii. Te wszystkie historie, które ona do tej pory stworzyła, przemawiały do mnie i były bardzo realistyczne. Dlatego się cieszę, że ta autorka po krótkiej przerwie, powróciła do tematyki mafijnej, a...
Pełna wersja recenzji na: https://coffee-cup90.blogspot.com/2020/02/agnieszka-siepielska-dama-paxtona.html
Sama nie wiem od czego mam rozpocząć tę recenzję, ponieważ „Dama Paxtona” wywarła na mnie ogromne wrażenie. Autorka w bardzo realistyczny sposób odwzorowała w tej historii realia związane z życiem w klubie motocyklowym. W tej książce pojawiają się brudne i nielegalne...
Pełna wersja recenzji na: https://coffee-cup90.blogspot.com/2020/02/patty-goodman-ognista-sukienka-nie.html
Moim skromnym zdaniem „Ognista sukienka” to prawdziwa petarda. Nie pamiętam już, kiedy tak dobrze bawiłam się podczas czytania książki. Ta historia jest przezabawna, bohaterowie nie chorują na język, a pewne sytuacje powodują, że wciągamy się jeszcze bardziej w...
Pełna wersja recenzji na: https://coffee-cup90.blogspot.com/2020/02/a-s-sivar-konsorcjum-tom-2-patronacka.html
Kiedy zasiadałam do drugiego tomu „Konsorcjum”, bardzo liczyłam na to, że autorka wreszcie ujawni coś więcej na temat tytułowego konsorcjum, bo w pierwszej części otrzymujemy tylko zarys tej organizacji. I muszę Wam powiedzieć, że moja ciekawość została...
Pełna wersja recenzji na: https://coffee-cup90.blogspot.com/2020/01/cora-reilly-zaczeni-obowiazkiem.html
Muszę Wam powiedzieć, że sam opis „Złączonych obowiązkiem”, bardzo mnie zaintrygował, ponieważ temat poruszany w tej książce jest dość niespotykany. Zazwyczaj autorki nie bawią się w takie brudne sekreciki, bo wszyscy mężczyźni w świecie mafii to samce alfa, którzy...
Pełna wersja recenzji na: https://coffee-cup90.blogspot.com/2019/12/agnieszka-siepielska-rhys-patronacka.html
Muszę Wam powiedzieć, że początek historii zapowiada się dość niewinnie i troszkę oklepanie. Moje pierwsze wrażenie na temat tej książki było takie, że jest to kolejna powieść, gdzie mamy bogatego mafioso i biedną dziewczynkę, która ledwo wiąże koniec z końcem. Ot...
Pełna wersja recenzji na: https://coffee-cup90.blogspot.com/2019/12/ana-rose-wroga-miosc-part-2-patronacka.html
Kiedy zasiadałam do czytania drugiego tomu „Wrogiej miłości” byłam bardzo podekscytowana, ponieważ zastanawiałam się czym tym razem zaskoczy mnie Ana Rose. Takie, a nie inne zakończenie pierwszego tomu tej serii, dało różne możliwości autorce na dalsze...
Pełna wersja recenzji na: https://coffee-cup90.blogspot.com/2019/12/penelope-ward-miosc-online.html
Tak, jak przystało na Penelope Ward historia przedstawiona w „Miłości online” jest niekonwencjonalna i niestety przewidywalna. No i muszę stwierdzić, że nie jest to jedna z najlepszych powieści tej autorki, ale sam pomysł na fabułę jest naprawdę fajny. Wierzę, że ta historia...
Pełna wersja recenzji na: https://coffee-cup90.blogspot.com/2019/12/k-bromberg-sciema.html#more
K. Bromberg udowodniła kolejny już raz, że potrafi pisać naprawdę ciekawe historie, które potrafią zaciekawić czytelnika. Co rzuca się w oczy w tej książce to to, że na samym początku akcja toczy się w niej nieco ślimaczym tempie, więc jeżeli nie jesteście fanami powolnego...
Pełna wersja recenzji na: https://coffee-cup90.blogspot.com/2019/11/vi-keeland-penelope-ward-zgryzliwe.html
Kiedy zasiadałam do lektury „Zgryźliwych wiadomości” nie przypuszczałam, że ta historia będzie się, aż tak różniła od pozostałych powieści duetu Keeland & Ward. W przypadku tej książki autorki w znacznym stopniu zrezygnowały ze scen erotycznych, które w bardzo fajny...
Pełna wersja recenzji na: https://coffee-cup90.blogspot.com/2019/11/leisa-rayven-pan-romantyczny.html#more
Kiedy usiadłam do lektury „Pana Romantycznego” to już po pierwszych paru stronach przepadłam i wiedziałam, że ta historia ma w sobie to coś co mnie do niej przyciąga. Podoba mi się w tej książce poczucie humoru, które serwuje w niej autorka. Powiem Wam, że były...
Pełna wersja recenzji na: https://coffee-cup90.blogspot.com/2019/10/rachel-van-dyken-lex-zastepca-trenera.html
Muszę Wam powiedzieć, że powieść „Lex” jest jeszcze lepsza niż jej poprzedniczka. Kocham, gdy relacja między głównymi bohaterami przechodzi z nienawiści do miłości. To sprawia, że rodzące się uczucie pomiędzy głównymi bohaterami jest jeszcze bardziej...
Pełna wersja recenzji na: https://coffee-cup90.blogspot.com/2019/10/rachel-van-dyken-ian-twoj-osobisty.html
Książka „Ian. Twój osobisty trener podrywu” to naprawdę zabawna historia, która niejednokrotnie rozbawi Was do łez. Ubolewam nad tym, że ta powieść jest przewidywalna do granic możliwości. Mi jednak to nie przeszkadza, ponieważ lubię sobie od czasu do czasu...