rozwiń zwiń

Szkoła ogólnodostępna w procesie stawania się placówką włączającą

Okładka książki Szkoła ogólnodostępna w procesie stawania się placówką włączającą
Karol BidzińskiBarbara Skałbania Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Impuls popularnonaukowa
164 str. 2 godz. 44 min.
Kategoria:
popularnonaukowa
Wydawnictwo:
Oficyna Wydawnicza Impuls
Data wydania:
2022-01-05
Data 1. wyd. pol.:
2022-01-05
Liczba stron:
164
Czas czytania
2 godz. 44 min.
Język:
polski
ISBN:
9788366990791
Średnia ocen

                10,0 10,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Terapia pedagogiczna w teorii i działaniu. Wybrane zagadnienia Teresa Lewandowska-Kidoń, Barbara Skałbania
Ocena 8,8
Terapia pedago... Teresa Lewandowska-...
Okładka książki Diagnoza i terapia w pracy logopedy i nauczyciela/terapeuty Ewa Jeżewska-Krasnodębska, Barbara Skałbania
Ocena 8,0
Diagnoza i ter... Ewa Jeżewska-Krasno...
Okładka książki Terapia pedagogiczna w zarysie. Teoria-praktyka-refleksja. Teresa Lewandowska-Kidoń, Barbara Skałbania
Ocena 0,0
Terapia pedago... Teresa Lewandowska-...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
10,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
1059
241

Na półkach:

Autorzy pokazują szkołę ogólnodostępną jako miejsce bardziej efektywnego kształcenia uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi i rozwojowymi w odpowiedzi na wyzwania społeczne. Przedmiotem analiz badawczych jest proces rozwoju szkoły w zbliżaniu się do idei szkoły włączającej, uwzględniający trzy placówki z różnych środowisk, co pokazuje zróżnicowanie w zakresie gotowości i zaawansowania działań w drodze do osiągnięcia celu. Autorzy stawiają ważne pytania: Na ile aktualne i zmieniające się przepisy oświatowe ułatwiają realizację edukacji włączającej? Jak zmienia się mechanizm sprawowania nadzoru pedagogicznego? Jakie są konsekwencje rezygnacji z ewaluacji wewnętrznej na rzecz zwiększenia kontroli funkcjonowania szkoły? Ciekawym zabiegiem badawczym jest pokazanie procesu zmiany w dwóch porządkach: rozumu instrumentalnego oraz obszaru nadawania znaczeń i poszukiwania sensów, co wiąże się z upowszechnianiem szkoły jako miejsca dialogu edukacyjnego i partnerskiej współpracy. Nadawanie znaczeń odnosi się do kluczowych terminów będących fundamentem oczekiwanej zmiany, takich jak sukces, partnerstwo, współpraca. Walorem publikacji jest wnikliwy opis procesu zmiany oparty na aktywnym uczestnictwie badacza, który obserwuje, prowadzi dialog, analizuje, wspólnie podejmuje działania i ocenia ich efekty.

Z recenzji dr hab. Lidii Marszałek, prof. Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku

Autorzy pokazują szkołę ogólnodostępną jako miejsce bardziej efektywnego kształcenia uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi i rozwojowymi w odpowiedzi na wyzwania społeczne. Przedmiotem analiz badawczych jest proces rozwoju szkoły w zbliżaniu się do idei szkoły włączającej, uwzględniający trzy placówki z różnych środowisk, co pokazuje zróżnicowanie w zakresie...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Szkoła ogólnodostępna w procesie stawania się placówką włączającą


Podobne książki

Przeczytaj także

Ciekawostki historyczne