Otwarte formy uczenia się i nauczania języków obcych
- Kategoria:
- popularnonaukowa
- Wydawnictwo:
- Oficyna Wydawnicza Impuls
- Data wydania:
- 2021-12-24
- Data 1. wyd. pol.:
- 2021-12-24
- Liczba stron:
- 340
- Czas czytania
- 5 godz. 40 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788380959996
Celem monografii są analiza i interpretacja problemu otwartych form uczenia się i nauczania języków obcych ze szczególnym uwzględnieniem autonomii ucznia. Jest to zagadnienie wyjątkowo ważne, gdyż stanowi jeden z głównych postulatów kolejnych reform edukacji w Polsce. W niniejszej książce poszukuje się odpowiedzi na pytania o to, jak otwarte formy pracy wpływają na uczniów, jeśli są stosowane systematycznie i celowo, a także w jaki sposób przyczyniają się do rozwoju autonomicznej postawy uczniów, charakteryzującej się samodzielnością planowania, organizowania i oceny własnej pracy oraz odpowiedzialnością za jej wyniki i proces uczenia się.
https://www.impulsoficyna.com.pl/pedagogika/2293-otwarte-formy-uczenia-sie-i-nauczania-jezykow-obcych.html
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Wiele mówi się i pisze o edukacji alternatywnej, edukacji elastycznej, pedagogice humanistycznej itp. U podstaw tych koncepcji leży pedagogiczna orientacja na uczącego się, promująca otwarte formy kształcenia. Takie rozwiązania pedagogiczne powinny sprzyjać wielostronnemu rozwojowi uczących się także w obszarze kształcenia językowego. Nauka języka przy wykorzystaniu otwartych form pracy może być realizowana na wiele sposobów i przynosić wiele korzyści, jak to wykazała Autorka. Książka jest przykładem efektywnego poszukiwania nowych rozwiązań w glottodydaktyce. Zadziwia konsekwencja, z jaką Beata Anna Peć buduje swój warsztat badawczy i konstruuje narzędzia, dzięki którym jest w stanie dokonać szczegółowej ewaluacji otwartych form uczenia się i nauczania, coraz częściej stosowanych na lekcjach języka niemieckiego.
prof. dr hab. Roman Lewicki
Wiele mówi się i pisze o edukacji alternatywnej, edukacji elastycznej, pedagogice humanistycznej itp. U podstaw tych koncepcji leży pedagogiczna orientacja na uczącego się, promująca otwarte formy kształcenia. Takie rozwiązania pedagogiczne powinny sprzyjać wielostronnemu rozwojowi uczących się także w obszarze kształcenia językowego. Nauka języka przy wykorzystaniu...
więcej Pokaż mimo to