rozwińzwiń

Psychologia reklamy

Okładka książki Psychologia reklamy Dariusz Doliński
Okładka książki Psychologia reklamy
Dariusz Doliński Wydawnictwo: Aida nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
198 str. 3 godz. 18 min.
Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Wydawnictwo:
Aida
Data wydania:
1998-01-01
Data 1. wyd. pol.:
1998-01-01
Liczba stron:
198
Czas czytania
3 godz. 18 min.
Język:
polski
ISBN:
8390934604
Średnia ocen

6,6 6,6 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Sto technik wpływu społecznego. Kiedy i dlaczego wywieranie wpływu na innych jest skuteczne Dariusz Doliński, Tomasz Grzyb
Ocena 6,4
Sto technik wp... Dariusz Doliński, T...
Okładka książki Jak pisać prace dyplomowe z psychologii? Poradnik nie tylko dla psychologów Dariusz Doliński, Wojciech Kulesza
Ocena 6,1
Jak pisać prac... Dariusz Doliński, W...
Okładka książki Posłuszni do bólu Dariusz Doliński, Tomasz Grzyb
Ocena 7,3
Posłuszni do bólu Dariusz Doliński, T...
Okładka książki Wpływ społeczny w sytuacjach codziennych i niecodziennych Dariusz Doliński, Eugenia Mandal
Ocena 6,5
Wpływ społeczn... Dariusz Doliński, E...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,6 / 10
11 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
181
65

Na półkach: ,

Po lekturze dowiesz się jak powinien wyglądać np. plakat i według jakich ram powinien powstać. Dużo interesujących zagadnień z reklamy. "Prawdopodobnie" to jedna z najlepszych książek o reklamie dla zwykłych ludzi. Przyjemnie się czyta. Wykłady z autorem książki też były interesujące.

Po lekturze dowiesz się jak powinien wyglądać np. plakat i według jakich ram powinien powstać. Dużo interesujących zagadnień z reklamy. "Prawdopodobnie" to jedna z najlepszych książek o reklamie dla zwykłych ludzi. Przyjemnie się czyta. Wykłady z autorem książki też były interesujące.

Pokaż mimo to

avatar
1148
407

Na półkach:

Książka jest dobra. Dobrze też napisana.

Książka jest dobra. Dobrze też napisana.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    30
  • Przeczytane
    12
  • Psychologia
    3
  • Posiadam
    2
  • Marketing
    1
  • Przeczytane dawno
    1
  • Psycho
    1
  • Kobiecość i męskość
    1
  • Reklama
    1
  • Poszukac
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Psychologia reklamy


Podobne książki

Przeczytaj także