-
ArtykułyHobbit Bilbo, kot Garfield i inni leniwi bohaterowie – czyli czas na relaksMarcin Waincetel16
-
ArtykułyCzytasz książki? To na pewno…, czyli najgorsze stereotypy o czytelnikach i czytaniuEwa Cieślik267
-
ArtykułyPodróże, sekrety i refleksje – książki idealne na relaks, czyli majówka z literaturąMarcin Waincetel11
-
ArtykułyPisarze patronami nazw ulic. Polscy pisarze i poeci na początekRemigiusz Koziński42
Biblioteczka
2024-04-21
2024-04-21
2024-04-21
Najlepszy, najbardziej dojrzały Blacksad. To miło że autorzy mają tendencję zwyżkową po przerwie
Najlepszy, najbardziej dojrzały Blacksad. To miło że autorzy mają tendencję zwyżkową po przerwie
Pokaż mimo to2024-04-20
Nudna 🥱 Najciekawsze w książce jest podsumowanie Stephena Handa co do chaosu produkcyjnego MicroProse i braku realnego zarządzania franczyzą. Gamedev jest tu ukazany jako grind bez finezji, gdzie akurat trafił się złoty strzał.
Nudna 🥱 Najciekawsze w książce jest podsumowanie Stephena Handa co do chaosu produkcyjnego MicroProse i braku realnego zarządzania franczyzą. Gamedev jest tu ukazany jako grind bez finezji, gdzie akurat trafił się złoty strzał.
Pokaż mimo to2024-04-12
Autor z amerykańską swadą i pewnością siebie, oraz niezaprzeczalnym urokiem i optymizmem maluje bardzo klarowny obraz przeszłości i realiów początków programowania, publikowania gier, szalonego postępu w dziedzinie hardware’u komputerów. Wplata całą masę zdroworozsądkowych obserwacji biznesowych i dobrych praktyk zarządzania wytwarzaniem oprogramowania, ale przede wszystkim jest barwny i autentyczny. Wprost przyznaje się (zapewne tylko do części) błędów i gdzie trzeba posypuje głowę popiołem. Książka jest fantastyczna, odświeżająca również pod kątem czysto ludzkim, tego jak żyć, by czerpać pełnymi garściami z kilku chwil jakie są nam tu dane i na ten moment to dla mnie najlepsza pozycja w stajni wydawnictwa Open Beta.
Autor z amerykańską swadą i pewnością siebie, oraz niezaprzeczalnym urokiem i optymizmem maluje bardzo klarowny obraz przeszłości i realiów początków programowania, publikowania gier, szalonego postępu w dziedzinie hardware’u komputerów. Wplata całą masę zdroworozsądkowych obserwacji biznesowych i dobrych praktyk zarządzania wytwarzaniem oprogramowania, ale przede wszystkim...
więcej mniej Pokaż mimo to2024-04-04
2024-03-31
Ciąg nieporozumień sprowadzający myślące istoty do destrukcji. Za mało procedur, a dużo improwizacji.
Ciąg nieporozumień sprowadzający myślące istoty do destrukcji. Za mało procedur, a dużo improwizacji.
Pokaż mimo to2024-03-16
Za historyjkę o przepychaniu Donżońskich toalet i dzieciach 😄
Za historyjkę o przepychaniu Donżońskich toalet i dzieciach 😄
Pokaż mimo to2024-03-12
Komiks drogi, życia, sztuki, z domieszką geopolityki i filozofii. Ma przebłyski.
Komiks drogi, życia, sztuki, z domieszką geopolityki i filozofii. Ma przebłyski.
Pokaż mimo to2024-03-05
Ogrom pracy, dobrze dobrana i nieprzesadzona symbolika i kilka naprawdę dobrych rysunków.
Ogrom pracy, dobrze dobrana i nieprzesadzona symbolika i kilka naprawdę dobrych rysunków.
Pokaż mimo to2024-03-03
Wyśmienita rozrywka okraszona błyskiem paranormalności, ziarnem wiedzy o przeszłości i zapraszająca do zgłębiania historii, archeologii. Samo opowiadanie Antykwariat wystarczy do najwyższej oceny pióra, a kąsków jest więcej. Polecam!
Wyśmienita rozrywka okraszona błyskiem paranormalności, ziarnem wiedzy o przeszłości i zapraszająca do zgłębiania historii, archeologii. Samo opowiadanie Antykwariat wystarczy do najwyższej oceny pióra, a kąsków jest więcej. Polecam!
Pokaż mimo to2024-02-04
2024-02-03
2024-02-02
Dla mnie odkrywcza. Dużo opisów eksperymentów naukowych, przytoczone analizy zachowań graczy i klasyfikacje, ale przede wszystkim doskonała metafora słonia i jeźdźca, która mocno do mnie przemawia
Dla mnie odkrywcza. Dużo opisów eksperymentów naukowych, przytoczone analizy zachowań graczy i klasyfikacje, ale przede wszystkim doskonała metafora słonia i jeźdźca, która mocno do mnie przemawia
Pokaż mimo to2024-01-27
Fascynująca opowieść z własną wyśmienitą adaptacją komiksową i grową. Zahacza o horror, przechodzi w śledztwo, by zakończyć filozofią i nietuzinkowym rozliczeniem z naszym kompleksem Boga.
Fascynująca opowieść z własną wyśmienitą adaptacją komiksową i grową. Zahacza o horror, przechodzi w śledztwo, by zakończyć filozofią i nietuzinkowym rozliczeniem z naszym kompleksem Boga.
Pokaż mimo to2024-01-21
Kult, tętniący życiem głównie w USA, jest jednak globalnym fenomenem. Nostalgiczna książka ale rozkładająca na czynniki pierwsze wszystkie istotne aspekty serii gier, głównie 1-4 i ich wariacji, oraz filmów, sukcesu bezprecedensowej kampanii marketingowej, historii aktorów nagrywających ciosy, ich trasy występów live, turniejów fanowskich i świata automatów. Pomysły Eda Boona i Johna Tobiasa dotknęły ogrom istnień i dały im masę frajdy. Warto poczytać jak do tego właściwie doszło :)
Kult, tętniący życiem głównie w USA, jest jednak globalnym fenomenem. Nostalgiczna książka ale rozkładająca na czynniki pierwsze wszystkie istotne aspekty serii gier, głównie 1-4 i ich wariacji, oraz filmów, sukcesu bezprecedensowej kampanii marketingowej, historii aktorów nagrywających ciosy, ich trasy występów live, turniejów fanowskich i świata automatów. Pomysły Eda...
więcej mniej Pokaż mimo to2024-01-07
2024-01-07
Dobra passa autorów trwa 🙂 To się smakuję
Dobra passa autorów trwa 🙂 To się smakuję
Pokaż mimo to