Opinie użytkownika
WOW! Co za historia! Zacna taka!
Choć przyznam, że w tej powieści od dobrze nakreślonej intrygi zdecydowanie lepiej zagrał hipnotyzujący i wzbudzający wiele emocji styl pisania Freidy McFadden. Sprawił, że bawiłam się wybornie, że odczuwałam ten narastający niepokój i napięcie. Mistrzostwo świata.
Millie desperacko potrzebuje nowej pracy i oferta, która prócz pracy...
Bawiłam się przy tej lekturze bardzo dobrze.
A to zakończenie!
Tym razem Ruth Ware zabiera czytelnika na luksusowy rejs po Morzu Północnym.
Jo, dziennikarka podróżnicza widzi, jak kobieta zostaje wyrzucona za burtę. Ale wszyscy pasażerowie są bezpieczni, więc statek płynie dalej, jakby nic się nie stało...
Zamykając bohaterów na niewielkim ekskluzywnym wycieczkowcu...
Poprzednia książka Jaya Shetty`ego była dla mnie lekturą raczej z tych otulajacych, dodających otuchy, które w dość mimowolny sposób są drogowskazem.
Bardzo dobrze wspominam tamtą publikację.
Dlatego też chętnie sięgnęłam po "8 zasad miłości", która już nie jest tak swobodnym strumieniem myśli jak "Zacznij myśleć jak mnich". To dość regularny poradnik, z przemyślaną...
"To nie jest miła książka" jak napisała we wstępie Paulina Pawlak.
Po lekturze muszę przyznać jej rację. Bo uświadamiamy sobie złożoność ludzkiej psychiki, że to co spotyka nas w dzieciństwie rzutuje na całą naszą egzystencję. Niby wszyscy to wiemy, jednak nie zdajemy sobie sprawy jak ogromny wpływ to ma na nas.
Przyznam, że po tytule "Jak wychować dziecko na zdrowego...
Pani Momoko ma 74 lata i wątpliwości. Co do sensu swojego życia. Czy to jak je przeżyła miało jakieś znaczenie? Czy było dobre dla niej samej. Stworzyła dom, pożegnała męża, odchowała dzieci. Czy ma jeszcze coś do zrobienia?
W pani Momoko odzywają się pierwotne głosy, korzenie posługujące się rodzimym dialektem. Podważają, poddają w wątpliwość, dyskutują. Głowa Pani Momoko...
"W szponach". Obezwładniający aurą tajemnicy i doskonały w swym gatunku thriller. Jednak Izabela Janiszewska tą powieścią robi gatunkowy szach mat. Dzięki wielowymiarowej intrydze zanurza się w zakamarki ludzkiej duszy, w to co uruchamia pierwotne instynkty. Robi to po mistrzowsku, balansując na krawędzi. Gdzie są granice gniewu? W którym momencie kończy się...
więcej Pokaż mimo to
Zachłysnęłam się literacką obfitością "Rumowisk", ich wieloznacznością, niebagatelną metaforą i nieuchwytnością.
Śmiało mogę powiedzieć, że to jedna z lepszych powieści, jakie miałam przyjemność czytać w tym roku. Znaczących, takich, które długo w nas zostają.
A czym są "Rumowiska"? Opowieścią o ulotności, źródle, przemijaniu i pamięci. Barwnymi perypetiami rodu...
Dawno żadna książka popularnonaukowa tak mnie nie porwała! To była zachwycająca lektura i bawiłam się przy niej wybornie.
Merlin Sheldrake zabiera czytelników do złożonego i wyrafinowanego królestwa grzybów, bez których życie na ziemi nie miałoby prawa bytu.
To one ukształtowały historię ludzkości.
Są sprytne i potrafią manipulować.
Ratują pszczoły przed wyginięciem.
Mogą...
"Ja - Kobieta, której nie znałam" Tatiany Mindewicz - Puacz to książka około rozwojowa, której głównym zadaniem jest otoczyć czytelniczkę zrozumieniem, sprawić by poczuła się dobrze tym momencie życia, w którym aktualnie jest. Myślę, że się to udało i to się bardzo chwali.
Za pomocą historii kilku kobiet i swojej własnej autorka daje nam do zrozumienia, że nie musimy...
Cudownie przyjemna, lekka lektura, która będzie miękkim lądowaniem.
Książki Jojo Moyes zawsze serwują mi cudownie otulającą historię, dzięki której na sercu robi się tak jakoś cieplej.
Tak też było w przypadku "Kiedy weszłam w twoje życie". Nowa powieść pisarki kompletnie mnie zauroczyła piękną historią siostrzeństwa i nie miałam ochoty się od niej odrywać. Moyes...
Co tu kryć. Zachwyciłam się. Zachwyciłam się fascynującą i porywającą opowieścią o rodzinie, którą w pięknym stylu nakreśliła Anna Fryczkowska.
Jej "Saga o ludziach ziemi" to oparta na prawdziwej historii rodziny Józwiaków opowieść o chłopach i chłopkach, o piekle pańszczyźnianej rzeczywistości, ludowych wierzeniach, nie zawsze wygodnej miłości i dążeniu do lepszego...
Co tu kryć. Zachwyciłam się. Zachwyciłam się fascynującą i porywającą opowieścią o rodzinie, którą w pięknym stylu nakreśliła Anna Fryczkowska.
Jej "Saga o ludziach ziemi" to oparta na prawdziwej historii rodziny Józwiaków opowieść o chłopach i chłopkach, o piekle pańszczyźnianej rzeczywistości, ludowych wierzeniach, nie zawsze wygodnej miłości i dążeniu do lepszego...
Po lekturze "Kota na szczęście" mam wrażenie, że to książka która ma przeciwników i niezdecydowanych przekonać do mruczków i ich wspaniałości. Podtytuł "Czyli dlaczego kociarze to najwięksi szczęściarze" nie jest przypadkowy i idealnie uosabia treść książki.
Oczywiście nie jest to publikacja popularnonaukowa z wnioskami wypływającymi z mnogości badań naukowych. Co to to...
Genialne w swojej prostocie.
Cudownie praktyczne.
Zaskakujące treścią.
Fascynujące pod każdym względem.
W moim odczuciu MUST READ dla wszystkich, których świat w jakiś sposób nurtuje.
Książka "Wielkie idee dla zabieganych", opowiada o świecie, tym razem jednak nie filozofii, ale koncepcjach, które w odpowiednim momencie historii zmieniły wszystko, w tym postrzeganie...
„Grzybnia” to uosobienie współczesnej polskiej prozy. Niby zwykłej jednak pięknej w tej prostocie. Onirycznej, niespiesznej, z nutą poetyckości ale i dobitnie prawdziwej. I choć ta powieść nie wstrząsa, to momentami jest bardzo niewygodna.
Lubię sięgać po polską prozę. Poszukiwać w niej własnych emocji i wspomnień. Móc rozprawiać ze słowem pisanym o tym co człowieka...
Po książki Kamila Janickiego zawsze sięgam z dużym entuzjazmem i ciekawością. Przyznam, że to jeden z moich ulubionych popularyzatorów wiedzy historycznej. Sukcesywnie, kolejnymi publikacjami, Kamil Janicki odczarował mi historię. Z nudnego przedmiotu w szkole stała się przedmiotem moich zainteresowań.
Na "Cywilizację Słowian” czekałam szczególnie. Po dość przytłaczającej...
Otóż przedstawiam Wam genialny dziennik kreatywny “Narysuj swoje uczucia”. Jego autorką jest Rukmini Poddar, która wierzy, że kreatywność jest dla człowieka drogą powrotu do samego siebie. Jest przekonana, że twórcze wyrażanie tego co się czuje może zmienić relacje z samym sobą ale i innymi.
Za pomocą tego dziennika Rukmini chce pomóc nawiązać nam kontakt z emocjami...
Zrobiła na mnie duże wrażenie.
Nie sądziłam, że książka „Madame Monday. Po dorosłemu” będzie jedną z lepszych publikacji rozwojowych jakie przeczytałam w tym roku. Zrobiła na mnie duże wrażenie.
Jaka to jest mądra książka! No bierzcie i czytajcie! Nie będziecie żałować.
Zdaję sobie sprawę z infantylności tego stwierdzenia i sama go nie lubię, lecz to pierwsze co...
najprawdopodobniej jedyna encyklopedia jaką przeczytałam od deski do deski.
I najzabawniejsza. Wciągnęłam ją dosłownie na raz.
Philomenę Cunk i jej dość nietypowe spojrzenie na dosłownie każdy temat poznałam oglądając jej program “Świat oczami Cunk” ( dostępny jest na Netfliksie. W tym dowcipnym paradokumencie o historii cywilizacji pokazuje, co ludzkości wyszło, a co...
Przyznam, że czytając dzienniki miałam pewne wątpliwości co do tego czy Rickman kiedykolwiek chciał by jego intymne zapiski zostały wydane. Ta lektura to spojrzenie w umysł niezwykle utalentowanego aktora, ale i człowieka. Nie jestem do końca pewna czy chciałabym by ktoś tak zajrzał do mojej głowy i mógł wszystko przeczytać ( nie żeby ktoś chciał w ogóle czytać moje...
więcej Pokaż mimo to