Opinie użytkownika
W jednym w Warszawskich mieszkań Rita Braun próbuje jakoś żyć. Mieszkanie wynajmuje wraz ze studentami, którzy raczej nie są jej szczególnie bliscy. Niegdyś żyła w luksusach, teraz pracuje jako kasjerka w Biedronce i ledwo wiąże koniec z końcem. Takie są konsekwencje podjętej przez nią decyzji w przeszłości. Jej przyjaciółka jest bardzo popularną influencerką, która dostała...
więcej Pokaż mimo to
Nawet jeśli nie czytasz poradników, to ten musisz przeczytać!
„Masterclass kobiecości” to niecałe 300 stron do całkowitej zmiany myślenia. Ewelina podpowie Ci jak zacząć ŻYĆ, a nie bywać, jak cieszyć się, kiedy wokół szaleje burza! Na podstawie własnych doświadczeń oraz świadectw innych kobiet pokazuje, że wszystko zależy ode mnie i to ja decyduję czy chcę być szczęśliwa...
Zapraszam Was do poznania kolejnego wspaniałego kryminału autorstwa Agathy Chrisie.
Panna Marple, której coraz mocniej dają się we znaki ograniczenia związane z coraz starszym wiekiem, zajmuje się kolejną sprawą. Ta zagadka jest bardzo nietypowa. Niezawodna Jane dostaje list od swojego przyjaciela po jego śmierci. Poznali się w niegdysiejszych Indiach Zachodnich. List tak...
Everlee, postanawia zacząć studia w jednym ze stanów z dala od Arizony, skąd pochodzi. W ten sposób chce uciec od przeszłości i zacząć nowe beztroskie studenckie życie. Już od pierwszego dnia w akademickim świecie, na jej ścieżce pojawia się Maverick. Niezwykle przystojny futbolista, z zewnątrz może się wydawać, że ma w życiu wszystko jednak jest coś co trawi jego duszę od...
więcej Pokaż mimo to
Pierwszy raz czytałam kryminał skierowany do młodzieży. Muszę przyznać, że bardzo dobrze się bawiłam podczas lektury „Genialnych umysłów”.
Główną bohaterką jest siedemnastoletnia Cassie, która posiada szczególną umiejętność. Mianowicie potrafi „profilować” ludzi, na podstawie tego co zewnętrzne wkrada się w umysł i ocenia kim właściwie jest dana osoba. Prowadzi można by...
Postanowiłam dać szansę drugiemu tomowi serii „W kolorze krwi”. „Dar miłości” w przeciwieństwie do „Mężczyzny z przepowiedni” podobał mi się dużo bardziej.
Wracamy do znanych nam już bohaterów, Rodericka i Elizabeth, który po wydarzeniach z poprzedniego tomu musieli przenieść się do Ameryki. Tam Roderick zakłada miasto na cześć swojej żony i nazywa je Elizabethtown. Ich...
Ostatni tom sagi „Lilie Królowej” to kolejna wspaniała powieść Lucyny Olejniczak. Tak samo jak poprzednie tomy, ten również mnie zachwycił i pochłonął bez końca.
Amalia i Milda są coraz starsze, ich dzieci powoli dorastają, a życie toczy się dalej. Czy to oznacza, że wreszcie zaznają spokoju? Absolutnie! Średniowieczny Kraków dostarcza im coraz to nowych przygód, ale też...
Libby urodziła się z charakterystycznym znamieniem, dzięki któremu żyje jednocześnie w dwóch epokach. Jedno życie prowadzi w 1774 roku, a drugie w roku 1914. Zasypiając w 1774 roku, następnego dnia budzi się w 1914 roku. Jednak to miało trwać tylko do 21 urodzin, w tym dniu Libby będzie musiała podjąć decyzję, w której epoce chce zostać i już nigdy nie będzie mogła wrócić...
więcej Pokaż mimo to
„Zło rozkwita wiosną” to kolejny tom należący do wspaniałej serii Jubileuszowej. Jest to zbiór 12 opowiadań, gdzie spotkamy wielu wybitnych detektywów, między innymi Herkulesa Poirota oraz Pannę Marple, ale też Tommy i Tuppence.
Krótka forma opowiadań na początku była dla mnie uciążliwa, jednak po paru rozdziałach wczułam się w tę formę i czytało mi się je bardzo...
„Galeria Snów DallerGuta” to moje pierwsze spotkanie z literaturą koreańską i muszę przyznać, że całkiem udane.
Na początku poznajemy Penny, która ubiega się o pracę w najbardziej prestiżowej galerii snów. Jest bardzo zestresowana rozmową kwalifikacyjną, jest to dla niej życiowa szansa. Galeria Snów DallerGuta znajduje się w niezwykłym mieście, w słynącym właśnie ze...
W drugim tomie „Białych Chmur” autorka zabiera nas do surowej Szkocji. Na kartach powieści poznajemy Glamis oraz znajdujący się tam zamek, a raczej zamczysko… Możemy zachwycić się tamtejszymi zwyczajami, strojami oraz daniami. Autorka tak samo, jak w pierwszym tomie, postarała się o doskonałe oddanie tła historycznego, nie oszczędzając dokładnych opisów. To dodaje całości...
więcej Pokaż mimo toMateusz, młody chłopak, ginie pewnej majowej nocy. Według oficjalnych ustaleń popełnił on samobójstwo, skoczył z dachu wysokiego budynku. Jednak jego matka twierdzi inaczej, nie może uwierzyć, że jej syn skończył ze sobą. W związku z tym wynajmuje prywatnego detektywa, Dawida. Detektyw nie jest typem miłego i sympatycznego człowieka, żyje z dnia na dzień, nie dba o siebie i...
więcej Pokaż mimo to
XIX-wieczna Anglia
W okolicach pewnej angielskiej miejscowości grasuje Bestia. Ni to człowiek, ni to zwierzę. W posiadłości niedaleko, gdzie grasuje potwór, mieszka szesnastoletnia Elizabeth, która straciła obojga rodziców przez chorobę i została skazana na bycie pod opieką brata Lucasa. On zaś, przez większość życia był żołnierzem, miał bardzo ograniczony kontakt z...
„Poradnik prawdziwej damy. Co zrobić z pierwszą żoną narzeczonego?” to czwarty tom serii z Hrabiną Harleigh. Nie ukrywam, że już po przeczytaniu tytułu wiedziałam, że to będzie dobra lektura. Nie czytałam wcześniejszych tomów, więc to moje pierwsze spotkanie z autorką.
Frances, główna bohaterka oraz George są szczęśliwym narzeczeństwem, aż pewnego dnia do jego drzwi puka...
Jest to moje pierwsze spotkanie z piórem autorki. Już od pierwszych stron przepadłam i pochłonął mnie klimat i niepowtarzalny styl Agathty. To była naprawdę przyjemna i fascynująca przygoda.
Aktorka Marina Gregg kupiła dom w St Mary Mead, postanawia ona zorganizować z tej okazji przyjęcie. Wszystko przebiega zgodnie z planem, kiedy nagle podczas wydarzenia umiera jedna z...
Dawno już nie miałam tak, że nie wiem co myśleć o książce, po jej przeczytaniu. „Lalkarz” to bardzo brutalna, bolesna i w jakiś sposób niepokojąca książka. Dużo w niej przemocy, traum i mroku.
Główna bohaterka to Łucja Muzyk, która postanawia pójść na studia magisterskie na wydziale humanistycznym. Jest to kobieta, która nie utrzymuje z nikim bliższych relacji, nie ma...
Teksas, schyłek XIX w.
Matthew Hanger, kawalerzysta zaprawiony w boju, dowodzi grupą jeźdźców, a właściwie przyjaciół. Razem walczą w imię dobra, pomagają niewinnym, zwalczają kradzieże i oszustwa. Matthew to mężczyzna z krwi i kości, twardo stąpający po ziemi, surowy, z trudną przeszłością, a jednak, kiedy jeden z jego jeźdźców zostaje ranny, wykazuje się braterską...
W tym tytule poznajemy dwóch wampirów Paula i Erwina, który postanawiają osiedlić się na jednej ze śląskich miejscowości. Tam zamierzają żywić się krwią mieszkańców i siać postrach. Do nich dołączą też niektóry mieszkańcy, niekoniecznie z własnej woli… Jednak ludzie nie mają zamiaru się poddać, chcą żyć spokojnie, tak jak do niedawna.
Bohaterów, których muszę tutaj...
„Nim stracę to, co mi jeszcze pozostało” to opowieść o Uli Piątkowskiej, która pięła się po szczeblach kariery jako biotechnolog. Wszystko było pięknie, kiedy pewnego dnia, a właściwie nocą popełniła jeden, ale poważny błąd, który zrujnował jej dotychczasowe życie. W akcie desperacji, Ula postanawia odciąć się od aktualnego życia i zacząć wszystko od nowa, za granicą. Jej...
więcej Pokaż mimo to
Rosja 1917 rok, rewolucja październikowa wywróciła dotychczasowy ład do góry nogami. Teraz już nic nie jest takie samo, a strach o los siebie i bliskich staje się codziennością…
W całej tej zawierusze trafiamy do N-ska, miejscowości nijakiej, takiej jak wiele innych. Poznajemy Michaiła Aleksandrowicza, który wraz z żoną Niną zaszywa się w N-sku, chowając się przed demonami...