Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Zgłosuj na książki roku 2017

22 niezmienne prawa marketingu

Tłumaczenie: Andrzej Ehrlich
Książka jest przypisana do serii/cyklu "Marketing bez tajemnic". Edytuj książkę, aby zweryfikować serię/cykl.
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
8,04 (25 ocen i 6 opinii) Zobacz oceny
10
7
9
4
8
3
7
6
6
4
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
The 22 immutable laws of marketing: violate them at your own risk
data wydania
ISBN
83-208-1284-4
liczba stron
172
słowa kluczowe
marketing
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
Bartek

W niniejszej książce autorzy przedstawili 22 podstawowe prawa rządzące sukcesem i niepowodzeniem na rynku. Oto przesłania niektórych z tych praw: *marketing jest walką na percepcje*lepiej być pierwszym niż lepszym*jeśli nie możesz być lepszy, to bądź inny*trzeba coś poświęcić, żeby coś zdobyć*dostosuj strategię do swojej pozycji rynkowej*sukces często prowadzi do arogancji, a arogancja do...

W niniejszej książce autorzy przedstawili 22 podstawowe prawa rządzące sukcesem i niepowodzeniem na rynku. Oto przesłania niektórych z tych praw: *marketing jest walką na percepcje*lepiej być pierwszym niż lepszym*jeśli nie możesz być lepszy, to bądź inny*trzeba coś poświęcić, żeby coś zdobyć*dostosuj strategię do swojej pozycji rynkowej*sukces często prowadzi do arogancji, a arogancja do klęski.Autorzy podają w każdej książce serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 235
Łukasz Chrzanowski | 2015-07-22
Na półkach: Przeczytane

Jedna z najlepszych pozycji o marketingu jakie ukazały się na polskim rynku. Pozycje należy przeczytać, wiedzę wdrążyć w życie.Sama esencja wiedzy. Warto śpieszyć się z kupieniem tego egzemplarzu, ponieważ książka staje się białym krukiem.


http://wojownikpokoju.pl/pl/blog/

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Wołanie kukułki

Książka dobra, lecz stań panią Rowling piszącą pod pseudonimem na napisanie czegoś lepszego.Nie twierdze jednak, że jest to zła książka. Absolutnie ni...

zgłoś błąd zgłoś błąd