Słownik sloganów reklamowych

Okładka książki Słownik sloganów reklamowych
Marta Spychalska Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
252 str. 4 godz. 12 min.
Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Tytuł oryginału:
brak
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania:
2009-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2009-01-01
Liczba stron:
252
Czas czytania
4 godz. 12 min.
Język:
polski
ISBN:
978-83-01-16001-2
Tłumacz:
brak
Tagi:
reklama
Średnia ocen

                7,0 7,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,0 / 10
6 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
71
32

Na półkach: ,

To słownik ciekawych i znanych sloganów reklamowych, będący swoistym dokumentem minionej już epoki - wydany w 2009 roku powinien doczekać się już niejednej aktualizacji. Okres od roku 1989 do 2009 był dynamicznym okresem rozwoju reklamy w Polsce, ten słownik to chyba pierwsza próba uporządkowania materiału w postaci książkowej. Materiały zostały opracowane na podstawie bazy danych firmy Expert-Monitor Sp. z o.o., zajmującej się monitorowaniem polskiego rynku reklamowego.

Dokonanie wyboru spośród dziesiątków tysięcy sloganów na pewno nie było łatwe, więc znajdziemy tutaj przykłady, które funkcjonowały w obiegu reklamowym na tyle długo, by mogły się zakorzenić w świadomości odbiorców.

Oto niektóre opisane w słowniku przykłady, które na pewno niejeden z nas pamięta:
- Bezwzględny łupieżca - reklama Nizoralu
- Bez nalotu, bez kłopotu - reklama pasty Clinomyn
- Lisner, ryby mają głos
- Ociec, prać? - Pollena 2000
- Po godzinach. Lech - piwo Lech
- Przebojowe warzywa Bonduelle
- Takie rzeczy tylko w Erze
- Trochę inne piwo - Freeq
- Zabawa tkwi w Toffifee
- Zmieniamy świat na Plus - Plus GSM
- Żubr występuje w puszczy

Znacie te slogany? Te i o wiele więcej z opisamy, jak powstał pomysł na slogan, znajdziecie właśnie w tym słowniku.

To słownik ciekawych i znanych sloganów reklamowych, będący swoistym dokumentem minionej już epoki - wydany w 2009 roku powinien doczekać się już niejednej aktualizacji. Okres od roku 1989 do 2009 był dynamicznym okresem rozwoju reklamy w Polsce, ten słownik to chyba pierwsza próba uporządkowania materiału w postaci książkowej. Materiały zostały opracowane na podstawie bazy...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    25
  • Przeczytane
    10
  • Posiadam
    3
  • Kultura/Popkultura i Media
    1
  • Marketing, reklma, biznes
    1
  • Teraz czytam
    1
  • Kultura
    1
  • Chcę na własność
    1
  • Literatura/Językoznastwo/Kulturoznastwo/Filologiczne
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Słownik sloganów reklamowych


Podobne książki

Przeczytaj także