Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Skuteczna reklama

Tłumaczenie: Jolanta Pers
Wydawnictwo: ABC
7,6 (10 ocen i 4 opinie) Zobacz oceny
10
2
9
1
8
2
7
2
6
2
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Tested advertising methods
data wydania
ISBN
83-87916-52-8
liczba stron
284
słowa kluczowe
reklama, marketing
język
polski
dodała
asia

John Caples, legenda branży reklamowej, był przewodnikiem i nauczycielem wielu pokoleń twórców działań marketingowych, znanym ze swych badań nad naukowymi metodami testowania skuteczności reklam. Książka jest jego klasyczną pracą na temat tworzenia skutecznych reklam, poprawioną i uaktualnioną przez znanego konsultanta w dziedzinie reklamy, Freda E. Hahna. Metody i techniki zilustrowane są...

John Caples, legenda branży reklamowej, był przewodnikiem i nauczycielem wielu pokoleń twórców działań marketingowych, znanym ze swych badań nad naukowymi metodami testowania skuteczności reklam. Książka jest jego klasyczną pracą na temat tworzenia skutecznych reklam, poprawioną i uaktualnioną przez znanego konsultanta w dziedzinie reklamy, Freda E. Hahna. Metody i techniki zilustrowane są dziesiątkami autentycznych przykładów reklam. Obecne, piąte już wydanie zostało uzupełnione o najnowsze problemy mediów i reklamy.


Książka, uznana za "biblię" autorów tekstów reklamowych, adresowana jest do copywriterów, pracowników agencji reklamowych, specjalistów ds. reklamy, pracowników działów marketingu oraz studentów zarządzania i marketingu.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (65)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 125
Paweł Góralczyk | 2015-04-06
Na półkach: Posiadam, Przeczytane

Obowiązkowa pozycja dla każdego kto interesuje się marketingiem. Pozycję czyta się bardzo przyjemnie i lekko. Pojawia się bardzo dużo jasno opisanych przykładów oraz wskazówek, które można wykorzystać w swojej codziennej pracy marketingowca czy copywritera.
Szkoda, że tak ciężko tę pozycję zdobyć w bibliotekach a już o internecie nie wspomnę. Nigdzie jej nie ma. Ja jestem szczęśliwym posiadaczem wersji ksero. :)

książek: 7
WorkForIt | 2013-06-29
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 16 lutego 2013

Śmiali się gdy [...] ale kiedy... Jeden z najsłynniejszych tekstów reklamowych w historii reklamy. Wymyślił go własnie John. Swoją sławę zdobył dzięki niesamowitej efektywności odzewu. Tytuł podaje przykłady tego jak i innych tekstów marketingowych analizując krok po kroku dlaczego były tak skuteczne. O ile jednak działanie tych założeń było skuteczne w czasach rozkwitu reklamy w gazetach to jednak dzisiejsza literatura nie wskazuje na tak owocną skuteczność. Cenie ją jednak bo wiem, że moda lubi powracać i warto znać za wczasu tą pozycje.

książek: 69
Karla | 2013-02-20
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: listopad 2012

Lektura obowiązkowa dla wszystkich marketerów, reklamowców i copywriterów. Bardzo dużo ciekawych przykładów, które pokazują jak skutecznie budować przekaz reklamowy. Fajne przykłady pomysłów na nagłówki i na call-to-action. Książka warta przeczytania

książek: 578
Ramon | 2011-12-24
Przeczytana: 2002 rok

Najlepsza książka nt reklamy jaką można przeczytać po polsku!

książek: 2147
książek: 374
Gabriela Dąbska | 2015-08-19
Na półkach: Przeczytane
książek: 2046
Michał P | 2015-05-27
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 06 listopada 2015
książek: 771
Baronowa | 2013-06-23
Na półkach: Przeczytane
książek: 633
nikciemna | 2013-05-17
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 09 czerwca 2013
książek: 186
SombritaDeLaCruz | 2012-12-11
Na półkach: Przeczytane
zobacz kolejne z 55 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd