Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Psychologia zachowań konsumenckich

Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
6,92 (38 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
2
9
4
8
7
7
9
6
10
5
5
4
0
3
1
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788374891615
liczba stron
242
język
polski
dodała
asia

Książka ta wprowadza nas w świat zachowań konsumenckich, wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy leżące u ich podstaw oraz przybliża zasady konstruowania reklam. Uczy wykorzystywania zjawisk psychologicznych w strategiach marketingowych, w procesie segmentacji rynku i w trakcie tworzenia wizerunku firmy. Jej autorzy, w sposób przystępny i zrozumiały, także dla osób...

Książka ta wprowadza nas w świat zachowań konsumenckich, wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy leżące u ich podstaw oraz przybliża zasady konstruowania reklam. Uczy wykorzystywania zjawisk psychologicznych w strategiach marketingowych, w procesie segmentacji rynku i w trakcie tworzenia wizerunku firmy. Jej autorzy, w sposób przystępny i zrozumiały, także dla osób nieposiadających wykształcenia psychologicznego, przedstawiają wiedzę z zakresu podejmowania decyzji i psychologii ekonomicznej, znakomicie łącząc je z najnowszymi badaniami zachowań konsumenckich.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (135)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 157
Eliza | 2014-12-05
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Bardzo dobra książka. W zrozumiały sposób przybliża nasze wybory konsumenckie. Nie tylko dla uczących się psychologii biznesu, polecam wszystkim którzy po wyjściu ze sklepu zastanawiają się nad słusznością swoich wyborów.

książek: 1099
vampireheart | 2016-05-13
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 12 maja 2016
książek: 181
Małgorzata | 2016-02-27
Na półkach: Przeczytane
książek: 60
Łukasz kruszewski | 2016-01-02
Na półkach: Marketing, Przeczytane
książek: 177
White Tea | 2015-06-30
Na półkach: Przeczytane, Studia
książek: 27
Apeiron | 2015-06-24
Na półkach: Przeczytane
książek: 111
rossiezlodzi | 2015-02-11
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: styczeń 2015
książek: 75
domca94 | 2015-01-29
Na półkach: Przeczytane
książek: 91
kenny | 2015-01-05
Na półkach: Przeczytane
zobacz kolejne z 125 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd