rozwińzwiń

Psychologia zachowań konsumenckich

Okładka książki Psychologia zachowań konsumenckich Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka
Okładka książki Psychologia zachowań konsumenckich
Andrzej FalkowskiTadeusz Tyszka Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne (GWP) nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
242 str. 4 godz. 2 min.
Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Wydawnictwo:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne (GWP)
Data wydania:
2009-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2001-01-01
Liczba stron:
242
Czas czytania
4 godz. 2 min.
Język:
polski
ISBN:
9788374891615
Tagi:
psychologia konsument marketing reklama psychologia sprzedaży
Średnia ocen

7,0 7,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Wieloznacznosc w przekazach politycznych Wojciech Cwalina, Andrzej Falkowski, Paweł Koniak, Robert Mackiewicz
Ocena 6,0
Wieloznacznosc... Wojciech Cwalina, A...
Okładka książki Psychologia poznawcza w praktyce. Ekonomia, biznes, polityka Andrzej Falkowski, Tomasz Zaleśkiewicz
Ocena 7,3
Psychologia po... Andrzej Falkowski, ...
Okładka książki Psychologia akademicka. Podręcznik. Tom 1 Jerzy Brzeziński, Bartłomiej Dobroczyński, Dariusz Doliński, Andrzej Falkowski, Adam Grobler, Elżbieta Hornowska, Wiesław Łukaszewski, Tomasz Maruszewski, Edward Nęcka, Włodzimierz Oniszczenko, Ryszard Stachowski, Jan Strelau
Ocena 7,2
Psychologia ak... Jerzy Brzeziński, B...
Okładka książki Marketing polityczny Wojciech Cwalina, Andrzej Falkowski
Ocena 7,0
Marketing poli... Wojciech Cwalina, A...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,0 / 10
41 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
186
37

Na półkach: ,

Bardzo dobra książka. W zrozumiały sposób przybliża nasze wybory konsumenckie. Nie tylko dla uczących się psychologii biznesu, polecam wszystkim którzy po wyjściu ze sklepu zastanawiają się nad słusznością swoich wyborów.

Bardzo dobra książka. W zrozumiały sposób przybliża nasze wybory konsumenckie. Nie tylko dla uczących się psychologii biznesu, polecam wszystkim którzy po wyjściu ze sklepu zastanawiają się nad słusznością swoich wyborów.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    138
  • Przeczytane
    67
  • Posiadam
    18
  • Psychologia
    9
  • Teraz czytam
    3
  • Ulubione
    3
  • Marketing
    2
  • Studia
    2
  • TTT
    1
  • Na wymianę/sprzedaż
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Psychologia zachowań konsumenckich


Podobne książki

Przeczytaj także