Dorośli reklamują, dzieci kupują. Kindermarketing i psychologia.

Średnia ocen

7,0 7,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Wiedza dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną o emocjach Marzena Buchnat, Aleksandra Jasielska
Ocena 0,0
Wiedza dzieci ... Marzena Buchnat, Al...
Okładka książki O utrudnieniach w porozumiewaniu się. Perspektywa języka i komunikacji Bolesław Andrzejewski, Agnieszka Doda-Wyszyńska, Michał Goran Stanišić, Hanna Grzesiak, Rafał Ilnicki, Aleksandra Jasielska, Ewa Kaptur, Wojciech Lipski, Monika Obrębska, Teresa Rzepa, Teresa Świrydowicz, Aneta Wojciechowska, Agnieszka Zienkowicz
Ocena 0,0
O utrudnieniac... Bolesław Andrzejews...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    5
  • 2016
    1
  • Reklama
    1
  • Fragmentarycznie
    1
  • Studia: Psycho
    1
  • Przeczytane
    1
  • Posiadam
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Dorośli reklamują, dzieci kupują. Kindermarketing i psychologia.


Podobne książki

Przeczytaj także