Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe

Wydawnictwo: Żak
5,8 (35 ocen i 4 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
1
8
4
7
8
6
7
5
10
4
1
3
3
2
0
1
1
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
83-88149-69-5
liczba stron
372
słowa kluczowe
pedagogika, metodologia badań
język
polski
dodała
okruszek

Zupełnie nowa wersja znanego już podręcznika. Jest to książka niezbędna dla studentów, podejmujących badania z myślą o pisaniu prac: semestralnych, dyplomowych i magisterskich. Omawia szczegółowo cały proces, od przygotowania badań, ich przeprowadzenia, po wyciągnięcie prawidłowych wniosków i wykorzystanie ich w pracy. Jest to wreszcie książka sprawdzona przez kilka pokoleń studentów piszących...

Zupełnie nowa wersja znanego już podręcznika. Jest to książka niezbędna dla studentów, podejmujących badania z myślą o pisaniu prac: semestralnych, dyplomowych i magisterskich. Omawia szczegółowo cały proces, od przygotowania badań, ich przeprowadzenia, po wyciągnięcie prawidłowych wniosków i wykorzystanie ich w pracy. Jest to wreszcie książka sprawdzona przez kilka pokoleń studentów piszących swoje prace, o czym świadczyło jej olbrzymie powodzenie w ostatnich latach.

Nowa, uwspółcześniona wersja, wprowadza wiele nowych elementów w tym modne w ostatnich latach badania jakościowe - ale zachowuje swoją prostą konstrukcję i jasność wypowiedzi - a więc to co było jednym z najmocniejszych atutów poprzedniej wersji..

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (71)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 603
justprom | 2012-12-01
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 2012 rok

W porównaniu do innych pozycji dotyczących prowadzenia badań pedagogicznych wydaje się być najlepszą. Napisana w sposób przystępny i jasny. W przypadku pisania pracy dyplomowej jak i podczas samych studiów niezastąpiona.

książek: 184
Anita | 2012-01-26
Na półkach: Przeczytane

Bardzo przydatna książka podczas pisania pracy dyplomowej. Napisana przystępnym, niezawiłym językiem. W sam raz dla zarówno początkującego jak i wprawionego badacza ;)

książek: 0
| 2012-03-03
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 2012 rok

Napisana w sposób jasny i zrozumiały, idealna pozycja dla osób zaczynających swoją przygodę z badaniami metodologicznymi.

książek: 0
| 2013-08-02
Na półkach: Przeczytane, Z biblioteki
Przeczytana: czerwiec 2013

Szybko i przyjemnie się czyta.

książek: 689
Kiniek | 2016-03-04
Na półkach: 2016, Przeczytane, Posiadam
książek: 35
moniskua | 2016-02-12
książek: 338
Małgorzata | 2015-11-22
książek: 935
książek: 671
trzydziescidwa | 2015-01-05
Na półkach: 2015, Przeczytane
Przeczytana: 05 stycznia 2015
książek: 850
Katarzyna | 2014-10-30
Na półkach: Przeczytane
zobacz kolejne z 61 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
lista cytatów dodaj cytat
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd