Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe
- Kategoria:
- popularnonaukowa
- Wydawnictwo:
- Żak
- Data wydania:
- 2002-11-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2002-11-01
- Liczba stron:
- 372
- Czas czytania
- 6 godz. 12 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 83-88149-69-5
- Tagi:
- pedagogika metodologia badań
Zupełnie nowa wersja znanego już podręcznika. Jest to książka niezbędna dla studentów, podejmujących badania z myślą o pisaniu prac: semestralnych, dyplomowych i magisterskich. Omawia szczegółowo cały proces, od przygotowania badań, ich przeprowadzenia, po wyciągnięcie prawidłowych wniosków i wykorzystanie ich w pracy. Jest to wreszcie książka sprawdzona przez kilka pokoleń studentów piszących swoje prace, o czym świadczyło jej olbrzymie powodzenie w ostatnich latach.
Nowa, uwspółcześniona wersja, wprowadza wiele nowych elementów w tym modne w ostatnich latach badania jakościowe - ale zachowuje swoją prostą konstrukcję i jasność wypowiedzi - a więc to co było jednym z najmocniejszych atutów poprzedniej wersji..
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 82
- 20
- 15
- 3
- 3
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Celem nauki nie jest otwieranie drzwi nieskończonej mądrości, lecz położenie kresu nieskończonym błędom".
OPINIE i DYSKUSJE
Jedna z dwóch prac obok "Metodologii nauk" Jerzego Apanowicza, którą "katuje" kolejne pokolenie studentów i doktorantów, które przygotowuje prace z wymaganą metodologią. W sumie Pilch wydaje mi się najlepiej zrozumiały, tym niemniej nie będę oceniał tej publikacji pod kątem merytorycznym, bo się na tym nie znam.
Jedna z dwóch prac obok "Metodologii nauk" Jerzego Apanowicza, którą "katuje" kolejne pokolenie studentów i doktorantów, które przygotowuje prace z wymaganą metodologią. W sumie Pilch wydaje mi się najlepiej zrozumiały, tym niemniej nie będę oceniał tej publikacji pod kątem merytorycznym, bo się na tym nie znam.
Pokaż mimo toW porównaniu do innych pozycji dotyczących prowadzenia badań pedagogicznych wydaje się być najlepszą. Napisana w sposób przystępny i jasny. W przypadku pisania pracy dyplomowej jak i podczas samych studiów niezastąpiona.
W porównaniu do innych pozycji dotyczących prowadzenia badań pedagogicznych wydaje się być najlepszą. Napisana w sposób przystępny i jasny. W przypadku pisania pracy dyplomowej jak i podczas samych studiów niezastąpiona.
Pokaż mimo toBardzo przydatna książka podczas pisania pracy dyplomowej. Napisana przystępnym, niezawiłym językiem. W sam raz dla zarówno początkującego jak i wprawionego badacza ;)
Bardzo przydatna książka podczas pisania pracy dyplomowej. Napisana przystępnym, niezawiłym językiem. W sam raz dla zarówno początkującego jak i wprawionego badacza ;)
Pokaż mimo to