99 francs
- Kategoria:
- literatura piękna
- Wydawnictwo:
- Gallimard
- Data wydania:
- 2004-06-10
- Data 1. wydania:
- 2004-06-10
- Liczba stron:
- 304
- Czas czytania
- 5 godz. 4 min.
- Język:
- francuski
- ISBN:
- 9782070315734
«En ce temps-là, on mettait des photographies géantes de produits sur les murs, les arrêts d'autobus, les maisons, le sol, les taxis, les camions, la façade des immeubles en cours de ravalement, les meubles, les ascenseurs, les distributeurs de billets, dans toutes les rues et même à la campagne. La vie était envahie par des soutiens-gorge, des surgelés, des shampoings antipelliculaires et des rasoirs triple-lame. L'œil humain n'avait jamais été autant sollicité de toute son histoire : on avait calculé qu'entre sa naissance et l'âge de 18 ans, toute personne était exposée en moyenne à 350 000 publicités. Même à l'orée des forêts, au bout des petits villages, en bas des vallées isolées et au sommet des montagnes blanches, sur les cabines de téléphérique, on devait affronter des logos "Castorama", "Bricodécor", "Champion Midas" et "La Halle aux Vêtements". Il avait fallu deux mille ans pour en arriver là.»
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 339
- 143
- 21
- 5
- 4
- 3
- 2
- 2
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Książka dobra, ale (po przeczytaniu opinii innych) spodziewałam się czegoś innego i może stąd pewne moje rozczarowanie. Oczekiwałam mniej belletrystyki a więcej mechanizmów rządzących rynkiem reklamy...
Książka dobra, ale (po przeczytaniu opinii innych) spodziewałam się czegoś innego i może stąd pewne moje rozczarowanie. Oczekiwałam mniej belletrystyki a więcej mechanizmów rządzących rynkiem reklamy...
Pokaż mimo toałuję, ze nie znam francuskiego.. czytałąbym w oryginale i jeździła na spotkania.
Beigbeder pisze tak, ze chce przedłużać tę czytelniczą przyjemnośc i powtarzać i tak wciąż.
29,99 to nie tylko świetna fabuła,a le przede wszystkim emocje, które wwiercają się aż do żołądka.
ałuję, ze nie znam francuskiego.. czytałąbym w oryginale i jeździła na spotkania.
Pokaż mimo toBeigbeder pisze tak, ze chce przedłużać tę czytelniczą przyjemnośc i powtarzać i tak wciąż.
29,99 to nie tylko świetna fabuła,a le przede wszystkim emocje, które wwiercają się aż do żołądka.
Jako polski kreatywny, z lekką zazdrością odnotowałem, z jakim nieskrępowanym rozmachem bawią się moi francuscy koledzy po fachu. A także z jakim hedonistycznym dystansem podchodzą do swoich zawodowych obowiązków. U nas by to raczej nie przeszło. Nasza rodzima branża bliższa jest jednak rzeczywistości zarysowanej w powieści "Copyfighter" Łukasza Krakowiaka. Mniej tu na co dzień koksu, eksluzywnych call girls i zbrodni popełnianych w naćpanym afekcie. W polskiej agencji wciąż jeszcze trochę się pracuje ;)
Jako polski kreatywny, z lekką zazdrością odnotowałem, z jakim nieskrępowanym rozmachem bawią się moi francuscy koledzy po fachu. A także z jakim hedonistycznym dystansem podchodzą do swoich zawodowych obowiązków. U nas by to raczej nie przeszło. Nasza rodzima branża bliższa jest jednak rzeczywistości zarysowanej w powieści "Copyfighter" Łukasza Krakowiaka. Mniej tu na co...
więcej Pokaż mimo to7.5/10
7.5/10
Pokaż mimo toJedna z najlepszych ksiażek w moim zyciu. Tak smutno prawdziwa... Przepowiednia - to o czym pisał Beigbeder naście lat temu stąło sie faktem, Konsumpcja rośnie, sztuczne postarzanie sprzętu. Błysktowliwy język i poczucie humoru autora na 10 gwiazdek.
Jedna z najlepszych ksiażek w moim zyciu. Tak smutno prawdziwa... Przepowiednia - to o czym pisał Beigbeder naście lat temu stąło sie faktem, Konsumpcja rośnie, sztuczne postarzanie sprzętu. Błysktowliwy język i poczucie humoru autora na 10 gwiazdek.
Pokaż mimo toGłówny bohater jest dobrze zarabiającym specjalistą od reklamy w dużej międzynarodowej agencji reklamowej. Ma wszystko, czego zapragnie, jednak jest tym znudzony i pisze książkę o prawdziwym, okrutnym rynku, która jest jego spowiedzią. Pisze ją aby wylecieć z pracy. Jest to powieść o upadku z bardzo wysoka, ale także o niewolnictwie wobec reklamy.
Główny bohater jest dobrze zarabiającym specjalistą od reklamy w dużej międzynarodowej agencji reklamowej. Ma wszystko, czego zapragnie, jednak jest tym znudzony i pisze książkę o prawdziwym, okrutnym rynku, która jest jego spowiedzią. Pisze ją aby wylecieć z pracy. Jest to powieść o upadku z bardzo wysoka, ale także o niewolnictwie wobec reklamy.
Pokaż mimo toŚwiat reklamy od środka. Lekko przerażająca opowieść pracownika agencji reklamowej o współczesnym świecie.
Świat reklamy od środka. Lekko przerażająca opowieść pracownika agencji reklamowej o współczesnym świecie.
Pokaż mimo toFajna książka. Narracja prowadzona w czasie rzeczywistym, autor - copywriter w jednej z największych we Francji agencji reklamowych, chce sprawić by przez sam fakt pisania tej ujawniającej kulisy pracy agencji, zwolniono go z pracy. Sam jest jednostką cyniczną, znudzoną i nieco odurzoną "władzą nad umysłami", jaką jak twierdzi posiada. Jest bezczelny, cyniczny, obłudny ale nadzwyczaj wiarygodny. Słowo klucz dla tej książki to "degrengolada". Cieniem na pozycji kładł się jedynie fakt słabego tłumaczenia i to dodatkowo w ramach jakiegoś tam projektu wykonanego przez studentów. Każdy rozdział inaczej napisany i to słabo napisany. Ale warto...
Fajna książka. Narracja prowadzona w czasie rzeczywistym, autor - copywriter w jednej z największych we Francji agencji reklamowych, chce sprawić by przez sam fakt pisania tej ujawniającej kulisy pracy agencji, zwolniono go z pracy. Sam jest jednostką cyniczną, znudzoną i nieco odurzoną "władzą nad umysłami", jaką jak twierdzi posiada. Jest bezczelny, cyniczny, obłudny ale...
więcej Pokaż mimo toBardzo mocna książka, miejscami okrutna.
Bardzo mocna książka, miejscami okrutna.
Pokaż mimo to