No Logo

Okładka książki No Logo
Naomi Klein Wydawnictwo: Świat Literacki nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
433 str. 7 godz. 13 min.
Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Tytuł oryginału:
No Logo
Wydawnictwo:
Świat Literacki
Data wydania:
2004-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2004-01-01
Liczba stron:
433
Czas czytania
7 godz. 13 min.
Język:
polski
ISBN:
8388612778
Tłumacz:
Hanna Pustuła-Lewicka
Tagi:
socjologia manipulacja reklama korporacje
Średnia ocen

                6,9 6,9 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Jak zmienić wszystko. Młodzi na ratunek planecie Naomi Klein, Rebecca Stefoff
Ocena 7,7
Jak zmienić ws... Naomi Klein, Rebecc...
Okładka książki Pismo. Magazyn opinii, nr 9 (33) / wrzesień 2020 Maga Ćwieluch, Agnieszka Glińska, Etgar Keret, Naomi Klein, Piotr Kofta, Berenika Kołomycka, Zuzanna Kowalczyk, Liana Langa, Karolina Lewestam, Krystyna Miłobędzka, Weronika Murek, Urszula Pieczek, Joanna Rudniańska, Marta Rybicka, Bartek Sabela, Małgorzata Sadowska, Anna Sańczuk, David Sedaris, Marta Staszewska, Marcin Wicha
Ocena 7,1
Pismo. Magazyn... Maga Ćwieluch, Agni...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,9 / 10
397 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
739
677

Na półkach:

Uważam, że ta książka jest bardzo ważna, ponieważ doskonale dokumentuje wiele zjawisk. Przede wszystkim już od samego początku mamy możliwość obserwacji zmiany działania, zmiany strategii rozwoju wielkich marek. Odcinanie się od produkcji na rzecz rozwoju wizerunku jest w dzisiejszych czasach powszechna. Ale za marką tak czy inaczej stoją produkty, ponieważ żadna firma nie zarobi na gadaniu. I tutaj mamy pierwsze zjawisko, czyli tanie siły robocze w biedniejszych krajach, wyzysk robotników, który w zasadzie jest wszędzie, ale na różną skalę, łamanie praw człowieka. Innym zjawiskiem jest wdzieranie się firm w nasze życie, zaczynając od otaczających nas reklam, na ulicy, w szkołach, w Internecie. Popularny sponsoring, który niejednokrotnie wymusza na stronie otrzymującej (np. szkołach, uczelniach) pewne korzyści dla strony dającej. Jako, że cała książka to jeden wielki reportaż, oparty na konkretnych faktach, dokumentach i wypowiedziach, jest to bardzo ciekawe. Porusza problemy, nad którymi się nie zastanawiamy. Głównie skupia się na końcówce poprzedniego stulecia, ale można ją bez problemu odnieść do czasów teraźniejszych. Jedynym minusem (moim zdaniem) jest długość książki. Owszem, wszystko jest opisane bardzo dokładnie, żadna sytuacja i jej opis nie jest potraktowany po macoszemu, ale nie ukrywam, że w pewnym momencie zmuszałam się już do czytania, byle ją jak najszybciej skończyć.

Uważam, że ta książka jest bardzo ważna, ponieważ doskonale dokumentuje wiele zjawisk. Przede wszystkim już od samego początku mamy możliwość obserwacji zmiany działania, zmiany strategii rozwoju wielkich marek. Odcinanie się od produkcji na rzecz rozwoju wizerunku jest w dzisiejszych czasach powszechna. Ale za marką tak czy inaczej stoją produkty, ponieważ żadna firma nie...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    2 125
  • Przeczytane
    1 346
  • Posiadam
    371
  • Teraz czytam
    132
  • Ulubione
    49
  • Chcę w prezencie
    23
  • Literatura faktu
    16
  • Socjologia
    12
  • Reportaż
    9
  • Polityka
    8

Cytaty

Więcej
Naomi Klein No Logo Zobacz więcej
Naomi Klein No Logo Zobacz więcej
Naomi Klein No Logo Zobacz więcej
Więcej

Podobne książki

Przeczytaj także