rozwińzwiń

Abc marketingu B2B

Okładka książki Abc marketingu B2B Łukasz Kosuniak
Okładka książki Abc marketingu B2B
Łukasz Kosuniak Wydawnictwo: Grupa Marketer Sp.j. biznes, finanse
456 str. 7 godz. 36 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Grupa Marketer Sp.j.
Data wydania:
2018-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2018-01-01
Liczba stron:
456
Czas czytania
7 godz. 36 min.
Język:
polski
ISBN:
9788395140105
Tagi:
marketing B2B
Średnia ocen

6,8 6,8 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,8 / 10
15 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
40
37

Na półkach:

Jak mówi tytuł: ABC marketingu. Dużo o narzędziach, więc warto się spieszyć z czytaniem i wdrażaniem, bo te się zmieniają błyskawicznie. Niemniej, książka warta polecenia, bo mówi o wszystkim, co we współczesnym marketingu ważne i praktyczne. Jeśli ktoś prowadzi firmę i jakimś cudem, jeszcze nie robi tego on-line, to po przeczytaniu tej książki będzie wiedział, co robić po kolei i co działa. Jeśli ktoś już działa on-line, to odkryje, jak wiele jeszcze nie wie, i jak wiele jeszcze musi wdrożyć, żeby w 100% wykorzystać swoją obecność w sieci.

Jak mówi tytuł: ABC marketingu. Dużo o narzędziach, więc warto się spieszyć z czytaniem i wdrażaniem, bo te się zmieniają błyskawicznie. Niemniej, książka warta polecenia, bo mówi o wszystkim, co we współczesnym marketingu ważne i praktyczne. Jeśli ktoś prowadzi firmę i jakimś cudem, jeszcze nie robi tego on-line, to po przeczytaniu tej książki będzie wiedział, co robić po...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    33
  • Przeczytane
    18
  • Teraz czytam
    6
  • Marketing
    3
  • Biznes
    2
  • 2020
    2
  • Biznes, PR & marketing - posiadam
    1
  • *Posiadam - wersja papierowa*
    1
  • Domowa biblioteczka
    1
  • Przeczytane - 2020
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Abc marketingu B2B


Podobne książki

Przeczytaj także