Abc marketingu B2B
Wydawnictwo: Grupa Marketer Sp.j. biznes, finanse
456 str. 7 godz. 36 min.
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Grupa Marketer Sp.j.
- Data wydania:
- 2018-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2018-01-01
- Liczba stron:
- 456
- Czas czytania
- 7 godz. 36 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788395140105
- Tagi:
- marketing B2B
Pierwszy na polskim rynku przewodnik po metodach i narzędziach współczesnego marketingu cyfrowego dla biznesu.
Dotychczas na marketing B2B patrzono z przymrużeniem oka, a osoby zajmujące się nim często postrzegano jako specjalistów od bankietów i ulotek.
Świat się jednak zmienił. Polskie firmy mają potencjał produktowy, organizacyjny, intelektualny. Potrzebny im jest jeszcze jeden element – umiejętność opowiedzenia o tych zaletach klientom. I to właśnie jest zadanie marketingu.
Nie czekaj. Odkryj tajemnice marketingu cyfrowego dla biznesu!
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 33
- 18
- 6
- 3
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Jak mówi tytuł: ABC marketingu. Dużo o narzędziach, więc warto się spieszyć z czytaniem i wdrażaniem, bo te się zmieniają błyskawicznie. Niemniej, książka warta polecenia, bo mówi o wszystkim, co we współczesnym marketingu ważne i praktyczne. Jeśli ktoś prowadzi firmę i jakimś cudem, jeszcze nie robi tego on-line, to po przeczytaniu tej książki będzie wiedział, co robić po kolei i co działa. Jeśli ktoś już działa on-line, to odkryje, jak wiele jeszcze nie wie, i jak wiele jeszcze musi wdrożyć, żeby w 100% wykorzystać swoją obecność w sieci.
Jak mówi tytuł: ABC marketingu. Dużo o narzędziach, więc warto się spieszyć z czytaniem i wdrażaniem, bo te się zmieniają błyskawicznie. Niemniej, książka warta polecenia, bo mówi o wszystkim, co we współczesnym marketingu ważne i praktyczne. Jeśli ktoś prowadzi firmę i jakimś cudem, jeszcze nie robi tego on-line, to po przeczytaniu tej książki będzie wiedział, co robić po...
więcej Pokaż mimo to