Lean w biurze i usługach

Wydawnictwo: MT Biznes
5,5 (8 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
2
6
3
5
2
4
0
3
0
2
1
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Lean office and service simplified
data wydania
ISBN
9788377461853
liczba stron
254
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodała
joly_fh

Autor książki Lean w biurze i usługach, stawiając sobie za cel objaśnienie zastosowania metod Lean, wychodzi poza opis podstawowych narzędzi i skupia się na szczegółowym wyjaśnieniu kluczowych koncepcji szczupłego zarządzania w środowisku biurowym i usługowym. Książka zaczyna się od analizy zarządzania strumieniem wartości, a następnie przechodzi do takich zagadnień jak: praca standardowa,...

Autor książki Lean w biurze i usługach, stawiając sobie za cel objaśnienie zastosowania metod Lean, wychodzi poza opis podstawowych narzędzi i skupia się na szczegółowym wyjaśnieniu kluczowych koncepcji szczupłego zarządzania w środowisku biurowym i usługowym. Książka zaczyna się od analizy zarządzania strumieniem wartości, a następnie przechodzi do takich zagadnień jak: praca standardowa, przepływ, zrównoważony system ssący oraz zarządzanie wizualne.
W książce znajdziemy omówienie podstawowym narzędzi Lean, włączając w to 5S oraz poka-yoke, czyli zapobieganie defektom. Autor rozkłada koncepcje Lean na części pierwsze, opisuje je w kontekście pozaprodukcyjnym i wyjaśnia czytelnikom, jak się je stosuje. Podając wiele przykładów, omawia komórki funkcyjne większości firm usługowych oraz obszary administracyjne zakładów produkcyjnych.
Korzystając z ponad dwudziestoletniego doświadczenia, autor przedstawia strategie wdrożeniowe oddzielnie dla każdej funkcji i działu w firmie. Przygląda się najczęstszym przeszkodom, na jakie mogą się natknąć czytelnicy wprowadzający Lean i podpowiada, jak sobie z nimi poradzić. Ponadto książka zawiera zbiór formularzy, tabel, list kontrolnych, wzorów i arkuszy, które pomogą każdemu zaczynającemu pracę z Lean.

 

źródło opisu: MT Biznes, 2012

źródło okładki: http://www.mtbiznes.pl/b1149-Lean-w-biurze-i-uslugach.htm

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (1)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 772
Karolina | 2016-07-18
Na półkach: Przeczytane, Lean/Six sigma
Przeczytana: 18 lipca 2016

"Lean w biurze i usługach" w prosty sposób przechodzi z nami koncepcję szczupłego zarządzania w środowisku biurowym. Poznajemy sposoby standaryzacji, tworzenia przepływu, systemu ssącego, metody zarządzania wizualnego i 5S. Nie poleciłabym tej książki jako pierwszej, bez wcześniejszego zapoznania się z tematyką leanową. Wprawdzie napisana jest bardzo przystępnie i jasno, ale ponieważ wszystko ze sobą się tam zazębia, trudno jednoznacznie wyłuskać podstawowe informacje. A może po prostu ja wolę mieć definicyjne podstawy zanim zacznę łączyć ze sobą różne kwestie? Dodatkowym atutem jest podsumowanie narzędzi jakości (diagramy) oraz udostępnione formularze do wykorzystania we własnej pracy.

Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd