Abc marketingu B2B

Okładka książki Abc marketingu B2B Łukasz Kosuniak
Okładka książki Abc marketingu B2B
Łukasz Kosuniak Wydawnictwo: Grupa Marketer Sp.j. biznes, finanse
456 str. 7 godz. 36 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Grupa Marketer Sp.j.
Data wydania:
2018-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2018-01-01
Liczba stron:
456
Czas czytania
7 godz. 36 min.
Język:
polski
ISBN:
9788395140105
Tagi:
marketing B2B
Średnia ocen

6,8 6,8 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie. Ryan Hoover, Eyal Nir
Ocena 7,4
Skuszeni. Jak ... Ryan Hoover, Eyal N...
Okładka książki Negocjuj jakby od tego zależało twoje życie! Nigdy nie idź na kompromis Tahl Raz, Chris Voss
Ocena 7,2
Negocjuj jakby... Tahl Raz, Chris Vos...
Okładka książki Poradnik design thinking, czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie Piotr Grocholiński, Beata Michalska-Dominiak
Ocena 7,0
Poradnik desig... Piotr Grocholiński,...
Okładka książki TAK! 60 sekretów nauki perswazji. Sztuka przekonywania i wywierania wpływu Robert B. Cialdini, Noah Goldstein, Steve Martin
Ocena 6,8
TAK! 60 sekret... Robert B. Cialdini,...

Oceny

Średnia ocen
6,8 / 10
15 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
40
37

Na półkach:

Jak mówi tytuł: ABC marketingu. Dużo o narzędziach, więc warto się spieszyć z czytaniem i wdrażaniem, bo te się zmieniają błyskawicznie. Niemniej, książka warta polecenia, bo mówi o wszystkim, co we współczesnym marketingu ważne i praktyczne. Jeśli ktoś prowadzi firmę i jakimś cudem, jeszcze nie robi tego on-line, to po przeczytaniu tej książki będzie wiedział, co robić po kolei i co działa. Jeśli ktoś już działa on-line, to odkryje, jak wiele jeszcze nie wie, i jak wiele jeszcze musi wdrożyć, żeby w 100% wykorzystać swoją obecność w sieci.

Jak mówi tytuł: ABC marketingu. Dużo o narzędziach, więc warto się spieszyć z czytaniem i wdrażaniem, bo te się zmieniają błyskawicznie. Niemniej, książka warta polecenia, bo mówi o wszystkim, co we współczesnym marketingu ważne i praktyczne. Jeśli ktoś prowadzi firmę i jakimś cudem, jeszcze nie robi tego on-line, to po przeczytaniu tej książki będzie wiedział, co robić po...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    33
  • Przeczytane
    18
  • Teraz czytam
    6
  • Marketing
    3
  • Biznes
    2
  • 2020
    2
  • Biznes, PR & marketing - posiadam
    1
  • *Posiadam - wersja papierowa*
    1
  • Domowa biblioteczka
    1
  • Przeczytane - 2020
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Abc marketingu B2B


Podobne książki

Przeczytaj także