Content Marketing

Okładka książki Content Marketing
Tomasz Stopka Wydawnictwo: Poltext nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
152 str. 2 godz. 32 min.
Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Wydawnictwo:
Poltext
Data wydania:
2017-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2017-01-01
Liczba stron:
152
Czas czytania
2 godz. 32 min.
Język:
polski
ISBN:
9788375616637
Tagi:
content content marketing marketing treść seo sem optymalizacja
Średnia ocen

                6,0 6,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,0 / 10
21 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
232
120

Na półkach:

Książka porusza modny temat content marketingu, na który na naszym rodzimym rynku nie znajdziemy zbyt wielu zwartych publikacji. Oceniam ją jako pozycję dobrą - porusza najważniejsze kwestie CM, przestawia jego istotę, kolejne etapy powstawania treści. Niestety nie do końca czuję, do kogo książka jest skierowana. Osoby obeznane w temacie będą "przysypiać" na fragmentach opisujących podstawy podstaw, z kolei czytelnicy dopiero raczkujący w tej dziedzinie nie zrozumieją połowy pojęć, ponieważ nie zostały one wyjaśnione. Może więc książka została dedykowana osobom średnio zaawansowanym lub tym, którzy chcą po prostu uporządkować swoją wiedzę. Raziło mnie to, że główny nacisk był położony na CM w rozumieniu treści publikowanych na zewnętrznych portalach - osobiście uważam taką praktykę za coś w rodzaju artykułów sponsorowanych lub współpracy partnerskiej. Moim zdaniem CM należy rozumieć nieco szerzej - jak generalną strategię prowadzenia działań contentowych. Ostatni rozdział całkowicie zbił mnie z tropu - depozycjonowanie i CM? Do ratowania wizerunku w sieci służy pozycjonowanie wizerunkowe, a CM może być tutaj jednym z narzędzi SEO wizerunkowego. Dlatego nie rozumiem wstawki o depozycjonowaniu w książce o CM.

W publikacji widać mocne lokowanie produktu - nazwa portalu do publikacji treści pojawia się w każdym rozdziale, a przy prezentacji narzędzi też można zauważyć pewną wybiórczość.

Dość krytyki :) Do plusów należą: przystępny język, case study, przykłady, zrzuty z narzędzi, spojrzenie na temat z kompleksowego punktu widzenia. Polecam dla osób, które chcą praktycznie od postaw zgłębić temat, ale już orientują się w SEO i marketingu internetowym. Contentowi wyjadacze będą się nieco nudzić i raczej nic nie powinno ich zaskoczyć :)

Książka porusza modny temat content marketingu, na który na naszym rodzimym rynku nie znajdziemy zbyt wielu zwartych publikacji. Oceniam ją jako pozycję dobrą - porusza najważniejsze kwestie CM, przestawia jego istotę, kolejne etapy powstawania treści. Niestety nie do końca czuję, do kogo książka jest skierowana. Osoby obeznane w temacie będą "przysypiać" na fragmentach...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    29
  • Chcę przeczytać
    24
  • Posiadam
    7
  • Marketing
    2
  • E-book
    2
  • Z Literatura polska
    1
  • Legimi rozwój
    1
  • Chcę w prezencie
    1
  • Książki przeczytane 2021
    1
  • Seo/sem
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Content Marketing


Podobne książki

Przeczytaj także