Content Marketing

Wydawnictwo: Poltext
6 (11 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
1
7
1
6
6
5
3
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788375616637
liczba stron
152
język
polski
dodał
bastkk

Działaj z głową, działaj długofalowo, działaj skutecznie! Content Marketing to wyjątkowy zbiór praktycznych porad i sugestii opracowanych na podstawie 9-letniego doświadczenia zdobytego w agencjach interaktywnych, portalu horyzontalnym oraz własnych działań, które możesz wykorzystać do promocji swojego biznesu w sieci. Książka, która odpowie na najbardziej podstawowe pytania i przedstawi...

Działaj z głową, działaj długofalowo, działaj skutecznie!

Content Marketing to wyjątkowy zbiór praktycznych porad i sugestii opracowanych na podstawie 9-letniego doświadczenia zdobytego w agencjach interaktywnych, portalu horyzontalnym oraz własnych działań, które możesz wykorzystać do promocji swojego biznesu w sieci. Książka, która odpowie na najbardziej podstawowe pytania i przedstawi ciekawe rozwiązania dla tych nieco bardziej zaawansowanych.


Zobacz jak wykonać działania content marketingowe za 100, 1 000, 10 000 i 1 000 000 złotych!

W świecie wszechobecnej reklamy, odbiorcy stają się coraz bardziej odporni na tradycyjne metody marketingowe. Ignorują reklamy w czasopismach, pomijają reklamy telewizyjne, szeroki łukiem omijają osoby rozdające ulotki. Tradycyjne formy marketingu stają się więc coraz mniej skuteczne, ponieważ odbiorcy mają dość nachalnych reklam i ciągłego nakłaniania do zakupów. Odpowiedzią jest więc content marketing. To pojęcie istniejące już od dłuższego czasu, ale dopiero od niedawna nabierające ogromnego znaczenia. Ideą marketingu treści jest nawiązanie relacji z potencjalnymi klientami poprzez publikowanie atrakcyjnych i praktycznych (z ich punktu widzenia) treści.

Content marketing jest sztuką komunikowania się z klientami z pominięciem bezpośredniej sprzedaży, opartą na dość prostym założeniu - dostarczasz wartościowe, rzeczowe i atrakcyjne informacje i tym samym zyskujesz zaufanie
i lojalność grupy docelowej. Jednocześnie tworzysz wizerunek eksperta w danej dziedzinie i sprawiasz wrażenie rozumienia potrzeb odbiorców, co powoduje, że potencjalni klienci są skłonni skorzystać z usług lub zakupić produkt.
Content marketing to przede wszystkim zaangażowanie docelowej grupy odbiorców poprzez podsuwanie pożądanej treści, prowadzenie dialogu, a nawet dostarczanie rozrywki. Budujesz pozytywne relacje, co przekłada się na lojalność odbiorców wobec Twojej marki.

 

źródło opisu: http://www.poltext.pl/b2081-content-marketing.htm

źródło okładki: http://www.poltext.pl/b2081-content-marketing.htm

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 60
Joanna | 2017-07-26
Na półkach: Przeczytane

Książka porusza modny temat content marketingu, na który na naszym rodzimym rynku nie znajdziemy zbyt wielu zwartych publikacji. Oceniam ją jako pozycję dobrą - porusza najważniejsze kwestie CM, przestawia jego istotę, kolejne etapy powstawania treści. Niestety nie do końca czuję, do kogo książka jest skierowana. Osoby obeznane w temacie będą "przysypiać" na fragmentach opisujących podstawy podstaw, z kolei czytelnicy dopiero raczkujący w tej dziedzinie nie zrozumieją połowy pojęć, ponieważ nie zostały one wyjaśnione. Może więc książka została dedykowana osobom średnio zaawansowanym lub tym, którzy chcą po prostu uporządkować swoją wiedzę. Raziło mnie to, że główny nacisk był położony na CM w rozumieniu treści publikowanych na zewnętrznych portalach - osobiście uważam taką praktykę za coś w rodzaju artykułów sponsorowanych lub współpracy partnerskiej. Moim zdaniem CM należy rozumieć nieco szerzej - jak generalną strategię prowadzenia działań contentowych. Ostatni rozdział całkowicie zbił mnie z tropu - depozycjonowanie i CM? Do ratowania wizerunku w sieci służy pozycjonowanie wizerunkowe, a CM może być tutaj jednym z narzędzi SEO wizerunkowego. Dlatego nie rozumiem wstawki o depozycjonowaniu w książce o CM.

W publikacji widać mocne lokowanie produktu - nazwa portalu do publikacji treści pojawia się w każdym rozdziale, a przy prezentacji narzędzi też można zauważyć pewną wybiórczość.

Dość krytyki :) Do plusów należą: przystępny język, case study, przykłady, zrzuty z narzędzi, spojrzenie na temat z kompleksowego punktu widzenia. Polecam dla osób, które chcą praktycznie od postaw zgłębić temat, ale już orientują się w SEO i marketingu internetowym. Contentowi wyjadacze będą się nieco nudzić i raczej nic nie powinno ich zaskoczyć :)

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Ten dzień

Bardzo czekałam na tą książkę, czując niedosyt po „365 dni”. Teraz znowu czuje niedosyt bo czekam na kolejną część:) Czytając nie umiałam się oderwać,...

zgłoś błąd zgłoś błąd