Content Marketing

Tomasz Stopka Wydawnictwo: Poltext nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
152 str. 2 godz. 32 min.
Data wydania:
2017-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2017-01-01
Liczba stron:
152
Język:
polski
ISBN:
9788375616637
Wydawnictwo:
Poltext
Tagi:
content content marketing marketing treść seo sem optymalizacja
Wydawnictwo:
Poltext
Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Data wydania:
2017-01-01
Liczba stron:
152
Czas czytania
2 godz. 32 min.
Język:
polski
ISBN:
9788375616637
Tagi:
content content marketing marketing treść seo sem optymalizacja
Średnia ocen
6,0 / 10

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
6,0 / 10
19 ocen
Twoja ocena
0 / 10
Reklama

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
932
730

Na półkach: , , , ,

Bardzo dobra lektura z wiedzą, ale też zbędnymi przemyśleniami. Przydałoby się więcej stron lub część druga.

Pokaż mimo to

2
2

Na półkach: ,

Książka pt. "Content marketing" T. Stopki to pozycja naprawdę warta uwagi, mimo iż wbrew tytułowi przede wszystkim jest poświęcona SEO.

Z książki można dowiedzieć się:
- czym zajmuje się content marketing
- co łączy content marketingu z pozycjonowaniem, SEO, PR czy analityką
- jakie są założenia działań content marketingowych
- jak tworzyć skuteczne treści i je...

więcej Pokaż mimo to

1573
466

Na półkach: , , , ,

Książka zawiera wiele przydatnych informacji o CM, mam jednak wrażenie, że autor jedynie liznął temat.
Momentami jest też jasne, że autor pisze do czytelnika na wyższym niż początkujący poziomie.
Nie podobało mi się również wspominanie o ważnych wątkach bez wyjaśniania ich - książka jest bardzo krótka,można by śmiało dopisać drugie tyle.
Razi również reklama zawarta...

więcej Pokaż mimo to

Reklama
986
25

Na półkach: ,

Pozycja przedstawia podstawy Content Marketingu, dla osób początkujących. Wiele wskazówek dotyczy tematów związanych z optymalizacją treści i narzędzi z tym związanych. Jest wiele zagadnień około tematycznych jak wybór narzędzi do pozycjonowania, monitorowania Internetu, czy też poczty e-mail. 20 stron jest poświęconych rodzajom działań w ramach Content Marketingu z...

więcej Pokaż mimo to

120
98

Na półkach:

Książka porusza modny temat content marketingu, na który na naszym rodzimym rynku nie znajdziemy zbyt wielu zwartych publikacji. Oceniam ją jako pozycję dobrą - porusza najważniejsze kwestie CM, przestawia jego istotę, kolejne etapy powstawania treści. Niestety nie do końca czuję, do kogo książka jest skierowana. Osoby obeznane w temacie będą "przysypiać" na fragmentach...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    25
  • Chcę przeczytać
    19
  • Posiadam
    6
  • Marketing
    2
  • Przeczytane w 2018
    1
  • Seo/sem
    1
  • Z Literatura polska
    1
  • Do kupienia
    1
  • Zarządzanie, Biznes, Marketing
    1
  • Chcę w prezencie
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Content Marketing


Mogą Cię zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd