Pomiar uniwersalny. Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- How to Measure Anything: Finding the Value of Intangibles in Business
- Wydawnictwo:
- MT Biznes
- Data wydania:
- 2011-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2011-01-01
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788361732631
- Tłumacz:
- Urszula Zinserling
Wszystko można zmierzyć. To śmiałe zapewnienie stanowi klucz do rozwiązania wielu problemów w biznesie i w ogóle w życiu. Mit, że pewne rzeczy są niewymierne, jest przyczyną znaczącego odpływu środków finansowych z krajowej gospodarki, publicznej opieki społecznej, ochrony środowiska, a nawet z obrony narodowej. Jest wielce prawdopodobne, że jakaś część twojego życia lub obowiązków zawodowych ponosi ogromne straty z powodu nieprzeprowadzenia pomiaru przez ciebie, twoją firmę, a nawet twój rząd.Książka Pomiar uniwersalny odkrywa przed czytelnikiem moc dokonywania pomiaru, aby pomóc nam zrozumieć biznes i świat w ogóle. Autor sięga do prostych koncepcji, aby zilustrować praktyczne, a przy tym intuicyjnie łatwe zastosowanie zaawansowanych technik statystycznych. Z tej wnikliwej i zajmującej pracy dowiesz się, jak mierzyć te aspekty twojego biznesu, które do tej pory uważałeś za "niewymierne", takie jak zwrot z inwestycji technologicznych, elastyczność organizacyjna, satysfakcja klienta, ryzyko związane z technologią. Dzięki przykładom, które skłonią cię do przeprowadzenia pomiarów, nawet jeśli początkowo wydaje się to niemożliwe, książka zapozna cię z zasadniczymi etapami mierzenia wszystkiego, a zwłaszcza niepewności i ryzyka.Nie czekaj, zajrzyj do środka i poznaj:* Trzy powody, dla których rzeczy wydają się niewymierne, a wcale takie nie są* Inspirujące przykłady, kiedy pozornie niemożliwych pomiarów dokonano zaskakująco prostymi metodami* Sposób obliczania wartości informacji, który wykaże, że prawdopodobnie mierzyłeś dotychczas niewłaściwe rzeczyDowiedz się:* Jak nie mierzyć ryzyka* Jak dokonać pomiaru ?miękkich? kwestii, takich jak szczęście, satysfakcja, jakość i wiele innych* Jak udoskonalić osądy ekspertów, aby stały się skutecznymi, wystandaryzowanymi narzędziami pomiaru* Jak korzystać z internetu, by służył ci jako narzędzie pomiaruPomiar uniwersalny to gruntowne źródło z analizami przypadków i uzupełniającą treściwą stroną internetową, z której można zaczerpnąć przykłady oparte na arkuszach kalkulacyjnych. Książka pokazuje, jak jej autor, Douglas Hubbard - twórca Ekonomii Informacji Stosowanej - zastosował swoje podejście w różnych branżach. Przekonasz się, że każdy problem, bez względu na trudność, niedookreślenie lub niepewność nadaje się do zmierzenia z wykorzystaniem sprawdzonych metod. To przejrzysta i przystępna książka, do której będziesz wielokrotnie wracać - bez umiaru.O AUTORZEDOUGLAS W. HUBBARD to wynalazca Ekonomii Informacji Stosowanej (Applied Information Economics - AIE),metodologii pomiaru stosowanej w portfelach IT, mediach rozrywkowych, logistyce wojskowej, portfelach firm badawczo-rozwojowych i w wielu innych dziedzinach, gdzie poważne decyzje opierają się na czynnikach z pozoru trudnych lub niemożliwych do zmierzenia. To cieszący się światową sławą ekspert w dziedzinie pomiarów, analiz decyzji oraz zarządzania ryzykiem, a także popularny prelegent na licznych konferencjach. Pisze artykuły do "InformationWeek", "CIO Enterprise", "Architecture Boston", "Analytics" oraz "OR/MS Today". Jest również autorem książki The Failure of Risk Management: Why It's Broken and How to Fix It (Porażka zarządzania ryzykiem: dlaczego nie działa i jak to naprawić).OPINIEHubbard zrobił furorę tym, że odkrył sposoby, jak zmierzyć rzeczy, które inni uważali za niewymierne. Jakość? Wartość pracy zdalnej? Korzyści z większych zabezpieczeń IT- Publiczny wizerunek firmy - Mówi, że tego można dokonać i to bez rozbijania banku (...) Jeśli chcecie, by wasze projekty przyjmowano z otwartymi ramionami, koniecznie zajrzyjcie do tej książki.magazyn "Computer World"Książka Douga Hubbarda to cudowny przewodnik po świecie zdrowego pomiaru, służącego uzasadnianiu kompleksowych projektów i zarządzaniu nimi. To obowiązkowa lektura dla każdego, kto zajmuje się minimalizowaniem ryzyka związanego z planowaniem kapitałowym, decyzjami inwestycyjnymi oraz zarządzaniem programami.Jim Flyzik, były rządowy dyrektor ds. IT, doradca techniczny Białego Domu, powołany do Galerii Sław magazynu "CIO"
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 17
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Pomiar uniwersalny. Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE