Wizerunek firmy w mediach

Okładka książki Wizerunek firmy w mediach Józef Szocki
Okładka książki Wizerunek firmy w mediach
Józef Szocki Wydawnictwo: Forum Naukowe biznes, finanse
181 str. 3 godz. 1 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Forum Naukowe
Data wydania:
2008-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2008-01-01
Liczba stron:
181
Czas czytania
3 godz. 1 min.
Język:
polski
ISBN:
9788361053057
Tagi:
media wizerunek public relations misja wizja marketing
Średnia ocen

5,0 5,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki AI w strategii. Rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu Dariusz Jemielniak, Aleksandra Przegalińska
Ocena 6,4
AI w strategii... Dariusz Jemielniak,...
Okładka książki Marketing afiliacyjny dla bystrzaków Mladjenovic Paul, Sudol Ted
Ocena 8,7
Marketing afil... Mladjenovic Paul, S...
Okładka książki Badanie wartości szacunkowych w praktyce rewizji finansowej Anna Staszel, Paweł Zieniuk
Ocena 6,0
Badanie wartoś... Anna Staszel, Paweł...
Okładka książki Jak zarządzać dużymi projektami Bent Flyvbjerg, Dan Gardner
Ocena 7,3
Jak zarządzać ... Bent Flyvbjerg, Dan...
Okładka książki B2B E-commerce. Podręcznik menedżera Justyna Skorupska, Piotr Truszkowski
Ocena 8,0
B2B E-commerce... Justyna Skorupska, ...
Okładka książki Bankructwa. Tom 3. Przedsiębiorstwa i konsumenci Andrzej Tokarski, Maciej Tokarski
Ocena 6,7
Bankructwa. To... Andrzej Tokarski, M...

Oceny

Średnia ocen
5,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
484
25

Na półkach: , ,

Wydanie z 2008 roku.
Rzetelnie przedstawia podstawy podstaw wizerunkowych, uwzględnia oddziaływanie prasy radia telewizji, jest też mała część o obecności w internecie - lecz ta pozycja to absolutne minimum i dopiero początek.
W 2015 roku można oczekiwać dużo więcej.

Wydanie z 2008 roku.
Rzetelnie przedstawia podstawy podstaw wizerunkowych, uwzględnia oddziaływanie prasy radia telewizji, jest też mała część o obecności w internecie - lecz ta pozycja to absolutne minimum i dopiero początek.
W 2015 roku można oczekiwać dużo więcej.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Mrktng&pr
    1
  • Przeczytane
    1
  • Zarządzanie w kulturze
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Wizerunek firmy w mediach


Podobne książki

Przeczytaj także