Wizerunek firmy w mediach
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Forum Naukowe
- Data wydania:
- 2008-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2008-01-01
- Liczba stron:
- 181
- Czas czytania
- 3 godz. 1 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788361053057
- Tagi:
- media wizerunek public relations misja wizja marketing
Wizerunek firmy to całokształt odczuć, wrażeń i przekonań posiadanych o niej - o jej pozycji i ofercie przez otoczenie. Jednoczy on pracowników w dążeniu do osiągania celów i realizacji zadań firmy. Uzasadnia to potrzebę przekazywania wiedzy i doskonalenia się w umiejętności jego kształtowania przez media masowe - czytane, słuchane i oglądane przez miliony osób. Niniejszy podręcznik systematyzuje wiedzę o wizerunku firmy w mediach. Może służyć jako pomoc dydaktyczna nie tylko studentom kierunków zarządzania i marketingu, ale także pracownikom public relations.
Dodatkową zaletą publikacji jest zaprezentowanie wiedzy o mediach jako instytucjach i jako sztuce, o ich walorach przydatnych do kształtowania wizerunku firmy, o reklamie upowszechnianej za ich pośrednictwem. Może być przez to pomocna w studiach dziennikarskich i pracy agencji reklamowych, szczególnie media plannerów i media buyerów.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Wydanie z 2008 roku.
Rzetelnie przedstawia podstawy podstaw wizerunkowych, uwzględnia oddziaływanie prasy radia telewizji, jest też mała część o obecności w internecie - lecz ta pozycja to absolutne minimum i dopiero początek.
W 2015 roku można oczekiwać dużo więcej.
Wydanie z 2008 roku.
Pokaż mimo toRzetelnie przedstawia podstawy podstaw wizerunkowych, uwzględnia oddziaływanie prasy radia telewizji, jest też mała część o obecności w internecie - lecz ta pozycja to absolutne minimum i dopiero początek.
W 2015 roku można oczekiwać dużo więcej.