Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Copyfighter

Wydawnictwo: Nisza
7,02 (51 ocen i 15 opinii) Zobacz oceny
10
6
9
3
8
6
7
18
6
11
5
3
4
4
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788362795376
liczba stron
230
słowa kluczowe
reklama
język
polski
dodała
AMisz

To powieść o kulisach polskiej reklamy, przedstawionych w szczery, a chwilami i dosadny sposób. Autor, były copywriter, stosując ironię i sarkazm, pokazuje realia powstawania reklam jakimi bombardowani jesteśmy od 25 lat. To historia także o tym, dlaczego reklamy są takie jakie są – niekoniecznie inteligentne i charakteryzujące się często niezbyt wymagającą formą artystyczną.

 

źródło opisu: http://www.nisza-wydawnictwo.pl/

źródło okładki: http://www.nisza-wydawnictwo.pl/

Brak materiałów.
książek: 189
inkaust | 2015-10-17
Na półkach: Przeczytane, Polska
Przeczytana: 17 października 2015

Świat polskiej reklamy na początku XXI wieku oczami początkującego copywritera inspirowany doświadczeniami samego autora. Zwraca uwagę szczególny język - z jednej strony naszpikowany branżowym żargonem, ale też wyjątkowo kreatywny jak sam bohater. I to pytanie, które pozostaje po lekturze - na ile to prawda, a na ile fikcja.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Saszeńka

Piękna opowieść. Zmieniłabym tylko jedno: zamiast części trzeciej, po prostu dokończyłabym część drugą.

zgłoś błąd zgłoś błąd