Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Zaufaj mi, jestem kłamcą. Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami

Tłumaczenie: Katarzyna Rojek
7 (11 ocen i 3 opinie) Zobacz oceny
10
1
9
1
8
3
7
2
6
2
5
0
4
2
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Trust Me, I'm Lying: Confessions of a Media Manipulator
data wydania
ISBN
9788324692460
liczba stron
296
język
polski

Media są w stanie wynieść ludzi na piedestał w jednej chwili, po czym bez wahania ich z niego strącają. Złośliwa plotka może kosztować firmę miliony, polityczny skandal zmusza kandydata na urząd państwowy do wycofania się z wyborów, zaś nikomu nieznana osoba z dnia na dzień zostaje celebrytą. Mało które media są dziś niezależne, dlatego takie rzeczy nie dzieją się przypadkiem. To doskonale...

Media są w stanie wynieść ludzi na piedestał w jednej chwili, po czym bez wahania ich z niego strącają. Złośliwa plotka może kosztować firmę miliony, polityczny skandal zmusza kandydata na urząd państwowy do wycofania się z wyborów, zaś nikomu nieznana osoba z dnia na dzień zostaje celebrytą. Mało które media są dziś niezależne, dlatego takie rzeczy nie dzieją się przypadkiem. To doskonale zorganizowane akcje, za którymi stoją specjaliści kontrolujący media. Chcesz się dowiedzieć, jak to się robi? Zaczerpnij informacji z samego źródła.

 

źródło opisu: http://helion.pl/ksiazki/zaufaj-mi-jestem-klamca-w...(?)

źródło okładki: http://helion.pl/ksiazki/zaufaj-mi-jestem-klamca-w...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 81
Joker | 2016-03-05
Na półkach: Przeczytane

Kasa, kasa, kasa, atencja, kasa, kasa, atencja, kasa i tak dalej

Media, kiedyś pełniły funkcje informującą i edukacyjną. Media dziś pełnią rolę maszynki do pieniędzy. Jak wypromować marny film? Łatwizna. Piszesz i płacisz blogerom. Ci niczym sępy znajdują jakieś mało istotne (najczęściej zmyślone) fakty z życia reżysera czy tam aktorów. Robią z tego shitstorm. To przechodzi do mediów głównego nurtu, a dalej jest podawane w wieczornych informacjach. Prawda, że proste? Aby taka informacja była zauważona przez gazetę wielkiego formatu, bloger musi się nieźle napocić. Posty muszą być publikowane kilka razy dziennie (lub więcej). Taki post przemiesza się na reddit lub wykop. Są to najczęściej odwiedzane miejsca przez dziennikarzy. Wybierają te najciekawsze i sensacyjne i podawają w formie papki widzom w najwyższym czasie antenowym. Co z tego mają blogerzy? Marną kasę, ale świadomość, że twoja informacja (ty jako źródło) jest podawane w gazetach wyższego formatu, sprawia, że taki bloger jest uznawany za pewne źródło, co daje kolejne zlecenia i sponsorów. Dlatego muszę więcej pracować (czytaj: zmyślać, manipulować fakty, szukać dziury z całym)

Pomijam fakt promowania jakiś tam firma, czegoś tam podobnego. To już naturalne w mediach. Jeśli ktoś chcę zostać blogerem to niech potraktuję jako zimny prysznic. Media straciły swoją pierwotną naturę.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Odważni i Niezłomni: Władcy Losu

DC TEAM-UP Chociaż The Brave and the Bold nie jest tytułem zbyt znanym na polskim rynku, jego znaczenie dla komiksu jest niebagatelne. Zainicjowany w...

zgłoś błąd zgłoś błąd