Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka

Tłumaczenie: Bogdan Wojciszke
Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
7,66 (2130 ocen i 188 opinii) Zobacz oceny
10
154
9
421
8
567
7
667
6
214
5
84
4
6
3
14
2
1
1
2
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Influence. Science and Practice
data wydania
ISBN
9788374895293
liczba stron
328
język
polski
dodała
Róża_Bzowa

Inne wydania

Jak nakłonić kogoś do zmiany sposobu postępowania? Jak zachęcić innych ludzi do zmiany decyzji? Jak skłonić do tego, by takiej zmiany zapragnęli? Jak obronić się przed ich wpływem na nasze decyzje? Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, sięgnij po książkę światowej sławy eksperta w dziedzinie wywierania wpływu. Dowiesz się z niej nie tylko, jak skutecznie wpływać na ludzi, ale także...

Jak nakłonić kogoś do zmiany sposobu postępowania?
Jak zachęcić innych ludzi do zmiany decyzji?
Jak skłonić do tego, by takiej zmiany zapragnęli?
Jak obronić się przed ich wpływem na nasze decyzje?

Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, sięgnij po książkę światowej sławy eksperta w dziedzinie wywierania wpływu. Dowiesz się z niej nie tylko, jak skutecznie wpływać na ludzi, ale także jak obronić się przed niepożądanym wpływem. Książka jest skierowana do osóbzawodowo zajmujących się wpływaniem na innych: dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wykładowców. Służyć może wiedzą i pomocą każdemu, kto chce wpływać na innych bądź obronić się przed niechcianym wpływem.

"Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka" zyskała sobie ogromną popularność nie tylko wśród psychologów, ale także specjalistów od marketingu i wśród szerokiej publiczności. Została przetłumaczona na 26 języków i sprzedana w ponad 2 milionach egzemplarzy, zaś anglojęzyczny jej oryginał był cytowany ponad trzy tysiące razy. Przyczyną niezwykłej popularności tej pracy jest nie tylko fakt, że odkrywa ona czytelnikowi dość proste mechanizmy psychiczne odpowiedzialne za złożone i nieraz trudne do zrozumienia przypadki ludzkiego postępowania. Niepoślednią przyczyną jest też niezwykły dar jasnej i angażującej odbiorcę komunikacji – Robert Cialdini potrafi wyjaśniać złożone zjawiska w sposób powszechnie zrozumiały i fascynujący. Zarówno kiedy pisze, czego świadectwem omawiana książka, jak i kiedy mówi, czego świadectwem są jego kilkakrotne wystąpienia w murach Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej.
Prof. Bogdan Wojciszke

 

źródło opisu: http://www.gwp.pl/12959,wywieranie-wplywu-na-ludzi...(?)

źródło okładki: http://www.gwp.pl/12959,wywieranie-wplywu-na-ludzi...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 290
Duncan | 2015-08-07

Lubie książki które są klasykami swojego gatunki. Książka napisana zrozumiałym językiem, teorie poparte przykładami żeby było łatwiej zapamiętać. Duży plus za podsumowanie każdego rozdziału i dodatkowe pytania. Warto się zapoznać aby chociaż trochę lepiej zrozumieć swoje zachowanie.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Cierpienia młodego Wertera

Książka z epoki romantyzmu, nie do końca przepadam za tego typu literaturą jednak spodobała mi się ta historia mimo nieszczęśliwego zakończenia

zgłoś błąd zgłoś błąd