Copywriting. Jak sprzedawać słowem

Okładka książki Copywriting. Jak sprzedawać słowem
Dorota JędrzejewskaRafał Niemczyk Wydawnictwo: Edgard Seria: Samo Sedno poradniki
208 str. 3 godz. 28 min.
Kategoria:
poradniki
Seria:
Samo Sedno
Wydawnictwo:
Edgard
Data wydania:
2013-09-18
Data 1. wyd. pol.:
2013-09-18
Liczba stron:
208
Czas czytania
3 godz. 28 min.
Język:
polski
ISBN:
9788377883006
Tłumacz:
Dorota Jędrzejewska, Rafał Niemczyk
Tagi:
copywriting reklama hasła reklamowe
Średnia ocen

                6,5 6,5 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,5 / 10
43 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
17
14

Na półkach:

Jeżeli liczysz na to, że po przeczytaniu tej książki będziesz pisać lepiej, to, niestety, ale nic z tego.
Niby nic nie można zarzucić temu poradnikowi, niby wszystko jest ok - autorzy poruszyli tu najważniejsze kwestie dotyczące copywritingu. Jednak czegoś zabrakło. Chyba za dużo teorii, z mało przykładów tego, jak pisaniem porywać tłumy.
Przeczytałam. Nie żałuję. Przynajmniej zrobiłam poradnikowe rozeznanie w tym temacie. I już teraz sięgnęłam po następną - Biblia copywritingu. I tutaj autor zainspirował mnie od pierwszego zdania - sam pokazał "jak to się robi". I, niestety, nie mogę się oderwać (a północ za pasem...).

Jeżeli liczysz na to, że po przeczytaniu tej książki będziesz pisać lepiej, to, niestety, ale nic z tego.
Niby nic nie można zarzucić temu poradnikowi, niby wszystko jest ok - autorzy poruszyli tu najważniejsze kwestie dotyczące copywritingu. Jednak czegoś zabrakło. Chyba za dużo teorii, z mało przykładów tego, jak pisaniem porywać tłumy.
Przeczytałam. Nie żałuję....

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    97
  • Przeczytane
    51
  • Posiadam
    12
  • Teraz czytam
    3
  • Copywriting
    3
  • Biznes
    2
  • Poradniki
    2
  • Legimi rozwój
    1
  • Audio🎧
    1
  • Posiadam ebooka
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Copywriting. Jak sprzedawać słowem


Podobne książki

Przeczytaj także