Copywriting. Jak sprzedawać słowem

Seria: Samo Sedno
Wydawnictwo: Edgard
6,74 (27 ocen i 7 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
2
8
4
7
9
6
10
5
1
4
1
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788377883006
liczba stron
208
kategoria
poradniki
język
polski
dodała
snowwhite25

„No to Frugo”, „Żubr występuje w puszczy”, „Zawsze Coca-Cola” czy „Nike. Just do it!” to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe? Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów, które przełożą się na konkretne efekty sprzedażowe? Pragniesz tworzyć komunikaty, którym nie oprze się żaden odbiorca? Sięgnij po tę...

„No to Frugo”, „Żubr występuje w puszczy”, „Zawsze Coca-Cola” czy „Nike. Just do it!” to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe? Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów, które przełożą się na konkretne efekty sprzedażowe? Pragniesz tworzyć komunikaty, którym nie oprze się żaden odbiorca? Sięgnij po tę książkę!

- Dowiesz się, na czym polega magia sloganów i jaki jest sekret namingu.
- Nauczysz się sprawnie i precyzyjnie dostosowywać teksty reklamowe do konkretnego medium (prasa, radio, telewizja, internet).
- Poznasz skuteczne triki i wskazówki dotyczące tworzenia wartościowych treści w serwisach społecznościowych na czele z Facebookiem.
- Zaczniesz umiejętnie wykorzystywać techniki perswazyjne w przekazie reklamowym.
- Zostaniesz kreatorem słowa, który potrafi uświadomić odbiorcy ukryte potrzeby i kreować gusta.

 

źródło opisu: http://www.samosedno.com.pl/

źródło okładki: http://www.samosedno.com.pl/copywriting-jak-sprzed...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 185
MaryEllen | 2018-09-25
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 25 września 2018

Jeżeli liczysz na to, że po przeczytaniu tej książki będziesz pisać lepiej, to, niestety, ale nic z tego.
Niby nic nie można zarzucić temu poradnikowi, niby wszystko jest ok - autorzy poruszyli tu najważniejsze kwestie dotyczące copywritingu. Jednak czegoś zabrakło. Chyba za dużo teorii, z mało przykładów tego, jak pisaniem porywać tłumy.
Przeczytałam. Nie żałuję. Przynajmniej zrobiłam poradnikowe rozeznanie w tym temacie. I już teraz sięgnęłam po następną - Biblia copywritingu. I tutaj autor zainspirował mnie od pierwszego zdania - sam pokazał "jak to się robi". I, niestety, nie mogę się oderwać (a północ za pasem...).

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Światu nie mamy czego zazdrościć. Zwyczajne losy mieszkańców Korei Północnej

Niezwykle historie opowiedziane w interesujacy sposob. Losy zwyklych ludzi wplecione w polityczne I ekonomiczne tlo. Czyta sie z przerazeniem I...

zgłoś błąd zgłoś błąd