Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Strategia 2 w 1

Wydawnictwo: StudioEMKA
6,5 (2 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
1
7
0
6
0
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788363773281
liczba stron
121
kategoria
poradniki
język
polski
dodała
joly_fh

Książka przeznaczona głównie dla menedżerów i przedsiębiorców. Zawiera inspirujące przykłady oraz opisuje narzędzi, jakich należy używać przy kreowaniu własnego sukcesu za pomocą ustanowienia strategii. "Innowacja to dla jednych magia, dla innych chleb powszedni. Autor pokazuje, jak uczynić innowację sposobem na biznes." - Sławomir Lachowski, twórca mBanku i MultiBanku "Jestem gorącym...

Książka przeznaczona głównie dla menedżerów i przedsiębiorców. Zawiera inspirujące przykłady oraz opisuje narzędzi, jakich należy używać przy kreowaniu własnego sukcesu za pomocą ustanowienia strategii.

"Innowacja to dla jednych magia, dla innych chleb powszedni. Autor pokazuje, jak uczynić innowację sposobem na biznes."
- Sławomir Lachowski, twórca mBanku i MultiBanku
"Jestem gorącym zwolennikiem wprowadzania losowych bodźców w proces kreowania nowych produktów i rozwiązań. Książka w prosty i praktyczny sposób daje możliwość zastosowania tego elementu. Zdecydowanie wypróbuję ten model w nadchodzących projektach...
- Zbigniew Lewicki, Dyrektor d/s Rozwoju Unilever, Rosja-Afryka-Turcja-Srodkowy Wschod

"Sukces w biznesie a zwłaszcza jego utrzymanie jest bardzo trudny wręcz niemożliwy bez innowacji. Szczerze polecam tę książkę wszystkim menedżerom i przedsiębiorcom. I tym obecnym i tym przyszłym."
- Jan Czeremcha, Wiceprezes Raiffeisen Bank Polska S.A.

„Rewelacyjna książka, łącząca dziesiątki inspirujących przykładów i sprawdzone narzędzia, które pomogą każdemu, kto chce wyróżnić się na rynku. Ma potencjał na światowy bestseller.”
- Tomasz Rudolf, Współzałożyciel, Innovatika

 

źródło opisu: Studio Emka, 2013

źródło okładki: http://www.studioemka.com.pl

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (6)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 124
dzwiad | 2014-10-13
Przeczytana: 07 października 2014

Parę przydatnych ciekawostek można zaczerpnąć ale osoba interesująca się biznesem i strategią nie odnajdzie w tej pozycji nic nadzwyczajnego.

książek: 21
tmac01 | 2016-05-29
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 29 maja 2016
książek: 2165
zuzka123456789 | 2016-12-19
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 9784
Chaoticreader | 2016-11-16
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 3864
litpawel | 2015-07-28
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 218
Kamila Kujawa | 2015-02-10
Na półkach: Przeczytane
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd