Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę.

Okładka książki Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę.
Marek Jankowski Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
192 str. 3 godz. 12 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2011-07-15
Data 1. wyd. pol.:
2011-07-15
Liczba stron:
192
Czas czytania
3 godz. 12 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324635832
Tagi:
biznes
Średnia ocen

                6,7 6,7 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,7 / 10
35 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
660
17

Na półkach: , ,

Książka raczej przeciętna. Równie dobrze możnaby stworzyć 1033 tego typu mity i napisać o nich książkę. Niewiele ciekawych informacji, choć być może - jeśli książkę do ręki weźmie osoba, która W OGÓLE nie zastanawia się nad tym, czy mogłaby poprawić własny biznes - to kto wie... może coś dla siebie znajdzie.

Moją uwagę zwrócił mit o tym, że niezadowolny klient się poskarży. Pan Marek przytoczył historię swojej współpracy z firmą produkującą dla niego ulotki itd. Pan Marek napisał, że początkowo współpraca z tą firmą układała się dobrze m.in. dlatego, że firma nie windykowała swoich należności i Pan Marek za zlecenia płacił (cytuję, być może niedokładnie) "przy następnej okazji" - czyli zlecał coś, firma wykonywała pracę, a autor książki za fakturę płacił, kiedy znowu coś od tej firmy chciał.

Moim zdaniem jest to postawa karygodna. Tym bardziej, że gdzieś wcześniej w tej samej książce autor w jednym z mitów pisze o konsekwencjach nie dbania o ściąganie należności.

Książka raczej przeciętna. Równie dobrze możnaby stworzyć 1033 tego typu mity i napisać o nich książkę. Niewiele ciekawych informacji, choć być może - jeśli książkę do ręki weźmie osoba, która W OGÓLE nie zastanawia się nad tym, czy mogłaby poprawić własny biznes - to kto wie... może coś dla siebie znajdzie.

Moją uwagę zwrócił mit o tym, że niezadowolny klient się...

więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    51
  • Przeczytane
    39
  • Posiadam
    13
  • Teraz czytam
    3
  • Biznes
    2
  • NP Ekonomia - Giełda i Biznes
    1
  • Przeczytane - 2012
    1
  • Przed. - Przedsiębiorczość
    1
  • NP Ekonomia
    1
  • Polecam
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę.


Podobne książki

Przeczytaj także