Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Rewolucja social media

Wydawnictwo: Helion
6,15 (91 ocen i 16 opinii) Zobacz oceny
10
2
9
3
8
7
7
26
6
29
5
14
4
5
3
2
2
2
1
1
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788324643950
liczba stron
214
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
sqbi

Rewolucja, która sprzyja przystosowanym Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do...

Rewolucja, która sprzyja przystosowanym

Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta. Modyfikacji uległ też wzór utrzymywania relacji. Pojawiły się nowe sposoby mierzenia efektywności przekazu reklamowego, a dialog z klientem online stał się ważniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Wszystkim rządzi wszechwładny konsument, którego jeden wpis może decydować o losach dużych i małych marek czy produktów.

 

źródło opisu: http://helion.pl/ksiazki/rewolucja-social-media-mi...(?)

źródło okładki: http://rewolucjasocialmedia.pl

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (263)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 368
Łukasz Sznura | 2013-01-10
Na półkach: Przeczytane, Posiadam, Praca

Ktoś kto siedzi trochę w socialu, raczej nic nowego się nie dowie. Z kolei dla laika może to być bardzo przydatny podręcznik.

książek: 766
Gaba_Okey | 2016-01-31
Na półkach: Przeczytane, Ulubione, Posiadam
Przeczytana: 31 stycznia 2016

Jaka tematyka poruszana jest w książce? Pierwszy rozdział dotyczy zmian, jakie może zaobserwować w social mediach oraz pojawiających się trendów, bardzo podoba mi się przejrzyste ukazanie historii mediów społecznościowych – autor nakreśla, od czego tak naprawdę się zaczęło, podaje ciekawostki oraz interesujące statystyki. Następnie skupia się na swoim ulubionym temacie, czyli monitoringu internetu. Dalej porusza tematykę reputacji w sieci i tym, jak nią zarządzać – to przydatne rady szczególnie dla osób, które dbają o dobry wizerunek w sieci. Kolejno patrzy nieco z szerszej perspektywy na samą markę w social mediach, obsługę klienta, czy też zastanawia się, co stanowi przyszłość mediów społecznościowych. Rewolucja Social Media jest z 2013 roku, przez ten czas zaobserwowaliśmy wiele zmian w sieci, pojawiło się kilka nowości, jestem ciekawa, czy autor nie chciałby znowu swoją wiedzą i doświadczeniem podzielić się w nowej książce.

Największą zaletą książki są krótkie opisy – autor...

książek: 69
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 28 stycznia 2015

Internet ewoluuje. Ale na skalę niemożliwą już do wyobrażenia. Facebook, Youtube, Twitter, Google, LinkedIn, portale, blogi i wiele innych tworzą przyszłość i kształtują konsumenckie postawy. Walka o klienta trwa. Tym razem jest jednak o wiele ciekawsza.

Do niedawna Internet traktowano, jak zabawę. Dzisiaj Twitter, Facebook, Google, Youtube zmieniają rzeczywistość. Dobrze dopasowane do strategii jakiejkolwiek firmy media to podstawa jej egzystencji. Przy pomocy Internetu nawet niewielki biznes w niewielkiej miejscowości może dzisiaj świadczyć swoje usługi całemu światu.

Superblogi, social commerce, geotagowanie, social gaming, czy wyszukiwarki społecznościowe mogą wprawić nieobytego z materią czytelnika w zakłopotanie. Tymczasem wiele osób korzysta z Facebooka, przegląda filmy na Youtube, prowadzi bloga, dodaje posty na Twitterze i gra w gry na Facebooku tworząc internetową rzeczywistość.

Dzisiaj Internet jest bezsprzecznie potęgą. Dzięki niemu realia i promocja biznesu to...

książek: 2
POKONACSIEBIEpl | 2013-09-27
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Marketing zmienia się na naszych oczach z dnia na dzień. Pojawienie się Facebooka, Naszej Klasy, Tweetera, smartphonów spowodowało pojawienie się zupełnie nowych narzędzi. Teraz marketer coraz mniej albo nawet wcale nie korzysta z szablonów w reklamie. W związku z nowymi trendami na tym polu musi wykazywać się umiejętnością szybkiego wynajdywania i przyswajania informacji. Aby osiągnąć sukces powinienem być innowatorem z kreatywnymi pomysłami.
Kluczowe znaczenie w rozwoju mają Social Media. Ostatnie dziesięć lat to absolutna rewolucja. Pojawiło się mnóstwo nowych narzędzi odbioru treści. Ponad miliard ludzi korzysta z różnych portali społecznościowych. Publikuje komentarze, ustawia statusy, lubi posty, statusy innych ludzi, filmy, marki, wydarzenia. Tak naprawdę każdy może w błyskawiczny sposób dotrzeć do innej osoby czy firmy znajdującej się w jakimkolwiek miejscu na Ziemi. Żyjemy w niesamowitych czasach. Człowiek przyswaja parędziesiąt razy więcej informacji w ciągu dnia niż to...

książek: 160
Krokodyla | 2015-11-21
Na półkach: Przeczytane, Posiadam, 2015
Przeczytana: 19 listopada 2015

Sława tej książki niestety jest mocno przesadzona. Bardzo mało konkretów, jeśli już ktoś zetknął się z tematyką social mediów, to raczej niewiele nowego się z tej publikacji dowie. Całość ratują właściwie tylko przykłady. Osobom zupełnie niezorientowanym w temacie mogę polecić jako rodzaj wprowadzenia do zagadnienia. Pozostałym... no cóż.

książek: 74
rzulf | 2016-01-02
Na półkach: Przeczytane

Michał Sadowski, twórca serwisu brand24.pl to ekspert w dziedzinie monitorowania mediów społecznościowych. Zdecydowanie polecam książkę wszystkim tym, którzy pragną wykorzystać potencjał tkwiący w mediach społecznościowych do budowania marki i marketingu w Social Media.

książek: 193
Łukasz Czechowski | 2015-12-29
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 29 grudnia 2015

Książka ma już kilka lat a to w tej branży wieczność. Raczej dla zupełnie zielonych w temacie. Ludzie z branży raczej się wynudzą.

książek: 262
Zzyciaksiazek | 2015-07-08
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: maj 2015

Osobom interesującym się marketingiem internetowym i środowiskiem start-upów nie trzeba przedstawiać Michała Sadowskiego i jego firmy Brand 24. Sięgnąłem po „Rewolucję social media” z wielkimi nadziejami i oczekiwaniami. Hm, może za bardzo, gdyż w trakcie lektury nie było ani rewolucji, ani wypieków na twarzy.

Długo podchodziłem do tej recenzji, bo - po pierwsze - bardzo cenię Sadowskiego, oraz - po drugie - wciąż się uczę social mediów i liznąłem z tej pozycji garść inspiracji. Jest przyzwoitym wprowadzeniem w świat mediów społecznościowych. Nakreśla różne aspekty z nimi związane, takie jak kontrola i analiza treści czy porady jak poprawnie budować wizerunek i czego należy unikać.

Co w takim razie jest nie tak? Na pewno trochę nuży ogólnikowy styl opisywania prezentowanych zagadnień. Brakuje rozwinięcia podanych techniki działania, jak jest to przedstawione w innej pozycji wydawnictwa One Press, „Lubię to!” Dave’a Karpena. Oczywiście, sam Sadowski zaznaczył we wstępie nie jest...

książek: 410
Monika Czaplicka | 2013-03-11
Na półkach: Przeczytane, 2013
Przeczytana: 10 marca 2013

Książka Sadowskiego jest bardzo dobrym kompendium wiedzy dla wszystkich tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z social mediami. Skierowana przede wszystkim do osób zajmujących się marketingiem, ma również wiele ciekawostek dla pracowników agencji interaktywnych.
Zbiór case'ów naprawdę robi wrażenie. Umieszczenie kodów QR umożliwia poszerzenie swojej wiedzy w sposób interaktywny.
Napisana przystępnym językiem powinna być obowiązkową lekturą dla tych, którzy uważają, że social media są niemierzalne, a monitoring w internecie nie przynosi wymiernych korzyści.

książek: 145
Ewa | 2013-01-11
Przeczytana: 13 stycznia 2013

Zdecydowanie za dużo promocji Brand24 (głównie pośredniej). Poza tym mało to wszystko odkrywcze. Ale jeśli ktoś szuka krótkiego przewodnika po social media marketingu, kilku porad co warto zliczać i dlaczego, to będzie zadowolony.
Zdecydowanie najlepsza część to case studies i linki do wartych uwagi blogów branżowych.

zobacz kolejne z 253 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd