Rewolucja social media

Okładka książki Rewolucja social media
Michał Sadowski Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
214 str. 3 godz. 34 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2012-12-07
Data 1. wyd. pol.:
2012-12-07
Liczba stron:
214
Czas czytania
3 godz. 34 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324643950
Tagi:
facebook instagram marketing social media sadowski
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Książki autora

Podobne książki

Więcej
więcej Więcej
Reklama

Oceny

Średnia ocen
5,9 / 10
116 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
922
221

Na półkach: ,

To, co można napisać o tej pozycji to to, że treści w niej zawarte już dawno stały się przestarzałe i mocno nieaktualne. Sfera mediów społecznościowych zmienia się i ewoluuje niezwykle dynamicznie, kilka lat wystarczy, aby wszystko, co wiemy odwróciło się o 360 stopni. To, co fajnie się tutaj czytało to różne ciekawostki o firmach i ich działaniach w social mediach. Minusem...

więcej Pokaż mimo to

avatar
390
65

Na półkach:

Tak niska ocena tyczy się stanu wiedzy i informacji o social media na dzień dzisiejszy. Gdyby ktoś czytał tę książkę te 3-4 lata temu, to można dodać jakieś 3 gwiazdki więcej ;). Niestety - wszystkie książki o marketingu starzeją się z prędkością światła. Tak jest i z książką Michała Sadowskiego. Dla absolutnego laika, niezaznajomionego z żadną książką o marketingu,...

więcej Pokaż mimo to

avatar
4
3

Na półkach:

Kiedyś czytałem książkę w stylu "jak wypromować własną firmę". Jednym z podpunktów było "pisz publikacje które dotyczą twojej branży i bądź specjalistą". W dalszej części była informacja, że wystarczy przeczytać kilka książek i już jest się specjalistą, już można robić wykłady na politechnice. Autor obiecuje nam "wielką rewolucję", ciekawe rozwiązania itp. Jak się okazuje...

więcej Pokaż mimo to

Reklama
avatar
1160
164

Na półkach: , ,

Jaka tematyka poruszana jest w książce? Pierwszy rozdział dotyczy zmian, jakie może zaobserwować w social mediach oraz pojawiających się trendów, bardzo podoba mi się przejrzyste ukazanie historii mediów społecznościowych – autor nakreśla, od czego tak naprawdę się zaczęło, podaje ciekawostki oraz interesujące statystyki. Następnie skupia się na swoim ulubionym temacie,...

więcej Pokaż mimo to

avatar
74
3

Na półkach:

Michał Sadowski, twórca serwisu brand24.pl to ekspert w dziedzinie monitorowania mediów społecznościowych. Zdecydowanie polecam książkę wszystkim tym, którzy pragną wykorzystać potencjał tkwiący w mediach społecznościowych do budowania marki i marketingu w Social Media.

Pokaż mimo to

avatar
282
156

Na półkach: ,

Książka ma już kilka lat a to w tej branży wieczność. Raczej dla zupełnie zielonych w temacie. Ludzie z branży raczej się wynudzą.

Pokaż mimo to

avatar
160
132

Na półkach: , ,

Sława tej książki niestety jest mocno przesadzona. Bardzo mało konkretów, jeśli już ktoś zetknął się z tematyką social mediów, to raczej niewiele nowego się z tej publikacji dowie. Całość ratują właściwie tylko przykłady. Osobom zupełnie niezorientowanym w temacie mogę polecić jako rodzaj wprowadzenia do zagadnienia. Pozostałym... no cóż.

Pokaż mimo to

avatar
262
248

Na półkach:

Osobom interesującym się marketingiem internetowym i środowiskiem start-upów nie trzeba przedstawiać Michała Sadowskiego i jego firmy Brand 24. Sięgnąłem po „Rewolucję social media” z wielkimi nadziejami i oczekiwaniami. Hm, może za bardzo, gdyż w trakcie lektury nie było ani rewolucji, ani wypieków na twarzy.

Długo podchodziłem do tej recenzji, bo - po pierwsze - bardzo...

więcej Pokaż mimo to

avatar
270
16

Na półkach:

Bardzo dobra praktyczna książka, napisana przez praktyka, więcej nie trzeba pisać. :)

Pokaż mimo to

avatar
29
7

Na półkach: ,

200-stronicowa ulotka reklamowa Brand24. Dawno nie czułem takiego zawodu po przeczytaniu książki.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    163
  • Chcę przeczytać
    141
  • Posiadam
    51
  • Teraz czytam
    11
  • 2013
    6
  • Chcę w prezencie
    5
  • Marketing
    4
  • Rozwój osobisty
    3
  • Biznesowe
    2
  • 2014
    2

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Rewolucja social media


Reklama

Mogą Cię zainteresować

Przeczytaj także

zgłoś błąd