Rewolucja social media

Michał Sadowski Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
214 str.
Data wydania:
2012-12-07
Data 1. wyd. pol.:
2012-12-07
Liczba stron:
214
Język:
polski
ISBN:
9788324643950
Wydawnictwo:
Helion
Tagi:
facebook instagram marketing social media sadowski
Kategoria:
biznes, finanse
Data wydania:
2012-12-07
Liczba stron:
214
Język:
polski
ISBN:
9788324643950
Tagi:
facebook instagram marketing social media sadowski
Średnia ocen
6,0 / 10
111 ocen 17 opinii

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama

Książki autora

Reklama

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
6,0 / 10
111 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinie [17]

Sortuj:
390
65

Na półkach:

Tak niska ocena tyczy się stanu wiedzy i informacji o social media na dzień dzisiejszy. Gdyby ktoś czytał tę książkę te 3-4 lata temu, to można dodać jakieś 3 gwiazdki więcej ;). Niestety - wszystkie książki o marketingu starzeją się z prędkością światła. Tak jest i z książką Michała Sadowskiego. Dla absolutnego laika, niezaznajomionego z żadną książką o marketingu,...

więcej Pokaż mimo to

4
3

Na półkach:

Kiedyś czytałem książkę w stylu "jak wypromować własną firmę". Jednym z podpunktów było "pisz publikacje które dotyczą twojej branży i bądź specjalistą". W dalszej części była informacja, że wystarczy przeczytać kilka książek i już jest się specjalistą, już można robić wykłady na politechnice. Autor obiecuje nam "wielką rewolucję", ciekawe rozwiązania itp. Jak się okazuje...

więcej Pokaż mimo to

1057
163

Na półkach: , ,

Jaka tematyka poruszana jest w książce? Pierwszy rozdział dotyczy zmian, jakie może zaobserwować w social mediach oraz pojawiających się trendów, bardzo podoba mi się przejrzyste ukazanie historii mediów społecznościowych – autor nakreśla, od czego tak naprawdę się zaczęło, podaje ciekawostki oraz interesujące statystyki. Następnie skupia się na swoim ulubionym temacie,...

więcej Pokaż mimo to

Reklama
74
3

Na półkach:

Michał Sadowski, twórca serwisu brand24.pl to ekspert w dziedzinie monitorowania mediów społecznościowych. Zdecydowanie polecam książkę wszystkim tym, którzy pragną wykorzystać potencjał tkwiący w mediach społecznościowych do budowania marki i marketingu w Social Media.

Pokaż mimo to

248
147

Na półkach: ,

Książka ma już kilka lat a to w tej branży wieczność. Raczej dla zupełnie zielonych w temacie. Ludzie z branży raczej się wynudzą.

Pokaż mimo to

160
132

Na półkach: , ,

Sława tej książki niestety jest mocno przesadzona. Bardzo mało konkretów, jeśli już ktoś zetknął się z tematyką social mediów, to raczej niewiele nowego się z tej publikacji dowie. Całość ratują właściwie tylko przykłady. Osobom zupełnie niezorientowanym w temacie mogę polecić jako rodzaj wprowadzenia do zagadnienia. Pozostałym... no cóż.

Pokaż mimo to

262
248

Na półkach:

Osobom interesującym się marketingiem internetowym i środowiskiem start-upów nie trzeba przedstawiać Michała Sadowskiego i jego firmy Brand 24. Sięgnąłem po „Rewolucję social media” z wielkimi nadziejami i oczekiwaniami. Hm, może za bardzo, gdyż w trakcie lektury nie było ani rewolucji, ani wypieków na twarzy.

Długo podchodziłem do tej recenzji, bo - po pierwsze - bardzo...

więcej Pokaż mimo to

269
16

Na półkach:

Bardzo dobra praktyczna książka, napisana przez praktyka, więcej nie trzeba pisać. :)

Pokaż mimo to

29
7

Na półkach: ,

200-stronicowa ulotka reklamowa Brand24. Dawno nie czułem takiego zawodu po przeczytaniu książki.

Pokaż mimo to

71
71

Na półkach:

Internet ewoluuje. Ale na skalę niemożliwą już do wyobrażenia. Facebook, Youtube, Twitter, Google, LinkedIn, portale, blogi i wiele innych tworzą przyszłość i kształtują konsumenckie postawy. Walka o klienta trwa. Tym razem jest jednak o wiele ciekawsza.

Do niedawna Internet traktowano, jak zabawę. Dzisiaj Twitter, Facebook, Google, Youtube zmieniają rzeczywistość. Dobrze...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    154
  • Chcę przeczytać
    143
  • Posiadam
    52
  • Teraz czytam
    12
  • 2013
    6
  • Chcę w prezencie
    5
  • Rozwój osobisty
    3
  • Marketing
    3
  • Ebooki
    2
  • 2014
    2


Reklama

Tu pojawią się rekomendacje dla ciebie

Aby zobaczyć rekomendacje oceń 30 książek w serwisie

Oceń

Wypożycz z biblioteki

Reklama

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Rewolucja social media


Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd
zgłoś błąd