Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych

Okładka książki Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych Christopher Cunningham, Gabe Zichermann
Okładka książki Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych
Christopher CunninghamGabe Zichermann Wydawnictwo: Helion informatyka, matematyka
168 str. 2 godz. 48 min.
Kategoria:
informatyka, matematyka
Tytuł oryginału:
Gamification by Design: Implementing Game Mechanics in Web and Mobile Apps
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2012-08-22
Data 1. wyd. pol.:
2012-08-22
Liczba stron:
168
Czas czytania
2 godz. 48 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324639861
Tłumacz:
Rafał Jońca
Tagi:
programowanie symulacje komputerowe gry komputerowe aplikacje internetowe webowe mobilne strony internet tablet telefon smartfon
Średnia ocen

6,5 6,5 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,5 / 10
15 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
153
131

Na półkach:

Czegoś się dowiedziałem, ale nie w takim zakresie, w jakim się spodziewałem. Dużo lania wody i odniesień do GamificationU. Impelentacja w Ruby, więc średnio interesująca dla przeciętnego zjadacza chleba. Ale nie przesadzajmy, parę rzeczy było w miarę ciekawych. A gdyby ktoś jeszcze nie zapamiętał, to przypominam: GamificationU, GamificationU, GamificationU, GamificationU, GamificationU, GamificationU, GamificationU, GamificationU...

Czegoś się dowiedziałem, ale nie w takim zakresie, w jakim się spodziewałem. Dużo lania wody i odniesień do GamificationU. Impelentacja w Ruby, więc średnio interesująca dla przeciętnego zjadacza chleba. Ale nie przesadzajmy, parę rzeczy było w miarę ciekawych. A gdyby ktoś jeszcze nie zapamiętał, to przypominam: GamificationU, GamificationU, GamificationU, GamificationU,...

więcej Pokaż mimo to

avatar
22
15

Na półkach:

Ciekawa i nieliczna publikacja na temat grywalizacji. Niestety bardzo ogólna, nie wdająca się w szczegóły jak projektować poziomy grywalizacji oraz jakie wzorce projektowe stosować. Niemniej jednak polecam, jako pozycję porządkującą wiedzę oraz opisującą praktyczne zastosowanie.

Ciekawa i nieliczna publikacja na temat grywalizacji. Niestety bardzo ogólna, nie wdająca się w szczegóły jak projektować poziomy grywalizacji oraz jakie wzorce projektowe stosować. Niemniej jednak polecam, jako pozycję porządkującą wiedzę oraz opisującą praktyczne zastosowanie.

Pokaż mimo to

avatar
19
3

Na półkach:

Książka dobra dla osób nic nie wiedzących o grywalizacji, dobrze wprowadza i tłumaczy podstawy. Jak dla mnie bez sensu przykład kodu konkretnego rozwiązania bo każdy programuje w czymś innym a książka nie miała być o programowaniu.

Dowiedziałem się dużo bo nic nie wiedziałem ale nie czuje się zaspokojony ;)

Książka dobra dla osób nic nie wiedzących o grywalizacji, dobrze wprowadza i tłumaczy podstawy. Jak dla mnie bez sensu przykład kodu konkretnego rozwiązania bo każdy programuje w czymś innym a książka nie miała być o programowaniu.

Dowiedziałem się dużo bo nic nie wiedziałem ale nie czuje się zaspokojony ;)

Pokaż mimo to

avatar
115
35

Na półkach: ,

Mimo sporej ilości oczywistości warto przeczytać. Dla ludzi w temacie praktycznie bezużyteczna, ponieważ na 99% będą znać, i co ważniejsze, rozumieć mechanizmy oraz przykłady opisane w książce.

Myślę, że autor mógł sobie spokojnie odpuścić z zamieszczaniem przykładowej implementacji w rzeczywistym języku programowania, a stracone miejsce przeznaczyć na głębszą analizę i większą ilość możliwych do zastosowania technik.

Krótko mówiąc pozycja raczej dla zielonych w temacie, dla reszty jako mały przerywnik od innych rzeczy.

Mimo sporej ilości oczywistości warto przeczytać. Dla ludzi w temacie praktycznie bezużyteczna, ponieważ na 99% będą znać, i co ważniejsze, rozumieć mechanizmy oraz przykłady opisane w książce.

Myślę, że autor mógł sobie spokojnie odpuścić z zamieszczaniem przykładowej implementacji w rzeczywistym języku programowania, a stracone miejsce przeznaczyć na głębszą analizę i...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    55
  • Przeczytane
    24
  • Posiadam
    12
  • Chcę w prezencie
    3
  • Teraz czytam
    2
  • Informatyka
    2
  • UI/UX Design
    1
  • Chcę niedługo przeczytać
    1
  • Programowanie/Strony
    1
  • Grywalizacja
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych


Podobne książki

Przeczytaj także