Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych

Tłumaczenie: Rafał Jońca
Wydawnictwo: Helion
6,62 (13 ocen i 4 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
1
8
2
7
3
6
5
5
2
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Gamification by Design: Implementing Game Mechanics in Web and Mobile Apps
data wydania
ISBN
9788324639861
liczba stron
168
język
polski
dodał
Daniel

Na rynku aplikacji jest już tak ciasno, że nowy produkt musi być zaskakujący, nowatorski i atrakcyjny, a ponadto gwarantować dużo przyjemności z użytkowania. Dopiero wtedy ma szansę konkurować z innymi, dostępnymi wcześniej. Warto więc zastanowić się nad tym, co sprawia, że jedna aplikacja zdobywa popularność, a druga o identycznej funkcjonalności nie może się przebić. Wszyscy autorzy pragną,...

Na rynku aplikacji jest już tak ciasno, że nowy produkt musi być zaskakujący, nowatorski i atrakcyjny, a ponadto gwarantować dużo przyjemności z użytkowania. Dopiero wtedy ma szansę konkurować z innymi, dostępnymi wcześniej. Warto więc zastanowić się nad tym, co sprawia, że jedna aplikacja zdobywa popularność, a druga o identycznej funkcjonalności nie może się przebić. Wszyscy autorzy pragną, aby ich dzieło należało do tej pierwszej kategorii. Jak to osiągnąć?

Wszyscy wiedzą, jak gry potrafią wciągać. Często już po pierwszym uruchomieniu gracze mają problem, żeby zakończyć rozrywkę, i wracają do niej w każdej wolnej chwili. A gdyby zastosować mechanizmy stosowane w grach także w aplikacjach? Czy użytkownicy też mogliby się od nich uzależnić? Oczywiście! Proces ten nazywa się grywalizacją i jest powszechnie stosowany! W tej książce znajdziesz wiedzę niezbędną do wykorzystania tych elementów w Twojej aplikacji. Dzięki temu łatwiej osiągniesz sukces! Niezależnie od tego, czy jesteś producentem, projektantem, kierownikiem czy deweloperem gier, książka ta pozwoli Ci zrozumieć, jak tworzyć mechanikę gry zapewniającą lojalność klientów.

Odkryj system motywacyjny stosowany przez projektantów gier do angażowania różnych typów klientów
Poznaj podstawowe elementy mechaniki gry: punkty, odznaczenia, poziomy, wyzwania i tabele wyników
Skuś klientów odpowiednią strukturą nagród, pozytywnym wzmocnieniem lub pętlami informacji zwrotnych
Połącz grę z elementami społecznymi i działaniami takimi, jak zbieractwo, heroizm, chwalenie się lub dawanie prezentów
Poznaj opisy systemów grywalizacji stosowanych przez Nike i Yahoo! oraz przeanalizuj rozwiązania firm Google, Facebook i Zynga
Zaprojektuj i zaimplementuj grywalizację na prostej witrynie

 

źródło opisu: Helion

źródło okładki: www.helion.pl

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (71)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 121
lsidorki | 2017-04-16
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 16 kwietnia 2017

Czegoś się dowiedziałem, ale nie w takim zakresie, w jakim się spodziewałem. Dużo lania wody i odniesień do GamificationU. Impelentacja w Ruby, więc średnio interesująca dla przeciętnego zjadacza chleba. Ale nie przesadzajmy, parę rzeczy było w miarę ciekawych. A gdyby ktoś jeszcze nie zapamiętał, to przypominam: GamificationU, GamificationU, GamificationU, GamificationU, GamificationU, GamificationU, GamificationU, GamificationU...

książek: 124
Sebastian | 2013-01-03
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 31 grudnia 2012

Mimo sporej ilości oczywistości warto przeczytać. Dla ludzi w temacie praktycznie bezużyteczna, ponieważ na 99% będą znać, i co ważniejsze, rozumieć mechanizmy oraz przykłady opisane w książce.

Myślę, że autor mógł sobie spokojnie odpuścić z zamieszczaniem przykładowej implementacji w rzeczywistym języku programowania, a stracone miejsce przeznaczyć na głębszą analizę i większą ilość możliwych do zastosowania technik.

Krótko mówiąc pozycja raczej dla zielonych w temacie, dla reszty jako mały przerywnik od innych rzeczy.

książek: 18
Filip | 2015-12-30
Na półkach: Przeczytane

Ciekawa i nieliczna publikacja na temat grywalizacji. Niestety bardzo ogólna, nie wdająca się w szczegóły jak projektować poziomy grywalizacji oraz jakie wzorce projektowe stosować. Niemniej jednak polecam, jako pozycję porządkującą wiedzę oraz opisującą praktyczne zastosowanie.

książek: 109
Mariusz Kozłowski | 2013-02-05
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 04 lutego 2013

Książka dobra dla osób nic nie wiedzących o grywalizacji, dobrze wprowadza i tłumaczy podstawy. Jak dla mnie bez sensu przykład kodu konkretnego rozwiązania bo każdy programuje w czymś innym a książka nie miała być o programowaniu.

Dowiedziałem się dużo bo nic nie wiedziałem ale nie czuje się zaspokojony ;)

książek: 58
Dori | 2017-05-24
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 2016 rok
książek: 14
Troper | 2016-02-05
Przeczytana: 18 października 2014
książek: 93
makherje | 2015-11-19
Na półkach: Przeczytane
książek: 54
Jakub | 2014-08-03
Na półkach: Przeczytane
książek: 223
tomek | 2014-06-04
Na półkach: Przeczytane
książek: 84
Olek | 2013-09-15
zobacz kolejne z 61 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd