Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych
Wydawnictwo: Helion informatyka, matematyka
- Kategoria:
- informatyka, matematyka
- Wydawnictwo:
- Helion
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788324656998
Ta książka nie posiada jeszcze opisu.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 55
- 24
- 12
- 3
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Czegoś się dowiedziałem, ale nie w takim zakresie, w jakim się spodziewałem. Dużo lania wody i odniesień do GamificationU. Impelentacja w Ruby, więc średnio interesująca dla przeciętnego zjadacza chleba. Ale nie przesadzajmy, parę rzeczy było w miarę ciekawych. A gdyby ktoś jeszcze nie zapamiętał, to przypominam: GamificationU, GamificationU, GamificationU, GamificationU, GamificationU, GamificationU, GamificationU, GamificationU...
Czegoś się dowiedziałem, ale nie w takim zakresie, w jakim się spodziewałem. Dużo lania wody i odniesień do GamificationU. Impelentacja w Ruby, więc średnio interesująca dla przeciętnego zjadacza chleba. Ale nie przesadzajmy, parę rzeczy było w miarę ciekawych. A gdyby ktoś jeszcze nie zapamiętał, to przypominam: GamificationU, GamificationU, GamificationU, GamificationU,...
więcej Pokaż mimo toCiekawa i nieliczna publikacja na temat grywalizacji. Niestety bardzo ogólna, nie wdająca się w szczegóły jak projektować poziomy grywalizacji oraz jakie wzorce projektowe stosować. Niemniej jednak polecam, jako pozycję porządkującą wiedzę oraz opisującą praktyczne zastosowanie.
Ciekawa i nieliczna publikacja na temat grywalizacji. Niestety bardzo ogólna, nie wdająca się w szczegóły jak projektować poziomy grywalizacji oraz jakie wzorce projektowe stosować. Niemniej jednak polecam, jako pozycję porządkującą wiedzę oraz opisującą praktyczne zastosowanie.
Pokaż mimo toKsiążka dobra dla osób nic nie wiedzących o grywalizacji, dobrze wprowadza i tłumaczy podstawy. Jak dla mnie bez sensu przykład kodu konkretnego rozwiązania bo każdy programuje w czymś innym a książka nie miała być o programowaniu.
Dowiedziałem się dużo bo nic nie wiedziałem ale nie czuje się zaspokojony ;)
Książka dobra dla osób nic nie wiedzących o grywalizacji, dobrze wprowadza i tłumaczy podstawy. Jak dla mnie bez sensu przykład kodu konkretnego rozwiązania bo każdy programuje w czymś innym a książka nie miała być o programowaniu.
Pokaż mimo toDowiedziałem się dużo bo nic nie wiedziałem ale nie czuje się zaspokojony ;)
Mimo sporej ilości oczywistości warto przeczytać. Dla ludzi w temacie praktycznie bezużyteczna, ponieważ na 99% będą znać, i co ważniejsze, rozumieć mechanizmy oraz przykłady opisane w książce.
Myślę, że autor mógł sobie spokojnie odpuścić z zamieszczaniem przykładowej implementacji w rzeczywistym języku programowania, a stracone miejsce przeznaczyć na głębszą analizę i większą ilość możliwych do zastosowania technik.
Krótko mówiąc pozycja raczej dla zielonych w temacie, dla reszty jako mały przerywnik od innych rzeczy.
Mimo sporej ilości oczywistości warto przeczytać. Dla ludzi w temacie praktycznie bezużyteczna, ponieważ na 99% będą znać, i co ważniejsze, rozumieć mechanizmy oraz przykłady opisane w książce.
więcej Pokaż mimo toMyślę, że autor mógł sobie spokojnie odpuścić z zamieszczaniem przykładowej implementacji w rzeczywistym języku programowania, a stracone miejsce przeznaczyć na głębszą analizę i...