Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki

Tłumaczenie: Maksymilian Gutowski
Wydawnictwo: Onepress
6,03 (34 ocen i 3 opinie) Zobacz oceny
10
1
9
0
8
7
7
6
6
6
5
8
4
3
3
3
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Me 2.0. 4 Steps to Building Your Future
data wydania
ISBN
978-83-246-3502-3
liczba stron
262
słowa kluczowe
marka, rozwój kariery, biznes, logo, reklama
kategoria
poradniki
język
polski
dodał
Zzyciaksiazek

Jako świadomy konsument dobrze wiesz, że zwykle nie kupujesz jeansów, telefonów, sprzętu RTV, hamburgerów, tylko logo, którymi są opatrzone. A w jakiej formie jest Twoja osobista marka? Nim podejmiesz pracę na rachunek któregoś z produktów lub usług, zadbaj o swój prywatny marketing. Musisz zrozumieć, że sam - jako człowiek - także jesteś marką, a któż może lepiej od Ciebie wypromować Twoją...

Jako świadomy konsument dobrze wiesz, że zwykle nie kupujesz jeansów, telefonów, sprzętu RTV, hamburgerów, tylko logo, którymi są opatrzone. A w jakiej formie jest Twoja osobista marka? Nim podejmiesz pracę na rachunek któregoś z produktów lub usług, zadbaj o swój prywatny marketing. Musisz zrozumieć, że sam - jako człowiek - także jesteś marką, a któż może lepiej od Ciebie wypromować Twoją osobistą markę? Przemyślane działanie pozwoli Ci zająć najatrakcyjniejsze miejsce na półce hipermarketowego rynku pracy lub niszowego sklepu z pracownikami dla szczególnie wymagających. Koniec końców, sukces zawsze zależy od Ciebie. W obliczu ciągłych przemian gospodarczych sposób, w jaki należy zarządzać karierą, uległ nieodwracalnej zmianie. W przytłoczonym wizją bezrobocia świecie dysponujesz największym atutem - sobą samym!
Tworzenie osobistej marki polega na odsłonięciu swojej prawdziwej, wyjątkowej twarzy i zaprezentowaniu jej światu.
(Schawbel i inni, 2009)
Budujesz swoją markę nie tylko w najbliższym otoczeniu. Dzięki narzędziom wskazanym w tej książce zyskasz świeże i szersze spojrzenie na cały proces osobistego marketingu. Nauczysz się w nienachlany i indywidualny sposób wykorzystywać media społecznościowe, takie jak LinkedIn, Facebook i Twitter (to też marki!). Sięgniesz również po takie możliwości autopromocji, jak blogi i życiorysy wideo. Wedle własnego uznania zbudujesz swój wizerunek poważnego specjalisty i eksperta lub bardzo kreatywnego, otwartego człowieka. Stworzysz publiczną personę, dzięki której staniesz się znany jako autorytet w swojej dziedzinie.

 

źródło opisu: http://onepress.pl/ksiazki/personal-branding-2-0-c...(?)

źródło okładki: http://onepress.pl/ksiazki/personal-branding-2-0-c...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (3)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 3329
Fragile | 2019-05-14
Na półkach: Przeczytane, Biznes
Przeczytana: 14 maja 2019

Powiem szczerze, mocno mnie ta lektura przydołowała. Dla mnie mocno frustrująca i budząca głęboki wewnętrzny sprzeciw . Nie jestem pewna czy te wskazówki (bardzo zresztą szczegółowe i przydatne, świetne dla każdej zwłaszcza małej firmy) są naprawdę dla każdego czy tylko dla tych z ogromnym parciem na szkło; praca nad własną marką (a jestem najemniczką) ok, ale to co proponuje autor to robota na pełny etat i nie jestem przekonana, czy naprawdę chcę uczestniczyć w wyścigu o posadę na jego zasadach (networking, obecność w mediach społecznościowych to podstawa, twitter, blog – jak bez tych narzędzi zdobyłam posadę ;-) czy naprawdę tak będzie wyglądać poszukiwanie pracy w przyszłości? Pełna determinacja by zostać zauważonym, wyróżnić się wśród mnóstwa aplikacji? Czy naprawdę bez profesjonalnego profilu w social media, twittowania i udzielania się w dyskusjach na stosownych forach jestem bez szans na fajną pracę?

książek: 201
Aleksander Zawalich | 2013-07-26
Przeczytana: 26 lipca 2013

Z całego serca polecam tą ksiażkę! Świetny poradnik o brandingu DLA WSZYSTKICH. Tym początkującym autor podaje informacje w przystępny sposób, motywuje ich i opisuje swoją historię z początków jego kariery. Tym zaawansowanym poda prawdziwe smaczki z tematu brandingu. Dobre jest też to, że wskazówek możemy używać nie tylko do brandingu osobistego - świetnie nadają się też do innej firmy, którą zarządzamy. Bardzo dużo wiedzy, praktycznych informacji i materiału do wdrożenia w życie. Zdecydowanie polecam.

książek: 262
Zzyciaksiazek | 2012-05-06
Na półkach: Przeczytane

Recenzja dostępna na: http://www.zzyciaksiazek.blogspot.com/2012/04/wykreuj-siebie-jako-marke.html#more

Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd